Jouw gifje heeft hier een hoop stof doen opwaaien...quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ahh, mijn zusje's lievelingsbeertje was bijntje.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ahh, mijn zusje's lievelingsbeertje was bijntje.
quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:03 schreef isax het volgende:
Recce weet niet hoe ik moet qouten uit het vorige topic met mijn mobiel maaaar
Mijn oor is dus helemaal opengesneden van achter, bot weg en toen terug geplakt.
ik heb je de afgelopen weken niet gezien hier en anders sorryquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:03 schreef Majoraan het volgende:
hahahaaaa, eindelijk wordt er eens op mij gereageerd. Hail Billy
Weet je wel hoe zeer dat doetquote:
Gaaf! Waarom deden ze dat? Voor een CI?quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:03 schreef isax het volgende:
Mijn oor is dus helemaal opengesneden van achter, bot weg en toen terug geplakt.
pechvogel alarmquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:03 schreef isax het volgende:
Die is niet meer te helen, die is voor altijd kapot.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:03 schreef Majoraan het volgende:
hahahaaaa, eindelijk wordt er eens op mij gereageerd. Hail Billy
Nee joh, was een dom aandachttrekkend grapjequote:Op donderdag 29 mei 2014 02:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb je de afgelopen weken niet gezien hier en anders sorry
oh dan is het goedquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:05 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Nee joh, was een dom aandachttrekkend grapje
Nee ik hoor nog te goed daarvoor. Hoop dat dat zo blijft. Het bot was ontstoken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaaf! Waarom deden ze dat? Voor een CI?
Oh damn, ik heb geen idee maar het klinkt pijnlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:07 schreef isax het volgende:
[..]
Nee ik hoor nog te goed daarvoor. Hoop dat dat zo blijft. Het bot was ontstoken.
Stom botquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:07 schreef isax het volgende:
[..]
Nee ik hoor nog te goed daarvoor. Hoop dat dat zo blijft. Het bot was ontstoken.
oh wat goed, zo kan je het ook bekijken inderdaad^O^quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:08 schreef isax het volgende:
[..]
Nee joh
Geluksvogel
Still alive and kicking
ja die ken ikquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb nog een middeltje voor de dames tegen veroudering.
Oeh, oeh, is het uv-beschermende epoxyhars?quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:09 schreef Braindead2000 het volgende:
pm pleasequote:Op donderdag 29 mei 2014 02:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Als je het weer weet, deel het met ons.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:09 schreef Majoraan het volgende:
Ik ben vergeten wat ik wilde typen.
Maar geloof me, het was hilarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |