Jouw gifje heeft hier een hoop stof doen opwaaien...quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ahh, mijn zusje's lievelingsbeertje was bijntje.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ahh, mijn zusje's lievelingsbeertje was bijntje.
quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:03 schreef isax het volgende:
Recce weet niet hoe ik moet qouten uit het vorige topic met mijn mobiel maaaar
Mijn oor is dus helemaal opengesneden van achter, bot weg en toen terug geplakt.
ik heb je de afgelopen weken niet gezien hier en anders sorryquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:03 schreef Majoraan het volgende:
hahahaaaa, eindelijk wordt er eens op mij gereageerd. Hail Billy
Weet je wel hoe zeer dat doetquote:
Gaaf! Waarom deden ze dat? Voor een CI?quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:03 schreef isax het volgende:
Mijn oor is dus helemaal opengesneden van achter, bot weg en toen terug geplakt.
pechvogel alarmquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:03 schreef isax het volgende:
Die is niet meer te helen, die is voor altijd kapot.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:03 schreef Majoraan het volgende:
hahahaaaa, eindelijk wordt er eens op mij gereageerd. Hail Billy
Nee joh, was een dom aandachttrekkend grapjequote:Op donderdag 29 mei 2014 02:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb je de afgelopen weken niet gezien hier en anders sorry
oh dan is het goedquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:05 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Nee joh, was een dom aandachttrekkend grapje
Nee ik hoor nog te goed daarvoor. Hoop dat dat zo blijft. Het bot was ontstoken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaaf! Waarom deden ze dat? Voor een CI?
Oh damn, ik heb geen idee maar het klinkt pijnlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:07 schreef isax het volgende:
[..]
Nee ik hoor nog te goed daarvoor. Hoop dat dat zo blijft. Het bot was ontstoken.
Stom botquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:07 schreef isax het volgende:
[..]
Nee ik hoor nog te goed daarvoor. Hoop dat dat zo blijft. Het bot was ontstoken.
oh wat goed, zo kan je het ook bekijken inderdaad^O^quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:08 schreef isax het volgende:
[..]
Nee joh
Geluksvogel
Still alive and kicking
ja die ken ikquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb nog een middeltje voor de dames tegen veroudering.
Oeh, oeh, is het uv-beschermende epoxyhars?quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:09 schreef Braindead2000 het volgende:
pm pleasequote:Op donderdag 29 mei 2014 02:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Als je het weer weet, deel het met ons.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:09 schreef Majoraan het volgende:
Ik ben vergeten wat ik wilde typen.
Maar geloof me, het was hilarisch
quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:09 schreef Majoraan het volgende:
Ik ben vergeten wat ik wilde typen.
Maar geloof me, het was hilarisch
Mijn ene oor werkt goed dus zo erg is het niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Stom botKlinkt alsof je veel pech hebt gehad.
klinkt wel heel cool jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:11 schreef isax het volgende:
[..]
Mijn ene oor werkt goed dus zo erg is het niet.
Ze hebben mijn gehoorgang verbouwt en dat is fucking awesome want nu kan er bijna niets meer in blijven plakken. Nog maar 1 à 2 keer per jaar oorontsteking
Best thing evaaaah
Bij mij hebben ze als kind buisjes in mijn trommelvliezel gemaakt. Daar was ik helemaal niet blij mee, vooral toen ik wakker werd van de narcose.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:11 schreef isax het volgende:
[..]
Mijn ene oor werkt goed dus zo erg is het niet.
Ze hebben mijn gehoorgang verbouwt en dat is fucking awesome want nu kan er bijna niets meer in blijven plakken. Nog maar 1 à 2 keer per jaar oorontsteking
Best thing evaaaah
Hoeveel last heb je van die buisjes? Want als je het water in gaat moet je doppen in waarschijnlijk, maar onder de douche ook bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze als kind buisjes in mijn trommelvliezel gemaakt. Daar was ik helemaal niet blij mee, vooral toen ik wakker werd van de narcose.Maar oorontsteking had ik daarvoor vaak en dat kan echt heel erg pijnlijk zijn.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:13 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Is die beer uit de Ruud en Billy collectie?
je zou het bijna gaan denken jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:13 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Is die beer uit de Ruud en Billy collectie?
Ik spaarde die buisjesquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze als kind buisjes in mijn trommelvliezel gemaakt. Daar was ik helemaal niet blij mee, vooral toen ik wakker werd van de narcose.Maar oorontsteking had ik daarvoor vaak en dat kan echt heel erg pijnlijk zijn.
Ik kan me inderdaad doppen ook nog herinneren voor zwemmen. De buisjes vallen er kennelijk vanzelf weer uit na verloop van tijd, al kan ik me daar niet veel van herinneren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoeveel last heb je van die buisjes? Want als je het water in gaat moet je doppen in waarschijnlijk, maar onder de douche ook bijvoorbeeld?
Het lijkt of jij hetzelfde probleem hebt als ik.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier valt een grapje te maken over tunnels maar ik weet nog niet wat.
ja echt he, hij laat ons hem vermaken denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:16 schreef Punkman het volgende:
Die braindead is ook een mooie, vraagt of we niet naar bed willen gaan want hij is de hele avond op, maar nu hoor je hem amper.
Toen ik in 2005 mijn oren stretchde waren dat mijn eerste plugsquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier valt een grapje te maken over tunnels maar ik weet nog niet wat.
Ik, ehh, heb daar een hoop meer bier voor nodig.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:16 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Het lijkt of jij hetzelfde probleem hebt als ik.
Ook te veel gezopen?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:17 schreef isax het volgende:
[..]
Toen ik in 2005 mijn oren stretchde waren dat mijn eerste plugs
Misschien zo ff haxballen. Daar krijg ik energie van.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:16 schreef Punkman het volgende:
Die braindead is ook een mooie, vraagt of we niet naar bed willen gaan want hij is de hele avond op, maar nu hoor je hem amper.
weet niet of er nog mensen zijn die dat willen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Misschien zo ff haxballen. Daar krijg ik energie van.
omg, goed planquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:19 schreef Recce het volgende:
Eigenlijk hoort een borstvergroten ook wel in Utopia, vinden jullie niet? Billy gaat daar vast een investering voor vragen.
kijken wil ik wel maar spelen niet, nog nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
weet niet of er nog mensen zijn die dat willen.
Iemand zin in Haxballen ?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:20 schreef isax het volgende:
Mijn kno arts die ik al 24 jaar heb bijna
Vond mijn piercings echt een ramp.
Die vent is oud voortaan
Dacht meer aan een clit operatie, dat die eruit komt te zien als een rood clown's neusje, vind Ruudje leuk..quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:19 schreef Recce het volgende:
Eigenlijk hoort een borstvergroten ook wel in Utopia, vinden jullie niet? Billy gaat daar vast een investering voor vragen.
nou zeg, gedraag jequote:Op donderdag 29 mei 2014 02:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dacht meer aan een clit operatie, dat die eruit komt te zien als een rood clown's neusje, vind Ruudje leuk..
pfff dat moest ik ook, wat een hel.. 4 keer operatie ofzoquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kan Ruud het als grap doen. Dan is Billy een middag weg en komt ze terug met flinke tieten en zegt Ruud dat het voor de groep is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
omg, goed planwie stuurt huub even een berichtje
Ik wou hem in de spoiler zetten, maar ja, daar klikken jullie ook altijd op, kan die net zo goed hier gewoon.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kan Ruud het als grap doen. Dan is Billy een middag weg en komt ze terug met flinke tieten en zegt Ruud dat het voor de groep is.
Ik was zijn eerste patiëntquote:
ehhh is dat wel weer normaal dichtgegroeidquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:17 schreef isax het volgende:
[..]
Toen ik in 2005 mijn oren stretchde waren dat mijn eerste plugs
ja, daar heb je helemaal gelijk in vrees ikquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik wou hem in de spoiler zetten, maar ja, daar klikken jullie ook altijd op, kan die net zo goed hier gewoon.
Nou, dat zou wat zijn. Dat topt de confetti grap al dacht ik dat het niet mogelijk was :-)quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kan Ruud het als grap doen. Dan is Billy een middag weg en komt ze terug met flinke tieten en zegt Ruud dat het voor de groep is.
Die plug? Ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
ehhh is dat wel weer normaal dichtgegroeid
die tijd kan ik ook nog jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:23 schreef isax het volgende:
[..]
Ik was zijn eerste patiënt
Zoooo cute
Was nog in de tijd dat mama's niet mee mochten als je onder narcose ging
Dit beeld roept toch vraagtekens op bij mij.quote:
Bij mij was het probleem dat mama wel mee mocht bij het onder narcose gaan, maar dat er beloofd was, dat ze er ook zou zijn als ik wakker zou worden en dat was niet het geval. Daar was ik als klein ventje op z'n zachtst gezegd helemaal niet blij mee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:23 schreef isax het volgende:
[..]
Ik was zijn eerste patiënt
Zoooo cute
Was nog in de tijd dat mama's niet mee mochten als je onder narcose ging
is wel echt leuk dus niet vergetenquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet Ted nog zien. Maar druk druk druk.
Ligt eraan. Of je een Stark of een Lannister bent.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dit beeld roept toch vraagtekens op bij mij.
Als zulke jou zo behandelen, zou je dan nog die gene proberen te helpen.
Ik was even een peukje gaan roken geloof ik.
Tuurlijk, dat is het wreedste wat je zo iemand aan kan doen,vooral als je z'n leven redt, of hij ziet in dat hij fout zit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Liefde is het grootste wapen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten dokters wel helpen. In oorlogstijd worden vijandelijke gewonden ook geholpen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Boks.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is het wreedste wat je zo iemand aan kan doen,vooral als je z'n leven redt, of hij ziet in dat hij fout zit.
win/win
Ik sta geregistreerd als extra zorg denk ik hahaquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
die tijd kan ik ook nog ja![]()
gelukkig mocht ik er bij mijn zoon wel bij zijn, maar was wel doodeng dat ie ineens zo slap als een vaatdoek werd en ze pakten hem gelijk uit mijn handen, ik naar de kamer ernaast en nog geen 10 minuten later had ik hem weer in mijn armen
zijn amandelen waren geknipt. geen buisjes gelukkig
Geen idee...233773quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:28 schreef Punkman het volgende:
HiDiHo hoeveel punten heb jij nu, zouden we deze maand weer elite zijn ?
ik was het de laatste keer voor het eerst niet bij de elitequote:Op donderdag 29 mei 2014 02:28 schreef Punkman het volgende:
HiDiHo hoeveel punten heb jij nu, zouden we deze maand weer elite zijn ?
Vraag me het gewoon af, lijkt me verdomd moeilijk iemand te helpen die je dood wilt hebben en brandende kruizen voor je huis zet.quote:
ik ookquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:28 schreef Majoraan het volgende:
Ik vind dat de Elite ook 3 stemmen mag geven!
En ze zijn stom......allemaal.quote:
Ik vind het waardig. Je niet verlagen tot een bepaald niveau. Ik denk opzeker dat ze daar met een dubbel gevoel staan hoor! Maar ik denk ook dat ze zich na dit beter voelen dan als ze zo iemand laten verrotten. Wat Zwabber zegt eigenlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vraag me het gewoon af, lijkt me verdomd moeilijk iemand te helpen die je dood wilt hebben en brandende kruizen voor je huis zet.
Maar wel heel knap en professioneel.
maar ik heb altijd gestemd wat de meeste fokkers wildequote:
quote:
lol viel mee kon een download them all doen, per topic, controleer jij of iedereen er in staat?quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jij bent lekker bezig geweestvet cool
Geen valse schaamte, ik vertrouw op jou!quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar ik heb altijd gestemd wat de meeste fokkers wilde
en ik schep al heel lang niet meer op over mijn punten
Stomquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar ik heb altijd gestemd wat de meeste fokkers wilde
en ik schep al heel lang niet meer op over mijn punten
Ja...ik ga er van uit dat het wel weer normaal wordt, mja.....quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
258331 Punten.
Jij was ook altijd elite toch ?
ja daaag dat is wel heel veel werk, maar de meeste zien zichzelf al en melden het dus dat regelt zich vanzelf, nerdjequote:Op donderdag 29 mei 2014 02:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol viel mee kon een download them all doen, per topic, controleer jij of iedereen er in staat?
Ik denk dat een dokter ook vooral met een vrij technisch beroep bezig is in zo'n crisissituatie en dat eerst wil oplossen voordat hij na gaat denken over andere zaken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het waardig. Je niet verlagen tot een bepaald niveau. Ik denk opzeker dat ze daar met een dubbel gevoel staan hoor! Maar ik denk ook dat ze zich na dit beter voelen dan als ze zo iemand laten verrotten. Wat Zwabber zegt eigenlijk.
ik ook, was toch min of meer beledigdquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja...ik ga er van uit dat het wel weer normaal wordt, mja.....
Moet zeggen de stemmen van de andere mensen was wel zo'n beetje mijn stemmenquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ook, was toch min of meer beledigd![]()
maar dacht ook ach de mensen die minder punten hebben moeten ook een kans krijgen
Ik maakte in ieder geval een grapje. lekker belangrijk of ik oranje ben. Ik zat vol spanning te kijken of ik ook voorbij kwam.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha krijg je dat... nahja laat dan ook maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ja...en het was toch positief, dus boeiequote:Op donderdag 29 mei 2014 02:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ook, was toch min of meer beledigd![]()
maar dacht ook ach de mensen die minder punten hebben moeten ook een kans krijgen
Tidens een nachtdienst van mij in een verzorgingshuis vond ik op de ronde een dame die gevallen was. Voor ik haar overeind hielp wilde ze eerst weten: bent u wel gereformeerd zuster???quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat een dokter ook vooral met een vrij technisch beroep bezig is in zo'n crisissituatie en dat eerst wil oplossen voordat hij na gaat denken over andere zaken.
Ik vond het elite zijn een grote anticlimax. Je mag een keer stemmen en verder heb je er niets aan.quote:
kan er zo eentje bij of weg hoor eventueel, er zitten ook foppers inquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik maakte in ieder geval een grapje. lekker belangrijk of ik oranje ben. Ik zat vol spanning te kijken of ik ook voorbij kwam.
Hij is leuk!
Dit soort dingen heeft menig SC uit elkaar doen vallen maar ik denk dat het in deze sc wel meevalt.
Ik denk dat ze ook gewoon door een eed? verplicht zijn te helpen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat een dokter ook vooral met een vrij technisch beroep bezig is in zo'n crisissituatie en dat eerst wil oplossen voordat hij na gaat denken over andere zaken.
Liesje blij met de SC van nu ?quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik maakte in ieder geval een grapje. lekker belangrijk of ik oranje ben. Ik zat vol spanning te kijken of ik ook voorbij kwam.
Hij is leuk!
Dit soort dingen heeft menig SC uit elkaar doen vallen maar ik denk dat het in deze sc wel meevalt.
de meeste fokkers denken gelukkig hetzelfde als ik dus dan is stemmen niet zo moeilijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:37 schreef Punkman het volgende:
[..]
Moet zeggen de stemmen van de andere mensen was wel zo'n beetje mijn stemmen
Klopt, eed van Hippocrates.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook gewoon door een eed? verplicht zijn te helpen.
Is ook zo..haalt praktisch niets uit...quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond het elite zijn een grote anticlimax. Je mag een keer stemmen en verder heb je er niets aan.
daaromquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat ja...en het was toch positief, dus boeie
Foppers?quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
kan er zo eentje bij of weg hoor eventueel, er zitten ook foppers in
Maar vind het negatief stemmen nu wel moeilijk, er zijn er zo veel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
de meeste fokkers denken gelukkig hetzelfde als ik dus dan is stemmen niet zo moeilijk
we zijn een lieve SC gewordenquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is leuk!
Die was er laats nog, op COS dan, maar ik mag daar nooit veel zeggen, dan schijn ik ineens weer teveel off-topic te lullen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
liesje wel liever iets meer rellen, en ik ook! Waarom komt poezeligkreng nooit meer
Als de elite op fok nou een beetje probeert af te stemmen op wie we/ze stemmen, dan hebben we misschien nog steeds geen invloed.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar vind het negatief stemmen nu wel moeilijk, er zijn er zo veel.
quote:
hier mag je wel off topic lullenquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die was er laats nog, op COS dan, maar ik mag daar nooit veel zeggen, dan schijn ik ineens weer teveel off-topic te lullen.
Ja maar, ik wil potvolblomme ook gewoon een keer een anticlimaxquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond het elite zijn een grote anticlimax. Je mag een keer stemmen en verder heb je er niets aan.
een stickerquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet zo goed.
Het gaat de laatste tijd echt leuk geloof ik en dat zeg ik ook regelmatig dacht ik.
Plakplaatjes voor iedereen.
[ afbeelding ]
Put the oil in the laaaaampquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:42 schreef ChocoFan het volgende:
net als in utopia bedek ik iedereen hier met de mantel der liefde
Dat was de vraag, en ik heb mijn antwoord.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet zo goed.
Het gaat de laatste tijd echt leuk geloof ik en dat zeg ik ook regelmatig dacht ik.
Plakplaatjes voor iedereen.
[ afbeelding ]
quote:
ben je al eens elite geweest ?quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:44 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja maar, ik wil potvolblomme ook gewoon een keer een anticlimax
Als ik deze keer weer elite ben en jij niet, dan mag jij mijn stem bepalen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:44 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja maar, ik wil potvolblomme ook gewoon een keer een anticlimax
Neequote:
ik hou ze wel een beetje in de gaten hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zouden we niet willen, dan kom je nooit van je verslaving af.
Maar gewoon nee.
wisseling van wachtquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach heb je haar ook weer.![]()
[ afbeelding ]
Brb, even snel weg ..![]()
Ik geloof je meteen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik hou ze wel een beetje in de gaten hoor
Ik hou je er aan hehquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik deze keer weer elite ben en jij niet, dan mag jij mijn stem bepalen.
JAAAAAAAAAAAHHHHHHH southparkquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heerlijk he, die politiek incorrecte humor.
Oh, dan kan het wel lang gaan duren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:50 schreef isax het volgende:
[..]
Even langs de oude studenten vereniging waar hij 4 uur geleden een kwartier heen ging
Positief moet het zijn toch? Ik weet het echt nietquote:
Dan zeggen we wel "in Nederland kan zo veel". Maar zo'n serie zo hier niet gemaakt kunnen worden. (Van mij wel maar niet van de politiek-correcten)quote:
Nee, deze keer moet het weer negatief zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:51 schreef Parlay het volgende:
[..]
Positief moet het zijn toch? Ik weet het echt niet
Daarom moet de Elite ook 3 stemmen hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
de volgende stemmingsronde vind ik echt moeilijk. vanessa, ruud, billy, lotte, gio, laura.
damn veel te veel keuze.
Ik heb al 2 keer in een minuut gepost (nu 3)quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:51 schreef Punkman het volgende:
Waar is braindead eigenlijk, WAKKER WORDEN.
Een hekel weet ik ook eigenlijk niet. Dat verschilt net zo vaak als positief eigenlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik wil het ook wel doen hoor, vermoed dat we toch een hekel hebben aan dezelfde
Die is braindeadquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:51 schreef Punkman het volgende:
Waar is braindead eigenlijk, WAKKER WORDEN.
Eindelijk mocht ik positief stemmen, had mijn stem al klaar, mag ik niet door het positief stemmen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:52 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Daarom moet de Elite ook 3 stemmen hebben
Sorryquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb al 2 keer in een minuut gepost (nu 3)
Kenny was toch vermoord door de Bastards?quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
mijn favo is kenny en niet omdat onze hond zo heet, maar die is gewoon schattig.
Het erge van South Park is, dat het eerst bedoeld was om een beetje te schockeren, maar dat het nu soms realitischer is dan wat sommige Amerikaanse TV zenders te melden hebben. Zelfde effect als bij The Daily Show.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dan zeggen we wel "in Nederland kan zo veel". Maar zo'n serie zo hier niet gemaakt kunnen worden. (Van mij wel maar niet van de politiek-correcten)
Tuurlijkl, dit is de SCquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:54 schreef chufi het volgende:
Hidiho zou op mn post gereageerd hebben , maar vanwege de speed van deze SC heb ik het gemist // gaat het nog ergens over ?
Hou hem maar zelf, aan mij heb je eigenlijk niks. Dat wisten ze natuurlijk al.....achterquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, deze keer moet het weer negatief zijn.
daar zit ik ook meestalquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:53 schreef Parlay het volgende:
[..]
Een hekel weet ik ook eigenlijk niet. Dat verschilt net zo vaak als positief eigenlijk.
Team Zwitserland
Gaat snel he, wordt tijd voor wat bansquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:54 schreef chufi het volgende:
Hidiho zou op mn post gereageerd hebben , maar vanwege de speed van deze SC heb ik het gemist // gaat het nog ergens over ?
mijne ook, zo schattigquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
mijn favo is kenny en niet omdat onze hond zo heet, maar die is gewoon schattig.
ja zou best eerlijk zijn, de inwoners hebben dat ook.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:52 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Daarom moet de Elite ook 3 stemmen hebben
Ze doorzien ons compleet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:55 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hou hem maar zelf, aan mij heb je eigenlijk niks. Dat wisten ze natuurlijk al.....achter
aike????? waarom??????quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:53 schreef ChocoFan het volgende:
vanflessa, ruud, billy, lotte, gio, laura, joey, aike
inderdaad veel keus
Ja altijd .... slapen en morgen verderquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tuurlijkl, dit is de SC![]()
Gaat altijd ergens over
quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden nodig..ik heb de human-centipede!
[ afbeelding ]
Jij vraagt er niet om, jij schreeuwt erom.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
daar zit ik ook meestal
maar ik heb aan vanflessa wel echt een hekel, die wil ik gewoon bitchslapen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:54 schreef chufi het volgende:
kenny is 6 of 7 keer vermoord denk ik zo'n beetje. ik ben de tel kwijtgeraaktquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:54 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Kenny was toch vermoord door de Bastards?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
daar zit ik ook meestal
maar ik heb aan vanflessa wel echt een hekel, die wil ik gewoon bitchslapen
[ afbeelding ]
Waaghals!quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als ik nou ga drinken dan gaat iedereen zeker zo slapen. Nou vooruit, ik gok het erop.
[ afbeelding ]
zoiets is me wel eens overkomenquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jij vraagt er niet om, jij schreeuwt erom.
[ afbeelding ]
Butters is leukquote:
haha die heb ik eerder gezien, hij is goedquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jij vraagt er niet om, jij schreeuwt erom.
[ afbeelding ]
met mijn familie weet je maar nooitquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ben je een zus van mij of zo??????we hebben wel heel veel dingen gemeen
![]()
![]()
Snachts is het anders goed te doen hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vreemd, trek deze bagger meer dan de streams nu.
ik weet het ook niet, het is hier zo gezellig dat mensen eindelijk durven terug te komen of binnen te stappenquote:
Letterlijk? Ik ben net wel even wezen plassenquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
volgens mij heeft iemand pillen uitgedeeld
quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:01 schreef HiDiHo het volgende:
Deze kan nog wel eens van pas komen in de COS...
[ afbeelding ]
Fuck, zeg je wat, ik heb nog geen 1 offtopic bericht in de COS geplaats.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:01 schreef HiDiHo het volgende:
Deze kan nog wel eens van pas komen in de COS...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:01 schreef ChocoFan het volgende:
omg het gaat zelf voor mij te snel nu
ik wil op iedereen reageren maar dat lukt niet meer![]()
![]()
Ik verdenk jouquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
volgens mij heeft iemand pillen uitgedeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |