ik haat hipstersquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
alleen hipsters die hipsters haten![]()
![]()
is oranje hip dan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:39 schreef isax het volgende:
[..]
ik haat hipsters![]()
nee ik haat alleen dat vintage hip is.
ik heb een lamp in frankrijk gekocht.
oranje, was paar jaar geleden spuuglelijk
60 euro
isax is te moe.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:39 schreef Punkman het volgende:
Gaan we morgen weer haxballen, en doet Isax dan ook mee ?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:39 schreef Punkman het volgende:
Gaan we morgen weer haxballen, en doet Isax dan ook mee ?
ah okquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:41 schreef isax het volgende:
[..]
weet ik niet eigenlijk
maar alles vintage wel
dus neem het aan.
je moet het toch een keertje lerenquote:
dat is vals de dames doen het niet altijd onder tegen de herenquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
je moet het toch een keertje leren
het is echt niet zo moeilijk als je het door krijgt
anders oefenen we wel een keertje met alleen de dames ofzo
Choco en ik hebben ook vaak tegen elkaar gespeeld om het te leren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
het is niet moeilijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:42 schreef isax het volgende:
[..]
het is niet moeilijk
de pup heet alleen een pijltje opgevreten
pup? foto?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:42 schreef isax het volgende:
[..]
het is niet moeilijk
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:42 schreef isax het volgende:
[..]
het is niet moeilijk
haha ik doelde op anders speel je tegen de dames, maar die zijn bijna net zo goed als de herenquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tuurlijk niet, zo heb ik het geleerd
oefenen
kloptquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Choco en ik hebben ook vaak tegen elkaar gespeeld om het te leren.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopthij was ook de eerste man die ik inmaakte
oooohquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
haha ik doelde op anders speel je tegen de dames, maar die zijn bijna net zo goed als de heren![]()
![]()
Dat vind ik nu weer niet zo leuk dat je dat hier neer zet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopthij was ook de eerste man die ik inmaakte
Ik heb jullie beiden wel anders ingemaakt vandaag.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ooooh![]()
en ja we doen niet meer onder voor de mannen
![]()
![]()
sorryquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:45 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat vind ik nu weer niet zo leuk dat je dat hier neer zet.![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb jullie beiden wel anders ingemaakt vandaag.
lolquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
sorry![]()
zeg het alleen omdat je niet meer de enige ben dus dan ligt het niet echt aan jou, was dus wel goed bedoeld iig
wat een focking raar liedje. zit nu bijna op 2 minutenquote:
geloof dat we wel gelijk opgaan allemaalquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb jullie beiden wel anders ingemaakt vandaag.
Ze hebben wel meer rare liedjes. Deze vond je ook toch zo leuk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wat een focking raar liedje. zit nu bijna op 2 minuten
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Inderdaad, soms zegt een gifje meer dan duizend woorden.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
geloof dat ik ze maar beter even niet moet openen
wat voor bui heb jij joh
Weet ik niet. Ik luister alleen naar punkmuziek van voor '96. Wat er daarna gebeurd is weet ik niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat is lang geleden.
Dirty rotten imbeciles.
Bestaan die nog ?
ja die was ook verschrikkelijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ze hebben wel meer rare liedjes. Deze vond je ook toch zo leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laat het je niet wijs maken dat hij lief is want het is een kreng.
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2014 01:07:43 ]
Ah toe, toe nou, ah toe ....quote:
die was niet de mooiste nee. heb maar even ander gepaktquote:
nee neequote:Op donderdag 29 mei 2014 00:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah toe, toe nou, ah toe ....
Doe dan, ik weet dat je erop wilt klikken, ik weet het.
Je wilt het, je vinger trilt op je muis om erop te klikken ...
Speciaal voor jou dan een heel mooi liedje:quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee neenee hoor
ik wil echt niet klikken
echt niet, ik doe het niet
Ze was wel in de Cos.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:55 schreef Punkman het volgende:
Muisje een ATV dag vandaag ?
Helemaal niet gezien.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:51 schreef isax het volgende:
Ach, wat een krengSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laat het je niet wijs maken dat hij lief is want het is een kreng.
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
deze wel geklikt maar wel heel saai hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan een heel mooi liedje:
Wat voor muziek vind jij dan leuk ?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
deze wel geklikt maar wel heel saai hoor
Hij breekt alles af, maar is super voorzichtig ?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:58 schreef isax het volgende:
[..]
ik hou van hem hoor
alleen hij breekt alles af.
en hij is super voorzichtig.
Ik lurk al een tijdje hoor en me braaf gemeldquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:51 schreef isax het volgende:
mooie hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laat het je niet wijs maken dat hij lief is want het is een kreng.![]()
van alles eigenlijk welquote:
nee dan nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hij breekt alles af, maar is super voorzichtig ?
Met afbreken
was het een beetje interesant om ons hier te volgen in de sc of waren we maar saaiquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:00 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik lurk al een tijdje hoor en me braaf gemeld![]()
Had je ook nog niet gezien, maar toen waren we waarschijnlijk aan het haxballen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:00 schreef Parlay het volgende:
[..]
dankjequote:
Ik ken het, die van ons is 2 1/2 en die kan stiekemweg heel veel slopen........supervoorzichtig en heeeel onschuldig.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:58 schreef isax het volgende:
[..]
ik hou van hem hoor
alleen hij breekt alles af.
en hij is super voorzichtig.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:00 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mwah op beide vragenquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
was het een beetje interesant om ons hier te volgen in de sc of waren we maar saai
zeker ook iedere keer te laat naar bedquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:02 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mwah op beide vragenIk ben een beetje duffig, dat is het eerder
meneer doet het gewoon als je toekijktquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:01 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik ken het, die van ons is 2 1/2 en die kan stiekemweg heel veel slopen........supervoorzichtig en heeeel onschuldig.
Type o negative, die hadden toch ooit zo'n hoesje met een soort Ruud en Bill foto .quote:
dat had die van ons met zijn staart, die had er van die kleefbolletjes in, toen ik ze eruit had na veel moeite mochten we niet meer aan zijn staart komen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:00 schreef isax het volgende:
[..]
nee dan niet![]()
meneer heeft flaporen
en ik heb die een keer schoon gemaakt
doe ik allemaal heel lief maar nu word hij para als ik zijn oren aanraak
ik heb een maltezer gehad en ook een aanvaring met kleefbolletjes. grrr die zijn niet leuk neequote:Op donderdag 29 mei 2014 01:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dat had die van ons met zijn staart, die had er van die kleefbolletjes in, toen ik ze eruit had na veel moeite mochten we niet meer aan zijn staart komen.
halve haar van zijn staart weg ik kon wel janken, gelukkig groeide het snel weer aan.![]()
[ afbeelding ]
Weet ik niet. Ik heb alleen cassettebandjes van hun. Ik weet wel dat hij dood is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Type o negative, die hadden toch ooit zo'n hoesje met een soort Ruud en Bill foto .
Zo'n grote tampeloeres in nouja, je snapt het wel.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Had je ook nog niet gezien, maar toen waren we waarschijnlijk aan het haxballen.
Doe je volgende keer ook mee ?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:03 schreef isax het volgende:
[..]
meneer doet het gewoon als je toekijkt
hij kan ook echt overal bij dus nu ligt er van alles op de koelkast.
laatst had hij een stokje gevonden wat hij niet mog hebben
gaat die galopperen terwijl ik hem probeer te pakken
dat is toch ook een jachthond?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dat had die van ons met zijn staart, die had er van die kleefbolletjes in, toen ik ze eruit had na veel moeite mochten we niet meer aan zijn staart komen.
halve haar van zijn staart weg ik kon wel janken, gelukkig groeide het snel weer aan.![]()
[ afbeelding ]
Klinkt als Haxball, dus je bent welkomquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:06 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Ik ben niet zo in de multiplayerspelletjes. Lekker in mijn eentje autistisch balletjes/blokjes wegschieten is meer mijn ding.
Alhoewel Oomph! en Eisbrecher dichterbij Rammstein zitten qua geluid.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan vind je Sodom ook wel leuk, die eerste clip die ik plaatste.
is er zo moeilijk uit te krijgenquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb een maltezer gehad en ook een aanvaring met kleefbolletjes. grrr die zijn niet leuk nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |