Als die studenten ook stoppen met mij lastig te vallenquote:
Ik doe wel een HBO opleiding part time. Als ik zin heb.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:51 schreef Rezania het volgende:
TS is jelly omdat hij geen student is (geweest).
Cursist dus, logisch dat je zuur bent. En dan ook nog eens zo lui om het alleen te doen als je zin hebt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik doe wel een HBO opleiding part time. Als ik zin heb.
Stop er maar mee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik doe wel een HBO opleiding part time. Als ik zin heb.
Waarom zou ik gaan leren als ik op de bank kan zitten en bier drinken. Geld krijg ik toch wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Cursist dus, logisch dat je zuur bent. En dan ook nog eens zo lui om het alleen te doen als je zin hebt.
Wat een hypocriet kuttopic dan zeg.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan leren als ik op de bank kan zitten en bier drinken. Geld krijg ik toch wel.
quote:
Nee ik werk full-time.quote:
Fixed.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:48 schreef Juicyhil het volgende:
Maar net bij Andries Knevel weer een aantal studenten die het allemaal zo erg vinden omdat ze dan geen jaar in het buitenland kunnen of voorzitter zijn van een studentenvereniging. 12 jaar lang kunnen zuipen op kosten van de maatschappij.
Maar die mense die het beslissen konden wel 12 jaar zuipen op kosten van de maatschappij. Nie eerluk he!quote:
Hoe vallen ze jou persoonlijk lastig?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als die studenten ook stoppen met mij lastig te vallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |