met 11 man commute is chaosquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:56 schreef guitarist het volgende:
Kut, ik miste de eerste afslag, meteen 11e.Lag mooi 4e daarvoor...
Die kunnen we zo te horen wel gebruiken bij crew-battles, verleiden van de tegenstander!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:15 schreef PicoMMP het volgende:
Italiaans meisje ontmoet tijdens racen![]()
![]()
Sexy stem, maar versta er niks van. Ze kan geen engels![]()
Ik liet haar een paar keer winnen omdat ze er niets van kon, toen heeft ze me toegevoegd op PSN![]()
Morgen maar eens vragen of ze skype heeft
Mi perdo nei tuoi occhiquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:15 schreef PicoMMP het volgende:
Italiaans meisje ontmoet tijdens racen![]()
![]()
Sexy stem, maar versta er niks van. Ze kan geen engels![]()
Ik liet haar een paar keer winnen omdat ze er niets van kon, toen heeft ze me toegevoegd op PSN![]()
Morgen maar eens vragen of ze skype heeft
ik vrees dat vooral onze wanhopige fokkertjes van slag rakenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 08:56 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Die kunnen we zo te horen wel gebruiken bij crew-battles, verleiden van de tegenstander!
Ik ben al lekker aan het racen heur.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
geen idee wat hier staat, maar het klinkt geil
ik heb vannacht tot half 4 zitten racenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben al lekker aan het racen heur.
Heeft een Italiaanse chick me ooit geleerd, betekent I get lost in your eyesquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
geen idee wat hier staat, maar het klinkt geil
pics?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:19 schreef Painore het volgende:
[..]
Heeft een Italiaanse chick me ooit geleerd, betekent I get lost in your eyes
Welke glitch kan je nu nog doen dan? Ik ben op zoek naar eentje die solo kanquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:52 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Ik ook zo iets anders een paar keer glitchen
Ga naar youtube typ gta v 1.13 solo glitch en kijk een paar filmpjesquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:56 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Welke glitch kan je nu nog doen dan? Ik ben op zoek naar eentje die solo kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |