Ze noemt zichzelf toch ook iets van zeurmuts o.i.d.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
Ron Dennis en Isa kunnen goed met elkaar door de bocht ..
I LOVE IT!quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Isa is nog steeds mijn favoriet, maar ben toch ook wel regelmatig het spoor bijster![]()
Luister nu even Miss Montreal, die vertelt dat haar nieuwe show uit kan lopen omdat ze er ook in praatMooi, die zelfspot
Isa is het er gedeeltelijk mee eens. Als het gaat om basiszaken als sokken en ondergoed wel, maar jurkjes en hakken moet ze maar van haar zakgeld bepalen, zei ze.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Er zijn toch wel veel mensen uit de oorspronkelijke groep die vinden dat ze meer rechten zouden moeten hebben dan de mensen die later zijn gekomen. Isa nu ook weer, ze is het ook volledig eens met de eisen van Lot.
Ze kwam gewoon voor een wijntje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:45 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Dit ja. Het lijkt wel of ze steeds weer wat nieuws zoekt om over door te zagen.
Ze kwam omdat ze zich druk maakte om Ron, toen over Centraal, Charlotte en Billy en het geld, toen Giorgio, nu door over Gio en Marije-gate....
quote:
Waar doel je op? Ik vond haar best wel zinnige dingen zeggen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:43 schreef GoWithIt het volgende:
Waar zit Isa nou zo over door te zagen? Ik ben best fan van Isa, maar nu zit ze gewoon te klagen om het klagen
Ik vind dat ze na die hoelahoep geen enkel recht meer heeft om over een paar sokken te beginnen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Isa is het er gedeeltelijk mee eens. Als het gaat om basiszaken als sokken en ondergoed wel, maar jurkjes en hakken moet ze maar van haar zakgeld bepalen, zei ze.
Alsof Lot een jurkje past. En op hakken zakt ze zelfs door asfalt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Isa is het er gedeeltelijk mee eens. Als het gaat om basiszaken als sokken en ondergoed wel, maar jurkjes en hakken moet ze maar van haar zakgeld bepalen, zei ze.
Op een bepaald moment slingerde ze zo heen en weer tussen meningen en vond ik het erg onduidelijk wat ze nou probeerde te zeggen. Later kwam er pas een beetje een rode draad in.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar doel je op? Ik vond haar best wel zinnige dingen zeggen.
Dat gebeurt wel vaker: als er mensen bij elkaar zijn ontstaan er gesprekkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:45 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Dit ja. Het lijkt wel of ze steeds weer wat nieuws zoekt om over door te zagen.
Ze kwam omdat ze zich druk maakte om Ron, toen over Centraal, Charlotte en Billy en het geld, toen Giorgio, nu door over Gio en Marije-gate....
Het zal wel aan mij liggen, ben nog zo onwennig met die streamsquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker: als er mensen bij elkaar zijn ontstaan er gesprekken
Utopia volkslied?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:54 schreef Klapskaats het volgende:
Nog maar een poging dan?
15 personen in een loods
het moest vernieuwend worden, iets groots,
Maar tot op heden is het pet
En als je heel goed oplet,
Dan zie je dat het iets wegheeft van een afgebrand bos: heel erg doods.
Er was eens een man met een gaaf idee
Hij bedacht een nieuw programma en zei hee!
Ik stop 15 man bij elkaar
en ziedaar,
Daar verdien ik miljoenen mee.
Een meisje genaamd Charlotte,
Ja het is echt van de zotte,
Ze dacht alleen aan ikke ikke en ikke,
Laat de rest maar lekker stikke,
Maar mijn vreten laat ik niet verrotte
Toedeledokiquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:54 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, ben nog zo onwennig met die streams![]()
Laura en die bolle boeien me niet zo dus ik ga ook afsluiten.
Aju
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |