Het gaat om iemand die nep producten verkoopt en dat niet vermeld.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:51 schreef Hoplahopla het volgende:
Misschien moet je iets meer gegevens verschaffen... Wat was de context?
Nep als in... ? Kleding?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:52 schreef warp995 het volgende:
[..]
Het gaat om iemand die nep producten verkoopt en dat niet vermeld.
Ja, toen zag ik dus dat het nep was.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:53 schreef Taks999 het volgende:
Heb je het product wel thuis gestuurd gekregen?
Nee als sierradenquote:
heb ik toevallig ook met een gebruikte telefoon gekocht via marktplaats.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:49 schreef warp995 het volgende:
Ik weet niet of aangifte van de politie zin heeft aangezien ik hoor dat ze veel mensen gewoon links laten liggen..Misschien iets met de bank doen?
Woonplaats ben ik niet 100 prc zeker over, maar het is wel een grote kans dat het zijn woonplaats is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:51 schreef Taks999 het volgende:
Wie zegt dat deze gegevens echt zijn? En hoe weet je zo zeker dat je opgelicht bent? Vertel eens wat meer...
Sieradenquote:
via welke site kunt je dat het beste doen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:56 schreef sturmpie het volgende:
[..]
heb ik toevallig ook met een gebruikte telefoon gekocht via marktplaats.
ik kan je aanraden om online aangifte te doen.
de verkoper wordt dan gecontacteerd. en kan alsnog contact met je opnemen.
ook kan je een formulier uitprinten via de politiewebsite en die kan je naar de betreffende bank sturen.
Jaa, geen zilver idd. Als je de sieraad van dichtbij bekeek zag je het ook gelijk dat het verschilde met het origineel (plaatje van internet ofzo)quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:57 schreef sturmpie het volgende:
[..]
sieraden ? nep? geen goud of zilver ?
google ff op: politie marktplaats opgelichtquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:58 schreef warp995 het volgende:
[..]
Sieraden
[..]
via welke site kunt je dat het beste doen?
Welke bank?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:57 schreef warp995 het volgende:
[..]
Woonplaats ben ik niet 100 prc zeker over, maar het is wel een grote kans dat het zijn woonplaats is.
Zijn bankrekening en naam matchen ook, ook als je z'n naam googled
Daar wordt iemand financieel kapot gemaaktquote:
Ondermijn je hele zaak.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:07 schreef warp995 het volgende:
[..]
DM gestuurd, had er overigens ook geen probleem mee om ze openbaar te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |