quote:HET RECORD IS BINNEN!
Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken!
Giel heeft het record te pakken
Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door!
Giel in het Guinness Book of Records
Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.
Hoi Mintquote:
Hoi!quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi Mint
Weet je waar ik zuur van wordt? Niet weten welke plantensoort het isZelfs de boeken weten het niet.
Nee, daarvoor staat deze iets te vaak op de duinen hier te pronken. Ik kijk waarschijnlijk niet goed.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Misschien heb je wel een nieuw plantje ontdekt![]()
Hmm... Heb je één of ander documentatiecentrum in de buurt?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, daarvoor staat deze iets te vaak op de duinen hier te pronken. Ik kijk waarschijnlijk niet goed.
Ik vind SC ook best gezellig en ik hou van iedereen hierquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is dat het nog op het werk opstaat, maar verder luister ik ook weinig meer. Ik vind de SC wel gezellig overigens.
Uhm op dit moment liggen er 3 boeken over planten hier open en staat ook het internet wagenwijd open...quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmm... Heb je één of ander documentatiecentrum in de buurt?
plantje heb ik ff gemist geloof ik? de tuinderszoon in mij word opeens wakker....quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi Mint
Weet je waar ik zuur van wordt? Niet weten welke plantensoort het isZelfs de boeken weten het niet.
s'avonds staat 3 nog wel eens op... verder denk ik alleen nog met Paul vanaf de zomer. Gekdom komt me echt de neus uit nu het dagelijks op staat en Michiel is me te vroeg..quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind SC ook best gezellig en ik hou van iedereen hier
Uhm nee het verhaal van het plantje kom ineens uit het niets opzetten. Het is tevens de reden dat ik zo 's avonds laat nog in de SC rond hang.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
plantje heb ik ff gemist geloof ik? de tuinderszoon in mij word opeens wakker....
Dat dusquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Er is vernieuwing nodig qua dagDJ's. Gekdom kan niet meer, Paul verdient een nieuwe show. En eigenlijk zou er een nieuw ochtendprogramma moeten komen maar like hell dat Giel verkast naar de commercielenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef Againzender het volgende:
10 jaar geleden vond ik het ook kut op 3FM. Ik denk dat het een fase is.
Ben ik nu de enige die vermoedt dat je de user SC bedoelt?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die vermoedt dat je de user SC bedoelt?
daar ben ik het mee eens. Nou vind ik Michiel 's ochtends al een aardige vernieuwing, al zat Domien daar ook niet zo lang. En Domien vond ik ook prima 's ochtends. Maar de muziekkeus is zo saai geworden weer.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is vernieuwing nodig qua dagDJ's. Gekdom kan niet meer, Paul verdient een nieuwe show. En eigenlijk zou er een nieuw ochtendprogramma moeten komen maar like hell dat Giel verkast naar de commercielen
Ik luister voor de nieuwe muziek soms, of een beetje om achtergrond te hebben terwijl ik niet 'verplicht' mn eigen muziek aanzet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
luister alleen 3fm op vrijdagavond tijdens Stenders en Timur Open Radio. op t werk geen radio en thuis heb ik alleen op die momenten radio aan. luister ook niet echt voor de muziek, maar meer voor de items
voor Flirt je Stijf, Ramons woordgrapjesquiz, de Open Radio-uuropeners, de stenders popquiz en nog wat dingen ga ik vaak echt even zitten. verder staat het idd op de achtergrond aan als ik wat zit te Footballmanageren, internetten en forummenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister voor de nieuwe muziek soms, of een beetje om achtergrond te hebben terwijl ik niet 'verplicht' mn eigen muziek aanzet.
Niet écht voor de items denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |