Het is in very high, hetgeen begint op 3.8k. Alles ging goed tot ik op een lange losing streak kwam met allerlei stomps, en uitgaande van de standaard -25 moet ik dan iets van 400 rating verloren hebben. Ik zit nog steeds very high dus dat is dan rond de 4000 (nu waarschijnlijk iets minder dan 4k)quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:52 schreef fwokker het volgende:
Hoe weet je dat het 4k is als het hidden mmr is.
Ik zat solo ook all over the place. Dan weer very high dan weer high dan weer normal. Viel geen pijl op te trekken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:48 schreef Quotidien het volgende:
Dat is vreemd, maar toch anders dan in solo mm want daar heb je één mmr en niet 5. Ik begon op normal, ging gelijk naar high na een match en na nog een match naar very high en daar zit ik de afgelopen 35 games ofzo. Vrij consistent dus in solo matchmaking.
Zou jij met een stel grievende noobs gematched willen worden? sowieso als je als lycan 2x zo hoog level als de rest 't bos uit komt wil ik dat soort noobs echt niet bij mij in mijn team hebbenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:13 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Als ik met Lycan het bos in ga en ik kom eruit met 2x zo'n hoog lvl als de andere spelers dan word ik regelmatig gereport door het hele vijandelijke team. Is zo'n banlijst dan niet gevaarlijk?
Naja, 2x is overdreven, maar regelmatig krijg je reports van de tegenstander omdat je ze telkens in 2 klappen doodtquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:06 schreef Harlon het volgende:
Zou jij met een stel grievende noobs gematched willen worden? sowieso als je als lycan 2x zo hoog level als de rest 't bos uit komt wil ik dat soort noobs echt niet bij mij in mijn team hebben
Mjah, int begin kan het wat te hard gaan. Je winrate daalt vrij lichtjes doch consistent op het moment. Dus kan zijn dat je straks iets lager eindigt dan je nu zit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:48 schreef Quotidien het volgende:
Dat is vreemd, maar toch anders dan in solo mm want daar heb je één mmr en niet 5. Ik begon op normal, ging gelijk naar high na een match en na nog een match naar very high en daar zit ik de afgelopen 35 games ofzo. Vrij consistent dus in solo matchmaking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |