Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Misschien trek je zo ook nog chickies aan omdat ze denken dat je populair bent.quote:
Geef dan gewoon je Whatsapp. Je kent elkaar toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:18 schreef Sarasi het volgende:
Ging wel goed vanavond, hij stuurde zelf al een berichtje waar ik was (ik was vijf minuten te laat).Veel opdrachten samen gedaan ook vandaag, ging helemaal prima. Maar het voelt toch best vreemd om dan nu opeens via Tinder met elkaar te praten.
Mijn idee ook inderdaadquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Geef dan gewoon je Whatsapp. Je kent elkaar toch?
Dat is wel een denders goed idee. En we hebben al een halve sportafspraak staan dus daar kan ik mooi op inhaken met het voorstel van een drankje vooraf. Ik ben alleen wel mogelijk serieus geinteresseerd in deze gozer dus ik wil het niet verpesten eigenlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Geef dan gewoon je Whatsapp. Je kent elkaar toch?
Als het klinkt, kun je daarna bij hem of jou thuis 'sporten' ...quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat is wel een denders goed idee. En we hebben al een halve sportafspraak staan dus daar kan ik mooi op inhaken met het voorstel van een drankje vooraf. Ik ben alleen wel mogelijk serieus geinteresseerd in deze gozer dus ik wil het niet verpesten eigenlijk.
Het klikt, dat weet ik al. Maar dat is dus niet de bedoeling.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:24 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Als het klinkt, kun je daarna bij hem of jou thuis 'sporten' ...
Ik moet eerlijk bekennen dat ik meer relaties heb gehad met dames met wie het de eerste nacht meteen losging dan met dames die het nog een aantal dates volhielden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:27 schreef UnicornFarts het volgende:
Volgens mij denken mannen niet zo maar dat durf ik niet zeker te zeggen
Hoe?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:27 schreef UnicornFarts het volgende:
Volgens mij denken mannen niet zo maar dat durf ik niet zeker te zeggen
Nou dat als je de eerste of tweede date al met ze het bed in gaat dat het dan niets serieus meer kan worden.quote:
Bij de autodealer maak je ook eerst een testrit.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nou dat als je de eerste of tweede date al met ze het bed in gaat dat het dan niets serieus meer kan worden.
Ik denk dat ze liever weten wat voor vleesch ze in de kuip hebben. Ik wil dat wel in ieder geval.
Ohnee dat bedoelde ik niet. Meer omdat het niet heel duidelijk een date is in principe en omdat hij me niet het type ervoor lijkt. Ik zeg geen nee als het erop uitloopt hoor, maar ik ben bang hem af te schrikken als ik ermee kom.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nou dat als je de eerste of tweede date al met ze het bed in gaat dat het dan niets serieus meer kan worden.
Ik denk dat ze liever weten wat voor vleesch ze in de kuip hebben. Ik wil dat wel in ieder geval.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Misschien trek je zo ook nog chickies aan omdat ze denken dat je populair bent.
You're welcome.
In bed gaan kan ook alleen knuffelen zijn natuurlijk. Mja, de meeste mannen zijn gewoon van het stampen denk ikquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik vroeg me al of waarom die vrouwen de volgende ochtend zo teleurgesteld keken...quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
In bed gaan kan ook alleen knuffelen zijn natuurlijk. Mja, de meeste mannen zijn gewoon van het stampen denk ik
Dit dus.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:29 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik meer relaties heb gehad met dames met wie het de eerste nacht meteen losging dan met dames die het nog een aantal dates volhielden.
( en zie me nu hard single zijn haha)
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:32 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Bij de autodealer maak je ook eerst een testrit.
en je kunt je verkijken op hoe onderdelen er zonder ondersteuning uitzien...
quote:
Dat jij dat nou 6 dates kanquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
In bed gaan kan ook alleen knuffelen zijn natuurlijk. Mja, de meeste mannen zijn gewoon van het stampen denk ik
Willen we meer of minder vrouwen met snor?!quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:37 schreef elkravo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dat van die feestje-foto's zijn waar vrouwen een nepsnor opplakken?
Kan iemand mij uitleggen waarom ik dat aantrekkelijk of leuk zou moeten vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |