SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Maar misschien dat ik je daar nog wel ergen tegenkom.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Captain Morgan ook niet te zuipen hoor
Dat is gewoon rum toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Captain Morgan ook niet te zuipen hoor
Ga je ook heen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar misschien dat ik je daar nog wel ergen tegenkom.
Ook mijn eerste jaar, vriend zei tijd terug dat dat wel leuk is en nu heb ik iedereen overgehaald om heen te gaanquote:
Hoor er wel goede dingen over.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook mijn eerste jaar, vriend zei tijd terug dat dat wel leuk is en nu heb ik iedereen overgehaald om heen te gaan
Ik drink tot September sowieso geen drank meerquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon mixen, ik lust geen pure alcohol.
Ik had er nog nooit van gehoordquote:
Ja, maar met vanille oid. Gewone rum is beter te zuipen.quote:
Weet nog niet. Er ligt een kaartje op mij te wachten en ik hoop dat ik niet zo brak ben dat ik ga afhaken.quote:
Doe tot 8 september dan ben ik jarigquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik drink tot September sowieso geen drank meer+ ik ga pillen nemen die dag
Echt? Whaa vet. Misschien zie ik je idd nog! Als je me voorbij ziet stuiteren, tik me maar even op de schouder haha!quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:32 schreef Sardu het volgende:
Weet nog niet. Er ligt een kaartje op mij te wachten en ik hoop dat ik niet zo brak ben dat ik ga afhaken.
25ste hihi, dan ben ik jarigquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe tot 8 september dan ben ik jarigNice.
Je kan toch alvast beginnen? Als je mobiel aan de lader hangtquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:33 schreef Ro-ald het volgende:
Wachten tot dat mijn nieuwe mobiel is opgeladen dan gelijk ff wat dingen inzetten.
Nee is niet goed, eerst helemaal opladen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan toch alvast beginnen? Als je mobiel aan de lader hangt
Ik stuiter zelf net zo hard hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt? Whaa vet. Misschien zie ik je idd nog! Als je me voorbij ziet stuiteren, tik me maar even op de schouder haha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |