Ik ben er makkelijk in, als ik te lui ben om teveel lettergrepen uit te spreken gebruik ik friet, anders patat.quote:
Ik wil mn belofte iig een paar dagen volhouden.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:26 schreef ChocoFan het volgende:
ik krijg de smaak te pakken van topics openen
Nu nog een orginele TTquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:26 schreef ChocoFan het volgende:
ik krijg de smaak te pakken van topics openen
grote jongen hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben er makkelijk in, als ik te lui ben om teveel lettergrepen uit te spreken gebruik ik friet, anders patat.
[..]
Ik wil mn belofte iig een paar dagen volhouden.
wat een toestandquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:28 schreef isax het volgende:
[..]
zuid limburg zeggen ze frituur.
shit moet zo gaan maar nog niet klaar met eten en inpakken
ik zit weer te lang achter mijn pc, laat me maarquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar grappig![]()
Ron uit utopia kan dat ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar grappig![]()
Limburg had alleen moeten worden afgestaan aan belgie,nadat we de mijnen hadden leeggeroofd natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:28 schreef isax het volgende:
[..]
zuid limburg zeggen ze frituur.
shit moet zo gaan maar nog niet klaar met eten en inpakken
klopt jaquote:
Ron houd zich nog in hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt ja![]()
als ik lang praat met mensen die een dialect hebben, ga ik het meepraten na een tijdje
vet irritant is dat dan
Ik kan zo praten dat je niet eens weet wat ik zegquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt ja![]()
als ik lang praat met mensen die een dialect hebben, ga ik het meepraten na een tijdje
vet irritant is dat dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |