En ow ja, de taarten staan nu op het programma
Alles voor de bedankjes is besteld.
Routebeschrijving naar het hotel is gemaakt, aantal kamers wat er voor gasten benodigd zijn is in orde gemaakt.
De uitnodigingen en de ringen komen deze week binnen.
We zitten nog met het receptieboek.
Iemand nog leuke alternatieven i.p.v. een receptieboek?
Het gaat echt opschieten! We hebben er zoveel zin in. Al die tijd regelen, puzzelen etc. en straks vallen de puzzelstukjes hopelijk allemaal in elkaar!
quote:Gefeliciteerd!
Op maandag 13 januari 2003 13:28 schreef Guitar_girl het volgende:
Wij gaan ook trouwen!!!!!!!!!! Op vrijdag 13 juni 2003! Heel spannend. Vandaag precies nog 5 maanden.
Hoe gaan jullie het vieren? Groots of niet?
quote:Wij moesten een foto van onszelf meenemen en die in het boek plakken.
Op maandag 13 januari 2003 14:15 schreef Kleintje het volgende:
We zitten nog met het receptieboek.
De ceremoniemeester nam van iedereen die binnenkwam een polaroid foto en je kon dan je felicitatie en je naam kwijt op die witte strook onder aan de foto. Die foto's werden dan in een boek geplakt en dat was dan het receptieboek.
Ik vond dat zo geweldig, je kunt dan jaren later nog de gezichten bij de namen zien.
quote:Oeh... dat klinkt heel erg gaaf.
Op maandag 13 januari 2003 14:18 schreef Lois het volgende:
Kleintje over dat receptieboek.
Ik zag laatst bij een bruiloft het volgende:De ceremoniemeester nam van iedereen die binnenkwam een polaroid foto en je kon dan je felicitatie en je naam kwijt op die witte strook onder aan de foto. Die foto's werden dan in een boek geplakt en dat was dan het receptieboek.
Ik vond dat zo geweldig, je kunt dan jaren later nog de gezichten bij de namen zien.
quote:ja inderdaad, dat is dan wel leuk. alleen zo'n boek met namen vind ik namelijk zwaar waardeloos..het is niet alsof je het ooit nog in gaat kijken. Wat ik ook een leuk idee vond was om een deur als receptieboek te gebruiken. Dan haal je 'even' je WC-deur los, en laat je iedereen die is geweest iets leuks op de binnenkant schrijven!
Op maandag 13 januari 2003 14:18 schreef Lois het volgende:De ceremoniemeester nam van iedereen die binnenkwam een polaroid foto en je kon dan je felicitatie en je naam kwijt op die witte strook onder aan de foto. Die foto's werden dan in een boek geplakt en dat was dan het receptieboek.
quote:Bij een bruiloft van vrienden vorig jaar hadden we de WC deur uit hun huis meegenomen en daar iedereen met dikke stiften hun wensen op laten schrijven. Is echt enorm leuk geworden. Naar mate de avond vorderde gingen mensen ook nog even terug waardoor er steeds meligere dingen op kwamen te staan. Het is nu net zo'n echte kroegdeur.
Op maandag 13 januari 2003 14:15 schreef Kleintje het volgende:We zitten nog met het receptieboek.
Maar je moet er wel van houden, zeg maar. Het bruidspaar vond het gelukkig ook heel erg leuk!
in de aanbieding deze week bij het kruitvat.
quote:Nope, daar komt niet gelijk de foto uit. Maar ben al gelijk op marktplaats aan het kijken! Daar staan ze ook behoorlijk goedkoop!
Op maandag 13 januari 2003 14:28 schreef Lois het volgende:
Ik vraag me af of dit zo'n camera is die ik bedoel, ik vind het nl. erg goedkoop maar goed:
http://194.178.178.41/files/magazine/magazine_44_pagina_1_groot.jpgin de aanbieding deze week bij het kruitvat.
Maar dat met die polaroid klinkt ook wel leuk vind ik.
Ik heb zo'n zin om mijn jurk hier te plaatsen, om er even mee te pronken.
Maar ben zo bang dat mijn lief hier stiekem ook meeleest als ie tijd heeft en hem dan ziet!
Doe maar ff snel ziet die vast niet
*benieuwd is*
Nu nog de schoenen. Er mag een redelijke hak onder zitten maar ze moeten wel lekker zitten..moeilijk
quote:Ja hallo, moet ik dat nog zeggen?
Op maandag 13 januari 2003 14:44 schreef Kleintje het volgende:
Jessie, ik heb de foto's naar je gemaild.
Als er nog meer liefhebbers zijn dan hoor ik het wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |