quote:Dat kan ook.
Op maandag 23 december 2002 18:02 schreef bixister het volgende:[..]
of aan de zaak waar je naar toe gaat.
Dat de stof en de haardingen er nog niet zijn is puur omdat dit later is besteld door de winkel omdat hun het anders allemaal in de kluis moeten bewaren.
De roosjes zijn blauwer dan dat het er hier uitziet!
Volgens mij staat dit super!
quote:Wat mooi!!
Op dinsdag 24 december 2002 14:44 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb een gigantische mooie, simpele en goedkope ketting gekocht!Volgens mij staat dit super!
Ik schreef dat het blauwer was, maar ik bedoelde een andere kleur blauw. Het is een beetje babyblauw. De steentjes in de blaadjes zijn ook blauwig.
Something old heb ik nog niet, something new... meer dan genoeg, something borrowed... nog niet, something blue... dat wel!
quote:Binnen 6 weken kan ook, weten we uit ervaring
Op maandag 23 december 2002 16:15 schreef bixister het volgende:[..]
nee joh. 8 tot 10 weken vantevoren kan ook nog, heb ik me laten vertellen.
quote:Wat mooi..
Ik heb een gigantische mooie, simpele en goedkope ketting gekocht!
Op de markt, met blauw... voor mijn trouwen!De roosjes zijn blauwer dan dat het er hier uitziet!
quote:
Op woensdag 25 december 2002 09:51 schreef TearSong het volgende:
binnen 2 weken kan ook nog welBen naar winkel gegaan om maten op te laten nemen voor trouwjurk, kwam binnen en zag een nog mooiere jurk dan die ik al op het oog had. Die jurk was net nieuw binnen en kwam net uit de verpakking. Heb hem gepast en hij paste perfect! De jurk wordt op mijn verzoek nog ietsje meer getailleerd en nu heb ik dus veel sneller dan verwacht al een jurk in huis
Maar de jurk van mijn vrouw moest binnen 6 weken ontworpen en in elkaar gezet worden. Ik kan het niet echt aanraden, het is een aanslag op de zenuwen .
Stom genoeg was ik vergeten het stukje stof van mijn jurk mee te nemen dus we hebben nog geen overhemd kunnen kopen. Het moet niet spierwit zijn maar ivoorkleurig. Dit moeten we dus nog kopen.
Overigens wel heel luxe. De broeken waren of te kort of te lang voor Arno gezien het maar een smal mannetje is. Ze gaan nu dus gewoon een broek op maat maken!!!! Vind ik toch goede service terwijl je niets koopt, alleen maar huurt!
Verder hebben we vandaag ook de ringen besteld. We hebben ze niet gezien omdat de juwelier waar we ze besteld hebben deze collectie niet in huis heeft. Maar... waarom hebben we dan toch voor deze juwelier gekozen? Omdat ik een 20% kortingspas heb en dat vind ik toch behoorlijk! We waren zeker van de ringen, dus hebben ze nu gewoon besteld. Over 2 weken zijn ze binnen, dan worden ze nog gegraveerd en dan kunnen we ze komen ophalen.
In de damesring komt een klein briljantje!
Dit zijn de ringen
Heel simpel. Maar in plaats van plat of bol zijn ze hol. Misschien niet goed te zien op het plaatje.
Arno wilde geen versieselen aan de ring. Hij draagt nooit sieraden dus een gladde ring is al heel wat voor hem. En dit is dan toch weer bijzonder!
Verder eigenlijk in geen enkele collectie dus best wel exclusief!
Op de een-na-laatste van dit plaatje is het duidelijker te zien dat de ring wat hol is.
(overigens erg jammer dat dit topic zo aan het doodbloeden is, weinig updates meer van anderen!)
alles is in gereedheid gebracht en nu is het nog koffers pakken en weg zijn we.. nog en paar daagjes dan is het zonnige hawai van ons
en van af de 7e zijn we man en vrouw
quote:heerlijk zeg, geniet ervan!
Op vrijdag 27 december 2002 21:09 schreef Lord Dreamer het volgende:
Zow wij zijn er helemaal klaar voor ..alles is in gereedheid gebracht en nu is het nog koffers pakken en weg zijn we.. nog en paar daagjes dan is het zonnige hawai van ons
Maar ik ben dus terug. En nu het kleien verslagje.
's Ochtends om half 7 opstaan. Brr wat is het koud. Douchen, haar wassen. Haar opsteken. Op de fiets naar buiten naar mijn getuige. Omkleden. (We zijn beiden niet uit huis getrouwd, mede omdat we onze ouders er niet bij wilden hebben.) Om kwart voor 9 werd ik daar opgehaald. (Note: ontspannende thee helpt niet wanneer je het nodig hebt.)
Op het stadhuis dan. Het was buiten koud. (Nog een note: koop je jurk niet in september als je in december gaat trouwen.) Kay, binnen was het wel warm. De ambtenaar (een vrouwelijke) vond alles aan ons zo speciaal en bijzonder. Hoevaak ik het woord bijzonder wel niet heb gehoord uit haar mond.. Het voorlezen van de "ceremonie", antwoorden, een paar vragen (Hoe heb je mekaar ontmoet e.d.) en ze kwam tot de conclusie dat wij echt een koppel van onze tijd zijn.
Ik zat vooral erg vulleegen te zijn... beetje teveel spanning tegelijk. Uitwisselen van de ringen. (Ik zal een foto maken, ik heb atm heel even een digicam.)
Daarna zijn we even uit elkaar gegaan. (We waren met zijn 6-en, wij 2, getuige 1 met vriendin, getuige 2 en een vriendin van mij.) DarkRider en ik zijn even naar huis gegaan. Even gedouched, omgekleed enzo, even relaxen. (Ik kan niet zo heel veel stress hebben tegelijk..)
Daarna zijn we met zijn zessen gaan bowlen. Heel gezellig enzo. We hebben cadeaus gekregen. Ik had heel duidelijk gezegd.. bewaar maar even tot later asjeblieft.. niet dus... koelkastmagneetjes, een gourmetsetje voor 2 persoontjes en een boekje "Een goed huwelijk". (Heel serieus boekje
)
Na het bowlen hebben we iedereen bedankt en zijn wij nog even naar huis gegaan. We zijn heel even gaan slapen, we waren allebei ontzettend moe. Daarna zijn we uit eten geweest. Een heel mooi klein restaurantje met giganties veel eten. Was heel gezellig en lekker enzo. Daarna zijn we naar de bioscoop geweest.
Al met al kan ik zeggen dat het een prima dag was, echt op maat voor ons.
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 21:09 schreef Lord Dreamer het volgende:
Zow wij zijn er helemaal klaar voor ..alles is in gereedheid gebracht en nu is het nog koffers pakken en weg zijn we.. nog en paar daagjes dan is het zonnige hawai van ons
quote:Oei, dies mooi.
Ik heb een gigantische mooie, simpele en goedkope ketting gekocht!
Op de markt, met blauw... voor mijn trouwen!De roosjes zijn blauwer dan dat het er hier uitziet!
We hebben al aardig wat geregeld
Feestlocatie http://www.hoppe.cc
Trouwvervoer http://www.citrouw.nl (de rode)
Fotograaf http://www.clarkreidvakfotografie.nl
Trouwringen http://www.juwelen.be/desiree
We zijn alleen nog op zoek naar mooie liedjes en teksten voor in de huwelijksliturgie. Maar het is best moeilijk om dat op het internet te vinden en mijn bijbelkennis is matig...
Heeft iemand voorbeelden of een link ??
Alvast bedankt !
quote:Hier toch weer ff een update-tje uit huize DIGGER/EW.
Op vrijdag 27 december 2002 20:05 schreef Kleintje het volgende:
(overigens erg jammer dat dit topic zo aan het doodbloeden is, weinig updates meer van anderen!)
Het is de afgelopen tijd qua voorbereiding (na de aanschaf van DE jurk) nogal rustig geweest.
We hebben de proefdruk van onze kaarten ontvangen en zijn er erg blij mee. Lettertype is helemaal goed, indeling van de tekst op de kaart is ook okay, er stonden alleen 2 drukfoutjes in de Italiaanse uitnodiging. Kortom, als de foutjes zijn verholpen kunnen 6 weken voor de huwlijksdatum de uitnodigingen de deur uit
Het was alleen wel ff schrikken toen we de kaarten gingen afhalen. Had de drukker ze verkeerd opgevouwen waardoor de kaarten in de verste verte niet leken op wat wij besteld hadden. Toen hij ze liet zien stonden we elkaar wel ff aan te kijken met een blik van "DIT hadden we zo toch niet zo bedoeld".
Verder zijn we hard op zoek naar "het openingsnummer" voor het feest. DIGGER en ik hebben op 1e kerstdag bij zijn mams thuis geoefend en volgens de aanwezigen daar zag het er best aardig uit (voor beginners). Nu dus nog een leuk (lees: ook makkelijk te dansen) opneningsnummer uitzoeken.
Het is de afgelopen maand erg rustig geweest op het voorbereidingsfront, maar we hebben in januari alle afspraken staan om de puntjes op de i te zetten. (Menu, muziek, dagindeling doornemen met autoverhuurbedrijf, definitieve gastenlijst maken.....)
Ow ja, en nog bruidstaart uitzoeken, te schenken champagne en wijn uitzoeken , bloemen, overhemd bruidegom.....AAAARRGHH!! Best mog wel erg druk dus!
Kleintje, erg mooie ketting uitgezocht.
Ik mag de parelketting van me mams lenen, weet alleen nog niet of-ie me leuk staat omdat ik parels soms een beetje tuttig vind. Moet bij het passen van de trouwjurk maar es kijken hoe dat staat.....
quote:Ach joh, op DE dag is de vent toch alleen maar een accessoire?
Op vrijdag 27 december 2002 20:05 schreef Kleintje het volgende:Ik mocht dus mee omdat hij toch mijn mening wilde hebben.
Het zag er jammie uit
Heel lief, mooi, gaaf etc.
quote:LOL
Op zondag 29 december 2002 13:29 schreef Elegantly Wasted het volgende:[..]
Ach joh, op DE dag is de vent toch alleen maar een accessoire?
quote:Ik had bij de V&D (ja echt!) een hele simpele parelen ketting uitgezocht, paste precies. Het is zo'n ding die niet hangt maar om je nek zit, als je begrijpt wat ik bedoel.
Op zondag 29 december 2002 13:24 schreef Elegantly Wasted het volgende:Ik mag de parelketting van me mams lenen, weet alleen nog niet of-ie me leuk staat omdat ik parels soms een beetje tuttig vind. Moet bij het passen van de trouwjurk maar es kijken hoe dat staat.....
We krijgen eind deze week of begin volgende week het telefoontje dat we de kaarten kunnen ophalen!
Het aftellen is nu toch echt begonnen!
Nog even retedruk. Bedankjes in orde maken, taart bestellen, bloemen bestellen en zo nog meer dingen die pas op het laatst kunnen!
Nog 10 dagen en dan heb ik mijn jurk weer aangehad.
Het gaat behoorlijk kriebelen...
Nog...73 days, 14 hours, 36 minutes, 51 seconds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |