Okay... pics
Pic 1 : fee in trouwjurk die niet op de foto wil
Pic 2 : fee en DR @ stadhuis (zemelachtig)
En pic 3: fee en DR @ stadhuis (nu wat beter)
enne: GEFELICITEERD!
quote:Wile_E_Coyote + Ingrid: 26 maart 2003
Op donderdag 17 oktober 2002 15:25 schreef Kleintje het volgende:
Trouwen en zo
Trouwen en zo (deel 2)
Trouwen en zo (deel 3)
Trouwen enzo (deel 4)Lijst
quote:Heb voor mezelf Ultraviolet van Paco Rabanne (ofzoiets) gekocht. Het mannetje heeft Kiton, fles waar hij na 1 jaar al een kwart uit heeft.
Op vrijdag 29 november 2002 13:26 schreef Kleintje het volgende:
Hebben jullie ook een luchtje in gedachten of iets speciaals gekocht voor die dag?
Zijn trouwens afgelopen vrijdag (6 december) heerlijk uiteten geweest in het restaurant waar we de bruiloft hebben gevierd. Ter ere van ons 1/2jarig jubilieum. Een avond met een hoog deja-vu-gehalte, we hebben enorm genoten. Heb er nooit spijt van gehad dat we het daar gevierd hebben. Was en is geweldig!
Wij hebben dus geweigerd. Kom nou, dan moeten ze zulke dingen nakijken voor ze de boeken drukken. Het is onze huwelijksreis. Ze zoeken maar een oplossing.
Daar kwamen ze dus gelijk mee. Als we eerder terug gaan krijgen we geld terug. Maar daar zitten we niet op te wachten, we hebben het toch al op het budget staan.
Dus... toen kwamen ze met oplossing 2: er zit niets anders op, dat vliegtuig vervalt op die dag. Dus dan moeten we VERPLICHT 2 dagen langer blijven, 11 dagen i.p.v. 9 dagen op de kosten van NECKERMANN!
Het speet ze, sorry, krijgen extra bon voor een excusie op een van die dagen!
Alsof we het erg vinden om gratis 11 dagen te gaan i.p.v. 9!
Onze huwelijksreis is dus verlengd!
[Dit bericht is gewijzigd door Kleintje op 13-12-2002 10:43]
quote:Das toch leuk, een stuk naar voren, niet van uitstel komt afstel!
Op maandag 23 december 2002 09:25 schreef Little-Angel het volgende:
Ik wou even doorgeven dat mijn trouwdatum reeds weer is veranderd, het is nu ipv 16-12-2004 geworden 02-07-2004
Fijn dat je het topic weer uit het stof hebt gehaald.
Het dreigt vergeten te worden in deze feestdagen!
Over 3 maanden ben ik al getrouwd!!!! Al 2 dagen!
quote:Wat voor advies wil je allemaal hebben.
Op maandag 23 december 2002 09:43 schreef Little-Angel het volgende:
Het is inderdaad jammer dat er niet zoveel meer in dit topic wordt gepost want ik zou best wel wat advies kunnen gebruiken. Ik wil ergens in de zomer/begin najaar gaan kijken voor een jurk en zo een beetje aankomende zomer beginnen met het regelen van sommige dingen. Maar mijn vriend en ik hadden het idee om onze gasten (incl bruidegom) in maffia style gekleed te laten komen. Nu ben ik dus opzoek naar plaatjes van mensen die in maffia style gekleed zijn (en van de mannen zijn voldoende plaatjes beschikbaar).Dus ook het zoontje van mijn vriend willen we in maffia style kleden met een nep pistooltje ofzo.
Maffiastijl... wat moet ik me daarbij voorstellen?
Smoking met een hoed??
quote:Wat is de rede dat jullie het verplaatst hebben?
Op maandag 23 december 2002 09:25 schreef Little-Angel het volgende:
Ik wou even doorgeven dat mijn trouwdatum reeds weer is veranderd, het is nu ipv 16-12-2004 geworden 02-07-2004
Er zijn trouwens duizenden sites op internet te vinden met informatie als je die nodig hebt, een begin is al: http://trouwen.pagina.nl
quote:De reden is dat wij op 04.07.04 officieel 2 jaar verkering hebben (het is wel langer maar op 4 juli 2002 vroeg hij me officieel verkering) en juist die dag valt op een zondag. Dus we hebben het iets vervroegd naar 02.07.04. Ik ken de site wel hoor trouwen.nl maar ik vind er niet zo veel bijzonder op staan en ik weet grootendeels al wat en hoe ik het wil (was al bijna 1 keer eerder getrouwd, uitnodigingen waren de deur al uit etc).
Op maandag 23 december 2002 09:54 schreef Koningin het volgende:[..]
Wat is de rede dat jullie het verplaatst hebben?
Er zijn trouwens duizenden sites op internet te vinden met informatie als je die nodig hebt, een begin is al: http://trouwen.pagina.nl
quote:Juist een beetje a la al capone style, blues brother style, Godfather style. Maar het is best moeilijk om echt leuke plaatjes te vinden voor voornamelijk de vrouwelijke gasten om hun een idee te geven wat wij als dresscode wensen. We willen die plaatjes samen met de aankondiging van ons huwelijk op mijn site plaatsen en dan kunnen de genodigden daar alles vinden etc.
Op maandag 23 december 2002 09:48 schreef Kleintje het volgende:[..]
Wat voor advies wil je allemaal hebben.
Stel je vragen maar.Maffiastijl... wat moet ik me daarbij voorstellen?
Smoking met een hoed??
quote:Wees slim, neem dan een pagina bij trouwshop.nl
Op maandag 23 december 2002 10:17 schreef Little-Angel het volgende:[..]
Juist een beetje a la al capone style, blues brother style, Godfather style. Maar het is best moeilijk om echt leuke plaatjes te vinden voor voornamelijk de vrouwelijke gasten om hun een idee te geven wat wij als dresscode wensen. We willen die plaatjes samen met de aankondiging van ons huwelijk op mijn site plaatsen en dan kunnen de genodigden daar alles vinden etc.
Dan krijg je een cadeaubon van 25 euro!
Altijd lekker!!!!
Alles is geregeld , nu alleen de koffers nog inpakken etc... Het is wel rottig om in dit jaargetijde een lichte beige broek te kopen.
Dus hebben we er maar een op maat laten maken die deze week af is .. en dan is echt alles klaar.
Dus 19 januari ga ik voor mijn proefmake-up en mijn proefkapsel en daarna door naar Rotterdam voor mijn eerste pasafspraak!
Ik heb er zo'n zin in!!!
Nog 88 dagen!
quote:Mijn jurk heb ik 9 dagen minder dan een jaar tevoren gekocht. De jurk deed er bijna 6 maanden over om in de winkel binnen te komen. De extra stof en dingen voor mijn haar zijn er nu nog niet!
Op maandag 23 december 2002 15:57 schreef Little-Angel het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag is of het normaal is als je zo ongeveer een jaar van te voren gaat kijken voor een jurk? Ik trouw dan in juli 2004 en ik wou zo een beetje aan het einde van de zomercollectie gaan kijken om te zien of er leuke aanbiedingen bij zitten. Het is alleen dan wel een jaar wachten nog.
Dus reken maar op een behoorlijke levertijd!
quote:Dus eigenlijk MOET je haast wel een jaar van te voren gaan kijken voor een jurk.
Op maandag 23 december 2002 15:59 schreef Kleintje het volgende:[..]
Mijn jurk heb ik 9 dagen minder dan een jaar tevoren gekocht. De jurk deed er bijna 6 maanden over om in de winkel binnen te komen. De extra stof en dingen voor mijn haar zijn er nu nog niet!
Dus reken maar op een behoorlijke levertijd!
quote:nee joh. 8 tot 10 weken vantevoren kan ook nog, heb ik me laten vertellen.
Op maandag 23 december 2002 16:00 schreef Little-Angel het volgende:[..]
Dus eigenlijk MOET je haast wel een jaar van te voren gaan kijken voor een jurk.
quote:Dat ligt dus echt aan de jurk die je wil!
Op maandag 23 december 2002 16:15 schreef bixister het volgende:[..]
nee joh. 8 tot 10 weken vantevoren kan ook nog, heb ik me laten vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |