quote:Stt!
Op vrijdag 29 november 2002 11:42 schreef Kleintje het volgende:
Fee-tje, hoe is het met de zenuwen???
Nog iets meer dan een week!!!!
Ik ga morgen even de jurk en het ondergoed en alles ff aanpassen. Generale repetitie zeg maar.
quote:Spannend!
Op vrijdag 29 november 2002 12:39 schreef fee-tje het volgende:[..]
Stt!
Ik ga morgen even de jurk en het ondergoed en alles ff aanpassen. Generale repetitie zeg maar.
Heel veel plezier!
quote:Gelukkig maar
Op vrijdag 29 november 2002 11:16 schreef Kleintje het volgende:
IK TROUW VANUIT HET OUDERLIJK HUIS!
Mag hem nu dus alleen bij speciale gelegenheden op van mezelf zodat Arno en ik hem niet zat worden!
Hebben jullie ook een luchtje in gedachten of iets speciaals gekocht voor die dag?
quote:Ik had mijn lievelingsluchtje op: Wish van Chopard
Op vrijdag 29 november 2002 13:26 schreef Kleintje het volgende:
Hebben jullie ook een luchtje in gedachten of iets speciaals gekocht voor die dag?
Het nieuwste luchtje van armani, tempore (deze heb ik van mijn vriend gekregen) of wish.
quote:..tot in de luchtjes geregeld!! Wat draagt je man kwaa lucht?
Ow ja, ik heb net in mijn lunchpauze mijn luchtje gekocht wat ik op de grote dag op wil hebben.
Dit luchtje vind ik iets romantisch hebben, het is gewoon lekker.
Oud luchtje maar blijft een topper in mijn ogen.
Anaïs Anaïs van Cacharel!Mag hem nu dus alleen bij speciale gelegenheden op van mezelf zodat Arno en ik hem niet zat worden!
quote:Spannendddddddddd!
Op vrijdag 29 november 2002 12:39 schreef fee-tje het volgende:[..]
Stt!
Veel plezier hoor!
quote:Dat weet ik nog niet.
Op vrijdag 29 november 2002 18:55 schreef Catootje het volgende:[..]
..tot in de luchtjes geregeld!! Wat draagt je man kwaa lucht?
quote:heerlijk luchtje, ik kreeg hem voor het eerst op m'n 12e van m'n vader en ik heb er nog steeds een zwak voor. Alhoewel Noa en Hugo Boss for women ook kans maken om aangeschaft te worden voor 'de' dag.
Anaïs Anaïs van Cacharel!
We hebben de huwelijksreis vandaag geboekt!
Was nog een ellende.
Alles wat we wilden zat vol
Uiteindelijk wat moois gevonden, maar wel een stuk duurder dan dat we in gedachten hadden....
Domincaanse Republiek, hotel Iberostar Costa Dorada.
quote:Klinkt wel lekker meid!
Op zaterdag 30 november 2002 20:22 schreef Kleintje het volgende:
Ik vind het zo'n lekker ouderwets tijdloos luchtje!We hebben de huwelijksreis vandaag geboekt!
Was nog een ellende.
Alles wat we wilden zat volUiteindelijk wat moois gevonden, maar wel een stuk duurder dan dat we in gedachten hadden....
Domincaanse Republiek, hotel Iberostar Costa Dorada.
Ik ga voor mn allereerste luchtje in combi met mn allereerste deo.
Limara Romantic Touch met Rose Ispahan. Vind hij geweldig... Hij gaat voor iets van Adidas... dat vind ik dan weer
quote:Ga ik ff in de reisgids kijken waar je heen gaat, heb nl de hele wereld aan reisgidsen thuis liggen nog ivm eigen honeymoon (toen we nog niet wisten waar we heen zouden gaan).
Op zaterdag 30 november 2002 20:22 schreef Kleintje het volgende:Domincaanse Republiek, hotel Iberostar Costa Dorada.
quote:In de reisgids zie je niet bijzonder veel, maar op internet heb ik erg veel gevonden over dit hotel!
Op donderdag 5 december 2002 13:24 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ga ik ff in de reisgids kijken waar je heen gaat, heb nl de hele wereld aan reisgidsen thuis liggen nog ivm eigen honeymoon (toen we nog niet wisten waar we heen zouden gaan).
Hebben jullie overigens de proefdruk voor de uitnodigingen al binnen?
Hoe gaat het verder bij jullie?
Op dit moment is alles een beetje raar. Aan de ene kant ben ik heel rustig en tevreden. Aan de andere kant voel ik hoe mijn hoofdje alle stegenwerkt. Ik kan niet tegen stress, druk, spanning. Alles draait. Ik hoor en zie van alles en voel dingen die ik niet wil weten. Ik heb huilaanvallen, angst, onzekerheid etc. Uitwerking van de stress waarschijnlijk. Eigelijk wil ik gewoon dat het allemaal voorbij is.
Bah. Stomme ik. Stomme hoofdje. STFU.
quote:He gelukkig meid ,kan me voorstellen hoor!
Op vrijdag 29 november 2002 11:16 schreef Kleintje het volgende:Daar ben ik weer!
*zeer happy is*IK TROUW VANUIT HET OUDERLIJK HUIS!
Ze hebben gisteren een laatste huis bezocht.
Dit was ook niet wat ze zochten dus nu gaan ze niet meer verder zoeken. Pas in februari weer en dan zijn ze toch niet verhuisd voordat ik getrouwd ben!
Ik ben hier echt ENORM blij mee!
troma78&toetje1980(zij zit niet op Fok1, want heeft alleen hotmail)
verwachte trouwdatum: 14 september 2003
quote:GEFELICITEERD!!!!!
Op zondag 8 december 2002 13:46 schreef troma78 het volgende:
nog en voor t lijstje:troma78&toetje1980(zij zit niet op Fok1, want heeft alleen hotmail)
verwachte trouwdatum: 14 september 2003
Ik heb een vraagje aan de getrouwde mensen en de nog niet getrouwde mensen die er al over nadenken:
De eerste dans... welke dans hoort dat te zijn en... wat voor muziek hebben jullie gebruikt?
Wij weten dus echt nog niet op welk nummer wij de openingsdans willen doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |