edelstaal dus, omdat we allebei absoluut niet van goud houden
quote:Ach, ik heb gewoon een schoonzus die voor Ambtenaar van de burgerlijke stand mag spelen
Op donderdag 24 oktober 2002 17:28 schreef SilkTie het volgende:Als je zo bang bent voor de speech van de ambtenaar, doe wat goede vrienden van mij gedaan hebben: een goede vriend
, van wie je weet dat hij een goed verhaal in elkaar kan draaien, laten praten i.p.v. de ambtenaar.
quote:Alleen het bedenken van het moment/plek van aanzoek
Op vrijdag 25 oktober 2002 13:18 schreef Little-Angel het volgende:
Ik ben benieuwd of er ook bruiden/bruidegommen zijn die ruim 2 jaar voor hun huwelijk dingen hebben geregeld en zo ja wat?
quote:Nee valt wel mee hoor. De ambtenaren die wij tot nu toe gezien hebben, vonden het maar wat koel en bizonder dat we nu al gingen trouwen. Dus qua speech zullen ze we wel wat leuks van brouwen.
Op donderdag 24 oktober 2002 17:28 schreef SilkTie het volgende:Als je zo bang bent voor de speech van de ambtenaar, doe wat goede vrienden van mij gedaan hebben: een goede vriend
, van wie je weet dat hij een goed verhaal in elkaar kan draaien, laten praten i.p.v. de ambtenaar. Is wettelijk niets op tegen, alleen de ambtenaar moet wat van zijn ego afstaan.
quote:Hadden wij dus ook. Ik heb een hekel aan geelgoud, om de "goedkope" uitstraling. We hebben dus witgoud. Roodgoud is bijv. ook een oplossing? Witgoud is wel iets duurder dan geelgoud, van roodgoud weet ik het niet.
Op vrijdag 25 oktober 2002 07:24 schreef astra het volgende:
Mooie ringen! da's ook nog iets waar wij binnenkort op uit gaan, we houden allebei niet van geelgoud, en mijn vriendin wil ook geen titanium, maar eens kijken of we iets kunnen vinden naar onze smaak.
En hieruit blijkt maar weer, als je van je geld af wil, moet je trouwen...
quote:Oe spannend Tally!
Op zondag 27 oktober 2002 17:50 schreef Tally het volgende:
Nog 1 nachtje slapen...
quote:Heel veel plezier morgen
Op zondag 27 oktober 2002 17:50 schreef Tally het volgende:
Nog 1 nachtje slapen...
Geniet ervan!
quote:damn dat zijn ongeveer de ringen die wij ook willen ..alleen titanium met goud ..
Op donderdag 24 oktober 2002 17:54 schreef TearSong het volgende:
Ik heb afgelopen weekend met m'n vriend de ringen uitgezocht, dit worden ze:edelstaal dus, omdat we allebei absoluut niet van goud houden
Wij met de auto van de zaak (een Renault Avantime) gebracht van het huis van mn schoonouders naar het stadhuis..
Het zou beginnen om 9 uur.. mede dankzij de storm was de ambtenaar te laat.. Hij kwam om half 10 pas aan.. De bode bood ons een kopje koffie aan om het leed te verzachten.. Na een tijdje te hebben gepraat enzo met elkaar kwam de ambtenaar er aan rennen om te vertellen dat alles toch nog door zou gaan
Nadat hij was aangekleed kwam hij er aangerend.. Nou meteen maar beginnen.. Welkom in het stadhuis van IJsselstein.... Dat soort gebla
Toen het moment.. Neemt u Arie Chantal als partner.. Ja en andersom natuurlijk ook.. Toen hij zei: U mag elkaar feliciteren sprong mn Opa op en duwde mn vriend opzij en feliciteerde me.. De ambtenaar had al paar keer geroepen naar mn Opa dat het nog niet voorbij was en hij nog alle tijd had om te feliciteren.. Gelukkig is mn Opa een beetje doof dus die begon gewoon iedereen te feliciteren
Daarna moesten natuurlijk de getuige het trouwboekje nog tekenen.. Nou mn zwager, mn ouders en wij natuurlijk gaan zitten om te tekenen.. De ambtenaar kwam ons feliciteren en toen was t echt..
Jeetje wat was ik opgelucht.. Nou strax nog ff naar mn oma.. En dan ff boodschappen doen.. Want ja krijgen visite he
quote:Klinkt als een hoop lol.
Op maandag 28 oktober 2002 10:35 schreef Tally het volgende:
Trouwverhaal
(Psst, je ondertitel!)
Lieve Tal, voor jou en je kersverse echtgenoot heel veel geluk gewenst!
En nog een leuke dag.
Voelt goed, hè?
Wanneer gaat het echte huwelijk nu plaatsvinden???
quote:Nou alles is eigenlijk het zelfde.. Zelfde verhaal wat je krijg bij de burgelijke stand..
Op maandag 28 oktober 2002 13:40 schreef Kleintje het volgende:
Tally
Van harte met je geregistreerde partnerschap!
Toch ook een soort getrouwd!Wanneer gaat het echte huwelijk nu plaatsvinden???
Ik kom net thuis.. Hebben mn ouders het hele huis versierd.. Overal ballonen en slingers.. op de voordeur.. Hulde aan t bruidspaar
Komt mn oma net met een enveloppe... Asje.. Voor het nieuwe huisje.. En gefeliciteerd natuurlijk.. Maak ik het envelopje open zit er gewoon 500 euro
En Cartje... Voelt zeker goed..
quote:Dankjewel
Op zaterdag 19 oktober 2002 09:50 schreef Lois het volgende:[..]
Duch en Juup een hele fijne dag vandaag en we willen graag een uitgebreid (foto)verslag als jullie terug zijn.
Gefeliciteerd
Onze dag was onvergetelijk en we hebben hartstikke veel lol gehad in de weddingchapel
De negatieven van de trouwerij (klinkt groter dan dat het was ) brengen we morgen naar een fotograaf (ze werden gemaakt voor ons door een fotografe maar we moeten ze zelf laten ontwikkelen).
Natuurlijk krijgen jullie nog een uitgebreid verslag van ons
Maar eerst even de jetlag verwerken (ja ik ben niet voor niets zo vroeg op) en de foto's uitzoeken
Geduld aub!
Hoe het voelt om getrouwd te zijn?
GEWELDIG!!!
Heerlijk om zo verbonden te zijn met degene van wie je het meest houdt
Onze dag was geweldig, voor mij had daar geen groot feest tegenop gekund Het was een goede beslissing voor en van ons om op deze manier te trouwen
We hebben de rest van de dag heerlijk zelf ingedeeld en gedaan waar wij zin in hadden
Maar dat verhaal houden jullie nog tegoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |