Ga je opreis ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:36 schreef isax het volgende:
ik wil slapen maar moet straks naar schiphol
en ik heb nog niet gegeten
Waar ga je heen op vakantie?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:36 schreef isax het volgende:
wat een toestandquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:36 schreef isax het volgende:
oude en nieuwe zijn heeeeel anders.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
dat zijn pas leuke vriendinnenIk heb die hele serie nooit gezien joh.. zal ik die oude eens gaan bekijken of de remake?
Dat ik je wel een beetje als een FOK!vriend zie.quote:
Dat weet ik echt niet meer. Volgens mij gewoon in het UI ophaaltopic. 2 jaar geleden ofzo.quote:
Nope. Alhoewel ik best wel eens naar dingen zoals Castlefest ben geweest en zo. Mensen meppen met schuimrubber trekt me niet zo.quote:
lol dus dat cookie heb je ook niet zelf verzonnenquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ik je wel een beetje als een FOK!vriend zie.
[..]
Dat weet ik echt niet meer. Volgens mij gewoon in het UI ophaaltopic. 2 jaar geleden ofzo.
ik was een tijdje terug begonnen met dr who kijken. de nieuwe serie maar na 5 afleveringen had ik zoiets van wtf is dit eigenlijk slecht en ik kon niet verder kijken. ook al weet ik dat de latere seizoenen wel goed schijnen te zijn. ik wil dan wel het hele verhaal kennen. maar die eerste afleveringen waren zo amateuristisch vergeleken met de rest van de series die ik kijk, dat ik eigenlijk niet meer wil kijken ernaarquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan prima beginnen met de remake remake is niet het goede woord. Eerste seizoen is een beetje low budget vergeleken met de rest, dus het wordt beter.
Is misschien wat makkelijker in te komen omdat het oude spul wel erg gedateerd is. Ik vind het schitterend, maar dat hoeft niet voor iedereen zo te zijn.
mij ook niet. en magic? doe ja daaraan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nope. Alhoewel ik best wel eens naar dingen zoals Castlefest ben geweest en zo. Mensen meppen met schuimrubber trekt me niet zo.
Yep, en de nieuwe modem is net bezorgd. Maar ik denk dat ik het maar even zo laat, nu doet het gewoon.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en als je geen internet hebt, is het helemaal erg![]()
hoe is het daarmee, is alles nu goed geregeld bij jou?
Nawwquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ik je wel een beetje als een FOK!vriend zie.
De seizoenen 2005 tot 2008 zijn wel leukquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik was een tijdje terug begonnen met dr who kijken. de nieuwe serie maar na 5 afleveringen had ik zoiets van wtf is dit eigenlijk slecht en ik kon niet verder kijken. ook al weet ik dat de latere seizoenen wel goed schijnen te zijn. ik wil dan wel het hele verhaal kennen. maar die eerste afleveringen waren zo amateuristisch vergeleken met de rest van de series die ik kijk, dat ik eigenlijk niet meer wil kijken ernaar
dan moet je niet met de orginele beginnenquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik was een tijdje terug begonnen met dr who kijken. de nieuwe serie maar na 5 afleveringen had ik zoiets van wtf is dit eigenlijk slecht en ik kon niet verder kijken. ook al weet ik dat de latere seizoenen wel goed schijnen te zijn. ik wil dan wel het hele verhaal kennen. maar die eerste afleveringen waren zo amateuristisch vergeleken met de rest van de series die ik kijk, dat ik eigenlijk niet meer wil kijken ernaar
goed zo, houden dan zo en bewaar hem maar goed danquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, en de nieuwe modem is net bezorgd. Maar ik denk dat ik het maar even zo laat, nu doet het gewoon.
Ik had heel erg in het begin een little britain UI. En toen had ik 2 users gemeet en die vonden die UI stom en niet bij mij passen en toen kwamen ze met deze. En die heb ik gehouden, heb hem in vele stemmingen. En ik heb nog een Ian UI.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dus dat cookie heb je ook niet zelf verzonnen
Het blijft altijd een beetje kazig, maar dat is de lol er ook van. Komt ook een beetje omdat het voor kinderen geschikt moet blijven. Maar man, als David Tennant de doctor gaat spelen, damn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ben gewoon bij deel 1 begonnenquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:40 schreef isax het volgende:
[..]
dan moet je niet met de orginele beginnen
ja die zijn ook wel baas, echt zelf helemaal getekend tochquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had heel erg in het begin een little britain UI. En toen had ik 2 users gemeet en die vonden die UI stom en niet bij mij passen en toen kwamen ze met deze. En die heb ik gehouden, heb hem in vele stemmingen. En ik heb nog een Ian UI.
Yep, en hij heeft er toen zoveel gemaakt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja die zijn ook wel baas, echt zelf helemaal getekend toch
Neuh, ik ben omringt door mensen die het spelen maar ik heb het nog nooit gedaan. Ik heb een paar keer D&D gespeeld, omdat het in feite gezellig met wat vrienden loltrappen is. En ik doe aan Warhammer, wat in feite een strategiespel voor op tafel is, waarbij je tegen elkaar speelt met een legertje plastic figuurtjes die je zelf verft en in elkaar zet.quote:
Whehehe, okeuj.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou gewoon een soort vriend die je van FOK kent ofzo. Maak het nou niet zo ingewikkeld hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |