leuk manquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
That being said ik moet er nog steeds een camera-adapter voor halen, ik wil ruimtefoto's machen
ja maar joezi heeft niet zulke krullen dat weet ik dus zekerquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
joezi ook volgens mij maar hij probeert het te verstoppen
schuif de salontafel eens opzij...quote:
Heb ik er nog steeds geen tijd voor. Also, ik geef geen neuk om geld.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:26 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar joezi heeft niet zulke krullen dat weet ik dus zeker
wel een haarflip doen als je er uit stapt he!quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
schuif de salontafel eens opzij...
VWORP VWORP VWORP VWORP
was ik het maar.. ben te lui en heb te weinig concentratie om in dingen te verdiepen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
joezi ook volgens mij maar hij probeert het te verstoppen
dat heb ik nou ook jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
was ik het maar.. ben te lui en heb te weinig concentratie om in dingen te verdiepen.
Stiekem ben ik de 4th doctorquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:27 schreef isax het volgende:
[..]
wel een haarflip doen als je er uit stapt he!
haha was daar die sjaal op gebaseerd?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stiekem ben ik de 4th doctor
[ afbeelding ]
stiekem wel. ben er achterquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stiekem ben ik de 4th doctor
[ afbeelding ]
heb gewoon in foobo gekekenquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:29 schreef isax het volgende:
[..]
zwabbertje wel!
jij bent gewoon een trol eerste klas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |