ik ook hoor. ik hoor eindelijk ergens bij hierquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:15 schreef isax het volgende:
laten we hem nog een dagje er in houden
voel me zo speciaal
Team Hydraquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ook hoor. ik hoor eindelijk ergens bij hier
Helaas heeft niemand hier de rechten om dat werkend in een post te plaatsen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:15 schreef Joezi het volgende:
Misschien kan de zwabber een scriptje maken, iedereen die hier post komt in de UI, in een slider zou de beste optie zijn
ik zal wel een keer zeggen als ik richting die kant op loopquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wel zeggen als je gaat anders mis ik het dadelijk![]()
en als je de rest niet wilt laten weten stuur maar een dmtje dan
Sta je al voor het raam.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:15 schreef isax het volgende:
laten we hem nog een dagje er in houden
voel me zo speciaal
hou ik je aan, want dat vind ik wel humorquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:19 schreef isax het volgende:
[..]
ik zal wel een keer zeggen als ik richting die kant op loop
quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:20 schreef isax het volgende:
[..]
kan wel voor mijn eigen raam gaan staan maar daar zie je niet veel van.
maar je zou wel extern een slidergif kunnen laten uitpoepen die de url overschrijft.. zo zou het volledig automatisch wel kunnen toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas heeft niemand hier de rechten om dat werkend in een post te plaatsen.
*telescoop bijstelt*quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:20 schreef isax het volgende:
[..]
kan wel voor mijn eigen raam gaan staan maar daar zie je niet veel van.
nerdquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
niet helemaal nee, maar je zou wel extern een slidergif kunnen laten uitpoepen die de url overschrijft.. zo zou het volledig automatisch wel kunnen toch?
Ja, zou alleen niet werken met de autorefresh van het topic. Dan zal je zelf het topic moeten refreshen om de nieuwe mensen te zien. Tenzij je de resultaten permanent laat staat voor iedereen die ooit gepost heeft.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
niet helemaal nee, maar je zou wel extern een slidergif kunnen laten uitpoepen die de url overschrijft.. zo zou het volledig automatisch wel kunnen toch?
dat dus!quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
je mag niet roken op een werkplaats!!![]()
Bel de Burgemeester!
toch maar een tardis bestellen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is bewolkt. En er staat 100km aan bomen en huizen in de weg.
en als we er nou eens voor betalen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, zou alleen niet werken met de autorefresh van het topic. Dan zal je zelf het topic moeten refreshen om de nieuwe mensen te zien. Tenzij je de resultaten permanent laat staat voor iedereen die ooit gepost heeft.
Maar los van dat heb ik geen plek om dat te hosten of de tijd om dat te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |