we hebben ze gered toen ze 2 en 3 waren, eerst waren ze heel bang, maar nu heel sociaal en lief.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is jammer
en die zijn ook leuk, als je ze goed opvoed tenminste
Tja Jovidi staat er dan weer niet bij bevobbeld..quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
juist dat was het enige, vrees voor mensen die er niet bij staan
Deze UI is meer waard den welke design prul dan ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:06 schreef isax het volgende:
[..]
nee maar het moet wel draaiende blijven he?
ik hou wel van een restaurantje op zijn tijdquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wat een toestand, doe dan maar niet hoor
Zie, daar heb je het gelazer Pavement!quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:06 schreef Ovidi het volgende:
Is het al te laat of kan ik nog in dat plaatje bovenaan?
ah wat lief van jullie en goed dat je ze heb gered dan en ze nu lief zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
we hebben ze gered toen ze 2 en 3 waren, eerst waren ze heel bang, maar nu heel sociaal en lief.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:04 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nee joh, hijs leuk, maar omdat sommige binnenvallers er niet op staan was men bang dat die zich onwelkom zouden voelen.
minimaal 100posts in deze scquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
kliekjes vorming, je moet nu elke dag nieuwe mensen toevoegen..
moet je iets vaker langskomenquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:06 schreef Ovidi het volgende:
lol dat bedoel ik.. moeten we telkens UI's toevoegen en weghalen.. leuk werkje voor pavementquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:06 schreef Ovidi het volgende:
Hoor je dat Jovidi, nog 85 te gaan!quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
[..]
minimaal 100posts in deze scik ben Jian vergeten btw maar ik mot weg dussssssssss Joezi fix jij het voor mij
daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
[..]
minimaal 100posts in deze scik ben Jian vergeten btw maar ik mot weg dussssssssss Joezi fix jij het voor mij
Die vraagt het net aan jou!quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dat bedoel ik.. moeten we telkens UI's toevoegen en weghalen.. leuk werkje voor pavement
ik juist niet, vind het meestal zonde van het geldquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:06 schreef isax het volgende:
[..]
ik hou wel van een restaurantje op zijn tijd
mensjes kijken en geen afwas
perfect!
hij vertrouwt jou er al meequote:Op woensdag 28 mei 2014 18:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dat bedoel ik.. moeten we telkens UI's toevoegen en weghalen.. leuk werkje voor pavement
quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
[..]
is goed, veel plezier ermeequote:Op woensdag 28 mei 2014 18:09 schreef Miek37 het volgende:
Ik ga ff banken, zuipen, kanen, tv kijken, laterrrrrrrrrr!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |