Gizmo leeft al 3 jaar niet meer helaas. We hebben nou 2 jack russels.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar is andere hond dan, en waarom verdiend die geen UI en nickname
Ja hier ook op de achtergrond, tijdens werken.. maar nu kan ik sommige stemmen niet meer aanhorenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:59 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ze bij mij vooral op de achtergrond draaien. Als er iets in de COS staat ga ik vaak wel even kijken.
Die zijn leuk, Jack Russels!quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gizmo leeft al 3 jaar niet meer helaas. We hebben nou 2 jack russels.
dat is jammerquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die moeten hun plek nog verdienenquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
joh hij zit te draaie op een tweedehands stoel terwijl ik draai op mijn artifort.quote:
Nee joh, hijs leuk, maar omdat sommige binnenvallers er niet op staan was men bang dat die zich onwelkom zouden voelen.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:04 schreef isax het volgende:
[..]
joh hij zit te draaie op een tweedehands stoel terwijl ik draai op mijn artifort.
kind wil niet spenderen en zeker niet aan mij.
Wat een krent!quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:04 schreef isax het volgende:
[..]
joh hij zit te draaie op een tweedehands stoel terwijl ik draai op mijn artifort.
blijkt nog niet zo te zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:04 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nee joh, hijs leuk, maar omdat sommige binnenvallers er niet op staan was men bang dat die zich onwelkom zouden voelen.
juist dat was het enige, vrees voor mensen die er niet bij staanquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:04 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nee joh, hijs leuk, maar omdat sommige binnenvallers er niet op staan was men bang dat die zich onwelkom zouden voelen.
echte liefde is toch niet te koop?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:04 schreef isax het volgende:
[..]
Dan ga lekker voor 'm koken!quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:05 schreef isax het volgende:
[..]
leuke restaurants word het hem niet heb ik al begrepen
gewoon snelle hap bij de friettent.
wat een toestand, doe dan maar niet hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:05 schreef isax het volgende:
[..]
leuke restaurants word het hem niet heb ik al begrepen
gewoon snelle hap bij de friettent.
we hebben ze gered toen ze 2 en 3 waren, eerst waren ze heel bang, maar nu heel sociaal en lief.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is jammer
en die zijn ook leuk, als je ze goed opvoed tenminste
Tja Jovidi staat er dan weer niet bij bevobbeld..quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
juist dat was het enige, vrees voor mensen die er niet bij staan
Deze UI is meer waard den welke design prul dan ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:06 schreef isax het volgende:
[..]
nee maar het moet wel draaiende blijven he?
ik hou wel van een restaurantje op zijn tijdquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wat een toestand, doe dan maar niet hoor
Zie, daar heb je het gelazer Pavement!quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:06 schreef Ovidi het volgende:
Is het al te laat of kan ik nog in dat plaatje bovenaan?
ah wat lief van jullie en goed dat je ze heb gered dan en ze nu lief zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
we hebben ze gered toen ze 2 en 3 waren, eerst waren ze heel bang, maar nu heel sociaal en lief.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:04 schreef Miek37 het volgende:
[..]
minimaal 100posts in deze scquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
kliekjes vorming, je moet nu elke dag nieuwe mensen toevoegen..
moet je iets vaker langskomenquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:06 schreef Ovidi het volgende:
lol dat bedoel ik.. moeten we telkens UI's toevoegen en weghalen.. leuk werkje voor pavementquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:06 schreef Ovidi het volgende:
Hoor je dat Jovidi, nog 85 te gaan!quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
[..]
minimaal 100posts in deze scik ben Jian vergeten btw maar ik mot weg dussssssssss Joezi fix jij het voor mij
daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
[..]
minimaal 100posts in deze scik ben Jian vergeten btw maar ik mot weg dussssssssss Joezi fix jij het voor mij
Die vraagt het net aan jou!quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dat bedoel ik.. moeten we telkens UI's toevoegen en weghalen.. leuk werkje voor pavement
ik juist niet, vind het meestal zonde van het geldquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:06 schreef isax het volgende:
[..]
ik hou wel van een restaurantje op zijn tijd
mensjes kijken en geen afwas
perfect!
hij vertrouwt jou er al meequote:Op woensdag 28 mei 2014 18:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dat bedoel ik.. moeten we telkens UI's toevoegen en weghalen.. leuk werkje voor pavement
quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
[..]
is goed, veel plezier ermeequote:Op woensdag 28 mei 2014 18:09 schreef Miek37 het volgende:
Ik ga ff banken, zuipen, kanen, tv kijken, laterrrrrrrrrr!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |