Waarom niet? Ik ben ook niet van plan veel andere games op m'n Wii U te gaan spelen, maar Mario Kart 8 is de aanschaf meer dan waard.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:05 schreef Mattt het volgende:
Als ik dit topic zo lees krijg ik spontaan zin om een Wii U te kopen en mario kart te spelen.
????quote:Op maandag 2 juni 2014 15:00 schreef Bolters het volgende:
Even een vraagje: na iedere race kun je op plusje drukken om een ster te krijgen. Je moet er dan 6 verzamelen per baan. Maar wat als je die sterren hebt?
En dan vooral de kant heen sturen waar de bocht ook heen gaat. Dus als je een bocht naar rechts drift zal de kleur minder snel veranderen van blauw in rood wanneer je ook tussendoor naar links (bij)stuurtquote:Op maandag 2 juni 2014 12:14 schreef Tijn het volgende:
Volgens mij kan dat niet. Lang driften is de enige manier om de extra speed boost te krijgen voor zover ik weet.
Ja ik heb geen idee? er staat altijd 0/6 en als je op plusje klikt staat er 1/6 (de eerste keer dus)quote:Op maandag 2 juni 2014 15:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
????
Als je de sterren linksboven bedoelt, dat zijn simpelweg 'Favorieten' die je wil bewaren voor Mario Kart TV.
Ik probeer altijd ver voor de bocht al te gaan driften door flink tegen te sturen en pas op het moment dat je de bocht in gaat mee te sturen, om vervolgens weer tegen te sturen wanneer je de bocht uitgaat. Dan heb je superlange driftsquote:Op maandag 2 juni 2014 15:13 schreef Bolters het volgende:
[..]
En dan vooral de kant heen sturen waar de bocht ook heen gaat. Dus als je een bocht naar rechts drift zal de kleur minder snel veranderen van blauw in rood wanneer je ook tussendoor naar links (bij)stuurt
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:14 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee? er staat altijd 0/6 en als je op plusje klikt staat er 1/6 (de eerste keer dus)
Dat klopt inderdaad, maar dan heb je niet de beste boost volgens mij...:Pquote:Op maandag 2 juni 2014 15:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik probeer altijd ver voor de bocht al te gaan driften door flink tegen te sturen en pas op het moment dat je de bocht in gaat mee te sturen, om vervolgens weer tegen te sturen wanneer je de bocht uitgaat. Dan heb je superlange drifts
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn de hoogtepunten die je kan opslaan onder MKTV - Favorieten.
Ahhh, ik bleef maar drukken omdat ik dacht dat ik wel iets zou vrijspelen wanneer ik ze op 6/6 zou hebben, hahaha. Waar kan ik nu die hoogtepunten vinden dan? Want dan moet ik ze even verwijderen denk ikquote:Op maandag 2 juni 2014 15:16 schreef Noppie2000 het volgende:
Ja, dat zijn de favorieten die je toevoegt aan de Mario Kart TV 'app' in het spel, is een apart scherm voorHeeft verder niets te maken met dingen unlocken of wat dan ook
Naar Mario Kart TV en een paar schermpjes opzij, kom je ze vanzelf tegenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:19 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ahhh, ik bleef maar drukken omdat ik dacht dat ik wel iets zou vrijspelen wanneer ik ze op 6/6 zou hebben, hahaha. Waar kan ik nu die hoogtepunten vinden dan? Want dan moet ik ze even verwijderen denk ik
Dank je!quote:Op maandag 2 juni 2014 15:20 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Naar Mario Kart TV en een paar schermpjes opzij, kom je ze vanzelf tegen
Online gaat mij redelijk goed af. Paar races gedaan en nu boven de 1100 punten. Finish vrijwel iedere keer bij de eerste vijf en echt uiterst zelfden achtste of lager.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, online is pittig! Zit na een race of zes pas op 1035 punten. Kwam wel al Japanners tegen met 4500+
Die 2 zinnen spreken elkaar een soort van tegen.... ;-)quote:Op maandag 2 juni 2014 14:17 schreef GGMM het volgende:
Ja, Mario Kart is de reden dat er geen stof meer op m'n Wii U zit.
En nu deze maand krijg je er nog een gratis game bij, dus ideaal.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gewoon nog eentje, omdat het kan
[ afbeelding ]
Briljant.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gewoon nog eentje, omdat het kan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |