Ja, dan heb je ze dus allemaal al unlocked.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:15 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Banen unlocken? Welke dan... ik heb er 32, verdeeld over de standaard 8 cups.
Dat gebeurt ook in de single player dan.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dan heb je ze dus allemaal al unlocked.
Uiteraard..quote:Op zondag 1 juni 2014 20:19 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook in de single player dan.
Elke keer als ik join is er niemand? Ik snap niks van het systeem..quote:Op zondag 1 juni 2014 20:17 schreef GGMM het volgende:
Joined er iemand mijn game nog? We zijn nu met z'n 2en
Je wordt allemaal in aparte kamers gezet geloof ik. We kunnen beter gewoon een kamer aanmaken ipv een toernooit denk ik. Weten we zeker dat we allemaal bij elkaar zitten.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:23 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Elke keer als ik join is er niemand? Ik snap niks van het systeem..
Dit denk ik. Want ik kan soms mijn eigen toernooi niet eens joinen...quote:Op zondag 1 juni 2014 20:24 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Je wordt allemaal in aparte kamers gezet geloof ik. We kunnen beter gewoon een kamer aanmaken ipv een toernooit denk ik. Weten we zeker dat we allemaal bij elkaar zitten.
Welke code bedoel je?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:31 schreef Borizzz het volgende:
Waar in mk kan ik die code vinden?
En... Wat is jullie ideale combinatie om te racen?
Er is geen ideaal. Is per circuit anders.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:31 schreef Borizzz het volgende:
En... Wat is jullie ideale combinatie om te racen?
Hier kom ik beter in, nu met z'n 4en.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:30 schreef GGMM het volgende:
4365-2158-0088
Kunnen jullie deze eens proberen?
Done.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Als het goed is ligt hij zo in de brievenbus als ik thuis kom van vakantie, misschien nog heel even spelen
Voeg me gerust toe als je dat nog niet had gedaan. Ik sta bovenaan in de OP van het Wii U topic
Edit: Robbus is mijn Nintendo ID, de meesten zullen wel te lui zijn dit op te zoeken.Mag ook in de OP voor degene die dat kan, mijn dank is groot
Ik ga ook netjes op volgorde 50 & 100 cc rijden, maar het voelt als een verplichting stiekem. En ik wil Roy unlockenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Eerst cup ff op 50cc gedaan, zin in de rest
Als je de 150cc uitspeelt speel je daarmee automatisch de 50 & 100 cc uit, met hetzelfde aantal sterren.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga ook netjes op volgorde 50 & 100 cc rijden, maar het voelt als een verplichting stiekem. En ik wil Roy unlocken
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh. Had je dat niet eerder kunnen vertellen?
Geniaal.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:14 schreef speknek het volgende:
Lol
http://omgtsn.tumblr.com/post/87461086207
Succes met 150cc om drie sterren te halenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ooooooh, dan sla ik mooi 50 en 100 over
Ja, ik denk dat het een flinke kluif zal worden, maar zal vanzelf beter wordenquote:Op maandag 2 juni 2014 08:17 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Succes met 150cc om drie sterren te halenvind het al lastig op 100cc. Computer blijft achter je plakken en één foutje of blauw schild en je ligt direct 5 plekken achter. Best frustrerend soms, maar goed we blijven proberen. Denk wel dat het met vier man makkelijker is om eerste te worden, omdat je samen kan spelen tegen de computer.
Ik vind het juist veel beter dan boven elkaar.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:32 schreef Leontje het volgende:
Kan je bij offline multiplayer de schermen ook onder elkaar zetten? Naast elkaar is echt vervelend
Nee dat kan helaas niet, wie weet komt er een update waarin Nintendo een hoop van dit soort kleine dingen (bijvoorbeeld auto drift) instelbaar maakt. De toekomst zal het zeggen, maar op het moment heb je pech gehadquote:Op maandag 2 juni 2014 09:32 schreef Leontje het volgende:
Kan je bij offline multiplayer de schermen ook onder elkaar zetten? Naast elkaar is echt vervelend
50 cc was niet zo'n probleem, maar bij 100 cc en zeker 150 cc merk ik wel dat je bijna perfecte races moet hebben wil je eerste zijn en blijven. En geen pech hebben met blauwe schilden net voor de finish.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:23 schreef Gutanoth het volgende:
Ik vind dat MK8 vergeleken met 7 en Wii toch al een stuk pittiger op 50cc. Heb al meegemaakt dat ik 2e of 3e werd, terwijl op de wii en de 3DS ik op 50cc vaak wel bijna een ronde voorliep op de laatste npc
Via Club Nintendo ofzo toch? En dan in de eShop iets doen. Ik heb het zelf ook nog niet gedaanquote:Op maandag 2 juni 2014 11:30 schreef speknek het volgende:
Hoe kun je nou eigenlijk je extra game redeemen?
Dat zijn geen kleine dingetjes, hoor. Heeft Nintendo ooit in een update hun games zo ingrijpend veranderd?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:08 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Nee dat kan helaas niet, wie weet komt er een update waarin Nintendo een hoop van dit soort kleine dingen (bijvoorbeeld auto drift) instelbaar maakt. De toekomst zal het zeggen, maar op het moment heb je pech gehad
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |