Even een berichtje van gemaakt, erg opmerkelijke DLC inderdaadquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:23 schreef Reintji het volgende:
You'll be able to download a Mercedes Benz in Mario Kart 8 soon. http://t.co/42q4hdUu7F http://t.co/F7YW2rvlOO
Wait wut!?
Gewoon zelf uitvogelen johquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:48 schreef gniffie het volgende:
Is er al een guide wat alle verschillende voertuigen, banden en gliders doen? Is er uberhaubt verschil?
Standaard motor,banden en glider zijn tot nu toe mijn favoriet. Met de altijd sexy Peachquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:49 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Gewoon zelf uitvogelen johWel zijn de 'secret stats' terug en zijn personages nu onderverdeeld in 7 gewichtsklassen
Is dat alleen als je hem digitaal koopt ?quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:39 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
50 euro met gratis game is te prijzig? Die gaat niet naar beneden hoor
Nee, ook fysiek!quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:54 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Is dat alleen als je hem digitaal koopt ?
Ik wil hem echt, met hoesje etc
http://www.nintendo.nl/Ac(...)o-Kart-8-879238.htmlquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:11 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Krijg je er dan een code bij ?
En tussen welke games kan je kiezen?
Als je op + drukt zie je de stats.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:48 schreef gniffie het volgende:
Is er al een guide wat alle verschillende voertuigen, banden en gliders doen? Is er uberhaubt verschil?
Alles is te gebruiken, Gamepad/Pro Controller/WiiMote/Nunchuck+wiitmote/Classic Controllerquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is de Wii u controller bij Mario kart ook een controller, of alleen Wii motion controllers ( dus degene die de Wii ook had )? We spelen hier vaak met 3 man maar hebben maar twee normale Wii controllers. Zou dus handig zijn als je de gamepad ook kan gebruiken
Ga ik morgen ook doen.. Hier kopen mensen een wii U voorquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:42 schreef Tijn het volgende:
Voor deze game heb ik gisteren speciaal een Wii U gekocht. Met Pro controller, echt fucking relaxed. Al koop ik geen enkele andere game, dan nog is Mario Kart 8 het meer dan waard
Jazeker.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:09 schreef Funkel het volgende:
[..]
Ga ik morgen ook doen.. Hier kopen mensen een wii U voor
De remotes met stuurtje van de oude wii, werken die ook met MK8 (dus die zonder motion+?)
Jepquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:09 schreef Funkel het volgende:
[..]
Ga ik morgen ook doen.. Hier kopen mensen een wii U voor
De remotes met stuurtje van de oude wii, werken die ook met MK8 (dus die zonder motion+?)
Echt fucking belachelijk dat Nintendo zich zo laat hoereren door de commercie. Downloadable karts ok, maar product placement? Ik vind het echt bizar dat ze het toffe universum van Mario Kart zo om zeep helpen door echte auto's erin te plakken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komende zomer een Mercedes-kart als gratis dlc
Je moet tussen 30 mei 2014, 10:00 uur (CEST) en 31 juli 2014, 23:59 uur (CEST) de pincode voor Club Nintendo voor de game Mario Kart 8 voor de Wii U hebben geregistreerd in Club Nintendo op club-nintendoquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:10 schreef Reintji het volgende:
Registreren voor de gratis game kan pas vanaf morgen toch? MediaMarkt in Groningen was inmiddels ook al aan het verkopen geslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |