luie viervoeter!quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dan moet ik naar een shop en heb ik nu geen zin in
Shop is duur manquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jaaaaa
[..]
dan moet ik naar een shop en heb ik nu geen zin in
in een huurhuis maar 2 en alleen als de woningbouw het toestaat geloof ik want als ze het niet willen dan kunnen ze je toch uit huis zettenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je mag 5 plantjes voor eigen gebruik hebben he.
Paar maten van mij leggen met ze allen geld in en halen ergens een ons ofzoquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je mag 5 plantjes voor eigen gebruik hebben he.
Heb ook een huurwoning, hier op de balkons staat het vol met wietplantjes.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
in een huurhuis maar 2 en alleen als de woningbouw het toestaat geloof ik want als ze het niet willen dan kunnen ze je toch uit huis zetten
dus ik durf niet
ja dat is dus vet handig. ik kocht het vroeger ook groter in via viaquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Paar maten van mij leggen met ze allen geld in en halen ergens een ons ofzo
waar woon jij, kom ik ff daarheenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:37 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb ook een huurwoning, hier op de balkons staat het vol met wietplantjes.
Bij een scheiding heb je recht op de helft van alles.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat is dus vet handig. ik kocht het vroeger ook groter in via via
maar helaas met mijn scheiding zijn die contacten ook verdwenen
rippen die gastuh!quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Paar maten van mij leggen met ze allen geld in en halen ergens een ons ofzo
ja dat zou je denkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Bij een scheiding heb je recht op de helft van alles.
Dus ook de contacten.![]()
ja maar dan heb ik gelijk een hele plantquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:39 schreef Punkman het volgende:
[..], wel hier heen komen, maar de shop is te ver ?
roken is veeeeel beterquote:
Dat vind ik nu juist leuk aan alcohol, hoef niet altijd te weten wat ik een dag daarvoor heb uitgevreten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
roken is veeeeel beter![]()
en als ik veel gerookt heb dan weet ik de volgende dag nog wel wat ik gedaan heb![]()
bij alcohol niet
Is het zo erg?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat vind ik nu juist leuk aan alcohol, hoef niet altijd te weten wat ik een dag daarvoor heb uitgevreten.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat vind ik nu juist leuk aan alcohol, hoef niet altijd te weten wat ik een dag daarvoor heb uitgevreten.
Helemaal mee eens! En je kan het ook als excuus gebruiken (dat doen ze immers in Utopia ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
ikke liever wel, geloof dat ik best wel een controle tik heb, het lukt me ook niet om dronken te worden en geloof me ik heb het al een paar keer geprobeerd de afgelopen 2 jaar, maar het slaat niet in bij mijquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
boon heeft er al 1 open en miek zit aan de wijn nu als het goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |