ik zuip ook niet, vind alcohol viesquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:21 schreef ddww het volgende:
[..]
van al dat gezuip krijg je onzedelijk gedrag hoor
*neemt nog een water*
daar ben ik het dan weer volkomen mee oneens (dat vieze danquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zuip ook niet, vind alcohol vies![]()
water is da bomb
en zonder alcohol is er ook onzedelijk gedrag hoor![]()
alcohol is slecht voor jequote:Op woensdag 28 mei 2014 16:23 schreef ddww het volgende:
[..]
daar ben ik het dan weer volkomen mee oneens (dat vieze dan)
slecht is goed en goed is slechtquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
alcohol is slecht voor je![]()
maar ik rook wel eens een jointje dus heb ook gewoon mijn dingetje
heb ik ook wel eens last van als het over dat onderwerp gaatquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:26 schreef ddww het volgende:
[..]
slecht is goed en goed is slecht
of was het: lekker is vies en vies is lekker?
ik weet het niet meer, het gaat over onzedelijk gedrag en ik ben meteen van slag...
Alcohol is zeker slecht voor je.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
boon heeft er al 1 open en miek zit aan de wijn nu als het goed isquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Alcohol is zeker slecht voor je.
Is het al bier tijd ?
ik eigenlijk nooit hier op de slow-chatquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens last van als het over dat onderwerp gaat![]()
Ik heb best veel geblowd tussen mijn 16de en 18de kon er ineens niet meer tegen en was toen gelijk gestoptquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Speciale dag ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
boon heeft er al 1 open en miek zit aan de wijn nu als het goed is
netjesquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb best veel geblowd tussen mijn 16de en 18de kon er ineens niet meer tegen en was toen gelijk gestopt
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
geen idee, ik geloof omdat het 4 uur was geweest
Dat is een hele goede reden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
geen idee, ik geloof omdat het 4 uur was geweest
Een peukje met "speciale" kruiden dan ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
bah dat wil ik niet
[..]
ik weet het niet
Kan tochquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:32 schreef ChocoFan het volgende:
hihi nee ik wil geen bier, ik wil alleen een joint
ondankbare viervoeter!quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:32 schreef ChocoFan het volgende:
hihi nee ik wil geen bier, ik wil alleen een joint
jaaaaaquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
Een peukje met "speciale" kruiden dan ?
dan moet ik naar een shop en heb ik nu geen zin inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |