Nee ik gun hem veeeeel beterquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik weet er wel 1, begint met een "P" ..
voldemort woont boven mijquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kom net online, en dit klinkt vast logischer met context. Wut.
ik weet het niet hoor. was wel een aparte kreet tussendoor hierquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kom net online, en dit klinkt vast logischer met context. Wut.
Ik 10 jaar jonger, maar ik ben ook geen grote stapper meer! Ik praat dan ook over een aantal jaar terug haha! Maar ik heb geen moeite met vreemde mensen in het algemeen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik denk ook dat jij jonger bent dan ik
ik ben al 39 en nooit echt uit geweest dus ik heb er echt de ballen verstand van
ik heb isax toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
denk dat ie het prima zelf kan hoor
help eerst jezelf maar eens![]()
Ik ging 4 dagen in de week uit vroegerquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:33 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ik 10 jaar jonger, maar ik ben ook geen grote stapper meer! Ik praat dan ook over een aantal jaar terug haha! Maar ik heb geen moeite met vreemde mensen in het algemeen.
Volgens een gebruiker hier overigens heel stoer van mezelf.
Nou! Joehoe.
Welkom in de SC, leuk dat je eindelijk eens durft te postenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:33 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ik 10 jaar jonger, maar ik ben ook geen grote stapper meer! Ik praat dan ook over een aantal jaar terug haha! Maar ik heb geen moeite met vreemde mensen in het algemeen.
Nou! Joehoe.
Lekker in een park,bos strand wandelen blijft dan overquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet het eigenlijk niet, ik vind heel veel leuk maar ga bijna nooit uit want dat kost ook geld natuurlijk
ik hou wel van films en tv series![]()
en voetbal en dat soort shit vind ik ook wel geinig
En de resterende dagen bijkomen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ging 4 dagen in de week uit vroeger
als je jonger bent is het wel makelijker.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:33 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Nou! Joehoe.
Dat doe ik tegenwoordigquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lekker in een park,bos strand wandelen blijft dan over
Ik was er al een tijdje, zo'n stap zet je ook niet zomaar. Iets anoniem op een forum zetten! Brr.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welkom in de SC, leuk dat je eindelijk eens durft te posten
jip alleen in je uppie is dat toch ook weer raar. in mijn ogen danquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lekker in een park,bos strand wandelen blijft dan over
kloptquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
We bouwen het rustig op zoals het hoort, meer vlinders elke dag
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:39 schreef isax het volgende:
[..]
klopt
ondertussen heeft heel de sc een foto van mij gezien en jij niet![]()
Eat that Joezert!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:39 schreef isax het volgende:
[..]
klopt
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:39 schreef isax het volgende:
[..]
klopt
Mooi tochquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik vind het geweldig, je komt dan alleen niet veel mensen tegen.
ja maar jij hebt een hond, dan ga je toch makelijker lijkt mijquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
juist beter toch, ik baal er altijd van dat je in Nederland overal en altijd weer dat mensensoort tegenkomtquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:41 schreef Miek37 het volgende:
Wat hebben we het weer gezellig mensen!![]()
[ afbeelding ]
Meestal blijf je zitten met een hoop bamihapjes.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:41 schreef Miek37 het volgende:
Wat hebben we het weer gezellig mensen!![]()
[ afbeelding ]
Waar ik loop niet zoveel hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
juist beter toch, ik baal er altijd van dat je in Nederland overal en altijd weer dat mensensoort tegenkomt
eerder de nasischijfjesquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:42 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Meestal blijf je zitten met een hoop bamihapjes.
Ja, die geven we aan de hond!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:42 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Meestal blijf je zitten met een hoop bamihapjes.
Ga naar duingebied oranjezon en vooral over het prikkeldraad en van de padden afquote:
ja inderdaad, we hebben een nieuwequote:Op woensdag 28 mei 2014 17:44 schreef Miek37 het volgende:
Joezi, zou je Ovidi niet eens fatsoenlijk verwelkomen in de SC...
Joezi is de baas hier?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:44 schreef Miek37 het volgende:
Joezi, zou je Ovidi niet eens fatsoenlijk verwelkomen in de SC...
Je bent van het padje af!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ga naar duingebied oranjezon en vooral over het prikkeldraad en van de padden af![]()
Dank!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welkom in de SC, we hebben je er graag bij.
Ik heb daar een oude bom krater gevonden die dient nu als drinkplaats voor herten daar kan ik heel de dag liggenquote:
Was nogal wat ophef over dat met Marije. Toen hoorde ik ook dat Lot als ballerina ging spelen in de musical. Dus dacht maak even een account aan om hier na te vragen. Wist niet dat er ook een 'slowchat' was.quote:
Op de veluwezoom heb je ook wel mooie spots, de zandverstuiving is net een echte woestijn.. Het jachtluipaard is al jaren niet meer gesignaleerdquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb daar een oude bom krater gevonden die dient nu als drinkplaats voor herten daar kan ik heel de dag liggen
coolquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb daar een oude bom krater gevonden die dient nu als drinkplaats voor herten daar kan ik heel de dag liggen
Daar hebben ze toch ook een gedeelte van New Kids opgenomen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Op de veluwezoom heb je ook wel mooie spots, de zandverstuiving is net een echte woestijn.. Het jachtluipaard is al jaren niet meer gesignaleerd
ah okay Utopiavolger dus, keek je hier ook al zonder account?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:49 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Was nogal wat ophef over dat met Marije. Toen hoorde ik ook dat Lot als ballerina ging spelen in de musical. Dus dacht maak even een account aan om hier na te vragen. Wist niet dat er ook een 'slowchat' was.
Ja, vond het eerst niet nodig, maar wilde wat vragen, dus hier ben ik dan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
ah okay Utopiavolger dus, keek je hier ook al zonder account?
nieuw mannenvleesquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:52 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Ja, vond het eerst niet nodig, maar wilde wat vragen, dus hier ben ik dan.
2 hondjes, je komt makkelijker de deur uit. da's waarquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar jij hebt een hond, dan ga je toch makelijker lijkt mij
Hebbie in de vorige Cos nog gelezen waar ik morgen naar toe ga?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
inderdaad, maar is toch ook lekker dan, wandelen met de honden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
2 hondjes, je komt makkelijker de deur uit. da's waar
quote:
jah ik vind het heerlijk, maar chocofan wou juist onder de mensen komen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
juist beter toch, ik baal er altijd van dat je in Nederland overal en altijd weer dat mensensoort tegenkomt
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:53 schreef isax het volgende:
ik kwam hier terrecht terwijl ik zocht voor een utopia fansite
Mevrouw Punkie wat leuk!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja maar ook niet teveel, want daar kan ik ook niet tegen en aangezien ik niet goed weet wat mijn hobbys zijn behalve streamen weet ik niet waar ik naar toe kan gaan. breiclubjes en die shit is niets voor mij. teveel vrouwenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
jah ik vind het heerlijk, maar chocofan wou juist onder de mensen komen.
wat is er dan zo speciaal aan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:55 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil deze kaars![]()
wie geeft hem als verjaardagscadeau?
ben je jarig?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:55 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil deze kaars![]()
Sjees, kan die Joezert dat niet kopen, je vraagt toch geen diamanten ring ofzow!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:55 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil deze kaars![]()
Okay, ik ben ook redelijk nieuw, door Utopio in de COS verzeild geraakt, maar nu kijk ik nie meer zo veel streamsquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:52 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Ja, vond het eerst niet nodig, maar wilde wat vragen, dus hier ben ik dan.
Het kan geen toeval zijn, dat onze 2 zielen hier terecht zijn gekomenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:53 schreef isax het volgende:
ik kwam hier terrecht terwijl ik zocht voor een utopia fansite
die ruiken echt lekker. mijn beste vriendinnetje heeft een body splash ofzo van dat merk en ruikt altijd alsof ze net gewassen isquote:
Moet zeggen dat ze bij mij vooral op de achtergrond draaien. Als er iets in de COS staat ga ik vaak wel even kijken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay, ik ben ook redelijk nieuw, door Utopio in de COS verzeild geraakt, maar nu kijk ik nie meer zo veel streams
echt wel en ik schaam me er niet voorquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:58 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Choco is de Marije van SC and i love her for it!
Waar is andere hond dan, en waarom verdiend die geen UI en nicknamequote:Op woensdag 28 mei 2014 17:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Citroen, dat ruikt toch naar wc eend.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:59 schreef isax het volgende:
[..]
die ruiken echt lekker. mijn beste vriendinnetje heeft een body splash ofzo van dat merk en ruikt altijd alsof ze net gewassen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |