Ga naar duingebied oranjezon en vooral over het prikkeldraad en van de padden afquote:
ja inderdaad, we hebben een nieuwequote:Op woensdag 28 mei 2014 17:44 schreef Miek37 het volgende:
Joezi, zou je Ovidi niet eens fatsoenlijk verwelkomen in de SC...
Joezi is de baas hier?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:44 schreef Miek37 het volgende:
Joezi, zou je Ovidi niet eens fatsoenlijk verwelkomen in de SC...
Je bent van het padje af!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ga naar duingebied oranjezon en vooral over het prikkeldraad en van de padden af![]()
Dank!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welkom in de SC, we hebben je er graag bij.
Ik heb daar een oude bom krater gevonden die dient nu als drinkplaats voor herten daar kan ik heel de dag liggenquote:
Was nogal wat ophef over dat met Marije. Toen hoorde ik ook dat Lot als ballerina ging spelen in de musical. Dus dacht maak even een account aan om hier na te vragen. Wist niet dat er ook een 'slowchat' was.quote:
Op de veluwezoom heb je ook wel mooie spots, de zandverstuiving is net een echte woestijn.. Het jachtluipaard is al jaren niet meer gesignaleerdquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb daar een oude bom krater gevonden die dient nu als drinkplaats voor herten daar kan ik heel de dag liggen
coolquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb daar een oude bom krater gevonden die dient nu als drinkplaats voor herten daar kan ik heel de dag liggen
Daar hebben ze toch ook een gedeelte van New Kids opgenomen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Op de veluwezoom heb je ook wel mooie spots, de zandverstuiving is net een echte woestijn.. Het jachtluipaard is al jaren niet meer gesignaleerd
ah okay Utopiavolger dus, keek je hier ook al zonder account?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:49 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Was nogal wat ophef over dat met Marije. Toen hoorde ik ook dat Lot als ballerina ging spelen in de musical. Dus dacht maak even een account aan om hier na te vragen. Wist niet dat er ook een 'slowchat' was.
Ja, vond het eerst niet nodig, maar wilde wat vragen, dus hier ben ik dan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
ah okay Utopiavolger dus, keek je hier ook al zonder account?
nieuw mannenvleesquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:52 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Ja, vond het eerst niet nodig, maar wilde wat vragen, dus hier ben ik dan.
2 hondjes, je komt makkelijker de deur uit. da's waarquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar jij hebt een hond, dan ga je toch makelijker lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |