Xbox/PS3 Controller gebruiken als je die hebt. Scheelt een stukje frustratie.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:43 schreef SSJKliko het volgende:
Ik heb enorm veel geld maar wat kan ik er mee doen? Kan je alleen wapens kopen? Geen costumes?
Vind trouwens de besturing soms echt bagger, en ik vind het ook niks dat je in 2 schoten al dood bent terwijl je net achter een auto probeert te schuilen wat weer niet lukt want de besturing is bagger
Dat zou zeker vet zijn! De game heeft zo veel potentie, maar er zijn zo veel kansen niet benut.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:16 schreef SiGNe het volgende:
Ook een puntje dat jammer is: Dat je je echte smartphone niet kan gebruiken in het spel als 2e scherm.
Zou toch tof zijn als je al die apps echt op je telefoon hebt staan en dat, wanneer je bijv. een auto nodig heb die via je echte telefoon bestelt.
De technologie is er opzich, jammer dat ze het, in een spel waar de telefoon centraal staat, niet hebben gebruikt.
Weet je wat pas raar is? Er zit geen QR-scanner op je mobiel, er zit niet eens een camera op.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:16 schreef SiGNe het volgende:
Ook een puntje dat jammer is: Dat je je echte smartphone niet kan gebruiken in het spel als 2e scherm.
Zou toch tof zijn als je al die apps echt op je telefoon hebt staan en dat, wanneer je bijv. een auto nodig heb die via je echte telefoon bestelt.
De technologie is er opzich, jammer dat ze het, in een spel waar de telefoon centraal staat, niet hebben gebruikt.
ik heb 6GB ram in mijn pc.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:56 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg RAM en VRAM? Klinkt alsof dat lekker volraakt.
Ook dat ja, al zijn die QR codes vanaf de grond toch niet volledig te zien en heb je een security cam nodig om die op het plaatje te krijgen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je wat pas raar is? Er zit geen QR-scanner op je mobiel, er zit niet eens een camera op.
Drivers up to date? Geen programma's op de achtergrond draaien die clock cycles inpikken?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:32 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
ik heb 6GB ram in mijn pc.
Dat is aardig het minimum.
Ik denk dat er ergens een memoryleak zit of zo waardoor ik na verloop van tijd ga stotteren.
Nieuwste drivers, geen andere programmas behalve browser.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Drivers up to date? Geen programma's op de achtergrond draaien die clock cycles inpikken?
Geen illegale versie met een ingebouwde bitcoin-miner? (Daar had ik ook het een en ander over gelezen op het piratebay-forum)
als je een AMD kaart hebt, 14.6 beta heeft improvements voor watch dogs zie ik net.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:40 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Nieuwste drivers, geen andere programmas behalve browser.
En gewoon legale versie van steam/uplay.
Ik speel in uplay offline mode totdat uplay zijn servers weer in orde heeft.
Ik heb een nvidia kaart, 570 gtx.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
als je een AMD kaart hebt, 14.6 beta heeft improvements voor watch dogs zie ik net.
http://support.amd.com/en(...)st-windows-beta.aspx
Ga ik zo ook installeren.
Wel custom install doen want voor je het weet heeft AMD je AHCI driver vervangen voor een gewone SATA driver.
Op de een of andere manier werkt dat hier niet, wordt m'n SSD niet herkend bij het opstarten en is de enige optie een system restore.
Ook daar was gisteren of eergisteren een update voor geloof ik.quote:
nieuwste nvidia drivers heb ik al.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook daar was gisteren of eergisteren een update voor geloof ik.
Misschien is je videokaart dan gewoon niet voldoende. Ik heb zelf een 670 GTX en 8GB ram, en daarop draait het spel urenlang prima op high.quote:
Waarom werkt die dan wel prima de eerste 10-15 minuten?quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien is je videokaart dan gewoon niet voldoende. Ik heb zelf een 670 GTX en 8GB ram, en daarop draait het spel urenlang prima op high.
Waarschijnlijk niet genoeg ram of vram zoals al eerder werd gesteld.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:20 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Waarom werkt die dan wel prima de eerste 10-15 minuten?
En tussen het stotteren door blijft het ook gewoon 30+ framerate houden.
Ik vermoed een memoryleak, en aangezien ik zo weinig ram heb heeft het sneller effect op mijn spel dan bij veel anderen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet genoeg ram of vram zoals al eerder werd gesteld.
Met herladen druk ik telkens op de verkeerde knop en ga dan uit coverquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:58 schreef wolfrolf het volgende:
Ik moet heul erg wennen aan de besturing @ PS4.
Veel knoppen zitten net "andersom" als dat mijn intuitie mij zegt hoe het moet werken.
Heb je al een digital trip gedaan? Dan zekerquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:26 schreef Max-Westerman het volgende:
Het spel doet me trouwens ook best veel aan Saints Row denken
Nope, ik ben nog niet zo verquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je al een digital trip gedaan? Dan zeker
Ik 3quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nope, ik ben nog niet zo ver
Ik heb pas 4 missies ofzo gedaan
Huh? Hij slaat alles op nadat het done is, hoor. Kijk soms maar aan 't eind van 'n missie naar links op je scherm, dan zie je zo een savedingetje draaien zoals je ook in 't beginscherm (vóór 't main menu) ziet. Ik ben na 29 uur Watch_Dogs maar 3x in een safehouse geweest.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:03 schreef GlenSpey het volgende:
Vanmiddag voor het eerst een digitale trip 'alone' gedaan en compleet afgerond. Als ik nu op mijn smartphone kijk dan sta ik echter op 0 punten. Hoe de fuck kan dit?
Ow, en MOET je per se alles via je je safehouse opslaan? Worden dat soort minigames en zulk niet gewoon opgeslagen nadat je ze hebt afgerond? Ik heb echt een broertje dood aan dat soort savemodules, net als in GTA
Oh, wat interessant! Vertel verder.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:56 schreef Fokker101 het volgende:
ik denk dat ik maar is oversla verheug me wel op FAR CRY 4 en Uncharted 4 en The last of us
Als het goed is heeft het invloed op de politie en hoe vaak ze wel of niet komen oid.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:58 schreef Badr_Harry het volgende:
Heeft je reputatie nog invloed op het spel?
quote:
Bijna.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als het goed is heeft het invloed op de politie en hoe vaak ze wel of niet komen oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |