Ik vind het wel mooiquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gek geworden ben je.
Dit wordt een BF4 mod van 65 euro, hell no.
Omaha is de codenaam, dat filmpje is een gelekte interne trailer volgens mij.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:43 schreef Rossdale het volgende:
Maar het gaat dus Omaha heten ipv hardline? Hardline klinkt wel beter eigenlijk
Ik zeker niet, dit is gewoon uitmelkerij.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooiEen jaarlijkse BF, maar wel variatie in het type game. Waar je bij cod continue elk jaar hetzelfde krijgt, is deze game (met natuurlijk exact dezelfde engine) wel daadwerkelijk anders van opzet.
Op deze manier elk jaar een nieuwe BF uitkotsen waardeer ik wel
Dat premium en DLC zal me jeuken, dat koop ik toch nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omaha is de codenaam, dat filmpje is een gelekte interne trailer volgens mij.
[..]
Ik zeker niet, dit is gewoon uitmelkerij.
Als BF4 DLC voor 15-20 euro? Top!
Als nieuwe game voor 65 euro waar je ongetwijfeld ook weer een ''Premium'' voor 50 euro bij kan kopen, je de beste wapens kunt kopen voor geld etc etc
Is dit een mod? Want ik hoorde wel geruchten over een nieuwe BF in politie setting die gelekt zouden zijn vanuit EA zelf. Mar dit ziet er niet kwalitatief op het zelfde niveau uit als de huidige BF, dus een beetje sceptisch.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Speciaal voor de BF4 mod fetisjisten:
Ditquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat premium en DLC zal me jeuken, dat koop ik toch niet
Verschillende meningen blijven grappig, ik vind juist dat het een nieuwe skin op dezelfde engine is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat premium en DLC zal me jeuken, dat koop ik toch niet
En ik zie dit zeker niet als DLC, het lijkt wel echt fundamenteel een andere opzet te hebben. Niet gewoon een nieuwe skin op dezelfde engine.
Gloednieuwe game, deze herfst te koop voor veel te veel geld.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:48 schreef very het volgende:
[..]
Is dit een mod? Want ik hoorde wel geruchten over een nieuwe BF in politie setting die gelekt zouden zijn vanuit EA zelf. Mar dit ziet er niet kwalitatief op het zelfde niveau uit als de huidige BF, dus een beetje sceptisch.
Omdat het denk ik een alpha leak is. GFX worden nog opgeschroeft wss.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:48 schreef very het volgende:
[..]
Is dit een mod? Want ik hoorde wel geruchten over een nieuwe BF in politie setting die gelekt zouden zijn vanuit EA zelf. Mar dit ziet er niet kwalitatief op het zelfde niveau uit als de huidige BF, dus een beetje sceptisch.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verschillende meningen blijven grappig, ik vind juist dat het een nieuwe skin op dezelfde engine is.
Ook die gamemodes man... Heist bv, klinkt leuk natuurlijk maar dat wordt gewoon een lichte variant op CTF ofzo.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]Nouja even wachten op meer info tijdens de E3 dus
Psst, die multiplayer gamemodes zijn hetzelfde in ELKE shooterquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook die gamemodes man... Heist bv, klinkt leuk natuurlijk maar dat wordt gewoon een lichte variant op CTF ofzo.
Turf Wars ? Conquest! Maar dan op kleinere schaal.
Alleen de singleplayer zou evt. leuk kunnen zijn, voor mij dan.
Dit soort games speel ik nooit Single Player... BF heb ik 10min SP gedaan, toen dacht ik.. waarom.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:52 schreef Donderjagers het volgende:
Mja uiteindelijk speel je een BF game niet om de SP.
Ja dat snap ik, maar waarom zou je dus een game kopen met dezelfde engine en nagenoeg dezelfde gamemodes als die je nu al speelt? Alleen dan op kleinere schaal?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Psst, die multiplayer gamemodes zijn hetzelfde in ELKE shooterUiteraard is dit gewoon weer een variant daar op
Dit is dan ook geen BF game als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:52 schreef Donderjagers het volgende:
Mja uiteindelijk speel je een BF game niet om de SP.
Teveel? Ik spendeer tijdens een avondje stappen meer geld, en heb daar toch een stuk minder lang plezier van dan van een goede game.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Gloednieuwe game, deze herfst te koop voor veel te veel geld.
Ik ga het niet nog een keer uitleggen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:55 schreef very het volgende:
[..]
Teveel? Ik spendeer tijdens een avondje stappen meer geld, en heb daar toch een stuk minder lang plezier van dan van een goede game.
Project Carsquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:53 schreef jackson het volgende:
Ik verwacht eigenlijk nauwelijks games te kopen aankomende tijd. Fifa 15 is een no-brainer voor mij en verder lijkt "The Division" een must. Daarnaast zou ik het eigenlijk niet weten. Eventueel Gran Tursimo.
Moet jij weten. Ik ben het gewoon niet met je eens. Daar kan je uitleg toch niets aan veranderen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ga het niet nog een keer uitleggen.
Gelukkig maar dan!quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:56 schreef very het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ik ben het gewoon niet met je eens. Daar kan je uitleg toch niets aan veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |