Viel best mee? Anderhalf jaar gebruikt ofzoquote:
toch snel, ooit eens 6 jaar gedaan met een 3310quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Viel best mee? Anderhalf jaar gebruikt ofzo
Ja, ik ook jaren met mijn 34.10..quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
toch snel, ooit eens 6 jaar gedaan met een 3310
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:28 schreef Rockiejj het volgende:
Doei kusje knuffel. Tot vanavond in de bios!
Pizbruin...ik vind het gewoon onsmakelijk klinken.quote:
ik had eerder een vrieslolly moeten pakkenquote:
Mijn moeder loopt nog steeds rond met een 3330, die is al 10jr oud nu denk ik.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
toch snel, ooit eens 6 jaar gedaan met een 3310
wel weer een nieuwe term. Poepbruin ken ik wel, maar pizbruin..quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pizbruin...ik vind het gewoon onsmakelijk klinken.
Dat si waarquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik ook jaren met mijn 34.10..Maar ik hoor nooit van mensen met smartphones die zo lang meegaan
Daarom, dat is gewoon een baksteenquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder loopt nog steeds rond met een 3330, die is al 10jr oud nu denk ik.
Is wel fijn spul.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pizbruin...ik vind het gewoon onsmakelijk klinken.
Ik ben voorgegaard.quote:
quote:
Ik prefereer dan de kelder denk ik. is niet zo heet in de zomerquote:
SM Kelder?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik prefereer dan de kelder denk ik. is niet zo heet in de zomer
Nee, ik heb nu al een SM kamer, met allemaal haken in het plafond etc.quote:
Sorry xoxoquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:47 schreef EDMAN- het volgende:
ik woon in België, aub niet over kelders praten. Ligt gevoelig hier
Ik wil wel een dag doorbrengen in jou SM kamer.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu al een SM kamer, met allemaal haken in het plafond etc.
De Oostenrijkers die ik erover sprak vonden het juist wel grappigquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:47 schreef EDMAN- het volgende:
Wat nou als we het over zolderkamers hebben en een Jood komt langsquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:47 schreef EDMAN- het volgende:
En dat die gasprijzen maar blijven stijgen danquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat nou als we het over zolderkamers hebben en een Jood komt langs
'Mijn familie heeft zich moeten verschuilen op zolderkamers, ligt gevoelig hier'
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
En dat die gasprijzen maar blijven stijgen dan
Chromecastquote:
Avondje met haar mag ook wel langskomen op de hunt. Of ze zit een een doos natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:06 schreef EDMAN- het volgende:
wat ik nu toch net vind overigens
gvd
http://instagram.com/annanystrom
die gaat dan toch echt mee naar de kelder (heyyy daar istie weer)quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Avondje met haar mag ook wel langskomen op de hunt. Of ze zit een een doos natuurlijk.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:17 schreef Janetje het volgende:
Ik heb net een nieuwe simkaart gekregen omdat ik telkens geen telefoniebereik had.
Mag ik 48 uur niet meer internetbankieren van de bank.
Niet als enigste,heb net te horen gekregen dat ik vrijdag om 6:30 kan starten, een uur reizen bij mij vandaan.quote:
aiiiiquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:22 schreef .Bankbiljet het volgende:
[..]
Niet als enigste,heb net te horen gekregen dat ik vrijdag om 6:30 kan starten, een uur reizen bij mij vandaan.
Beveiligingsmaatregel, blijkbaar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goeie timing wel
Waarom mag je dat niet dan?
Goeie timingquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Beveiligingsmaatregel, blijkbaar.
Tancodes worden 48 uur bevroren.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:27 schreef EDMAN- het volgende:
GVD!!!!!
komt mn baas met me lullen
serieus Essn.. dit is niet leuk meer
ja het wordt eens tijd. vriend van me heeft al tinnitus en heb zelf ook aardig oorsuizen soms na een feestjequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Had je die thunderplugs willen hebben?![]()
Mochten ze toevallig in mijn box zitten dan mag je ze hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:28 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ja het wordt eens tijd. vriend van me heeft al tinnitus en heb zelf ook aardig oorsuizen soms na een feestje
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:29 schreef Idanue het volgende:
[..]
Mochten ze toevallig in mijn box zitten dan mag je ze hebben.
Dan is het wel verstandigquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:28 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ja het wordt eens tijd. vriend van me heeft al tinnitus en heb zelf ook aardig oorsuizen soms na een feestje
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:30 schreef EDMAN- het volgende:
We shall see. Waarvoor heb jij ze gekocht, snurkende vriend?
Jup, aangezien eigenlijk overal (te) luide muziek de standaard is geworden..quote:
Ik heb bijna wat gekocht... een s3 van een fokker.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, aangezien eigenlijk overal (te) luide muziek de standaard is geworden..![]()
Er is nu niks mis met mijn oren, en dat wil ik graag zo houden.
Yuppp. Vroeger werd je er nog weleens op aangekeken, 'nerd met je oordoppen'. Mensen worden nu toch verstandiger gelukkig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, aangezien eigenlijk overal (te) luide muziek de standaard is geworden..![]()
Er is nu niks mis met mijn oren, en dat wil ik graag zo houden.
Dat telt natuurlijk niet als hunten hè?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb bijna wat gekocht... een s3 van een fokker.
Mits hij er dit keer in slaagt een fatsoenlijke foto te maken
Tinnitus heeft ook wat meer bekendheid gekregen de laatste jaren gelukkigquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:35 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Yuppp. Vroeger werd je er nog weleens op aangekeken, 'nerd met je oordoppen'. Mensen worden nu toch verstandiger gelukkig.
Ik wens het m'n ergste vijand niet toe, serieus.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tinnitus heeft ook wat meer bekendheid gekregen de laatste jaren gelukkig
Ik ook nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:37 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik wens het m'n ergste vijand niet toe, serieus.
Dat vind ik ook altijd lastig met luchtjes inderdaadquote:
Hahaquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:40 schreef EDMAN- het volgende:
Yup, net als zonnebrillen. Ooit zo'n carrera gekocht hier. dat ding is LELIJK
Ik wou net zeggenquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:40 schreef EDMAN- het volgende:
Yup, net als zonnebrillen. Ooit zo'n carrera gekocht hier. dat ding is LELIJK
Jaquote:
Die kreeg ik in de mail van iboodquote:
quote:
Of in de kelderquote:
Wat?quote:
Deze hunt? Ja vaak traag. Maar alledrie de nachten wel pauze. En dan 's ochtendsvroeg weer snelquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:53 schreef EDMAN- het volgende:
ik bedoel.. hoe gaat het 's nachts? lang wachten vaak?
Sneller doorklikken dusquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Neeeeee, godver de godver ik wilde die Monsters U zooi
Ik was bijna klaar met de bestelprocedure toen ik de vervelende uitverkochtklank hoorde
Geen idee, hangt van je vriendin afquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:53 schreef EDMAN- het volgende:
is het raar als ik mn vriendin dit als cadeau geef?
Conchitaquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, hangt van je vriendin af
Gewoon lekker slapenquote:
Hij liep heel even vast bij het laden van de eerste bestelpagina, dus daar moest ik refreshen, dat heeft mij genektquote:
Is paypal er weer dan ja?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Hij liep heel even vast bij het laden van de eerste bestelpagina, dus daar moest ik refreshen, dat heeft mij genekt
En volgende keer selecteer ik wel gewoon paypal, scheelt een klikje t.o.v. ideal
Hahaquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:56 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb de Monster U set. Gister heel hard om gezeurd bij vriend, mocht eerst niet en nu wel
.
haha, hij betaald of wat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:56 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb de Monster U set. Gister heel hard om gezeurd bij vriend, mocht eerst niet en nu wel
.
Nee ikzelf, maar de kast is eigenlijk al volquote:
Oh, want eerst hadden ze die wel, en toen een hele tijd niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kon die wel selecteren dacht ik ja
Fok!Huntquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat telt natuurlijk niet als hunten hè?
Nephunterquote:
Die heb ik opgegetenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
WAAR BLIJFT DIE MONSTERS U SET?!?!?!?!?!!?!?!?
Ik gebruik mijn camera niet zo vaak. Ik denk dat de mijne nu al maanden bij mijn ouders ligtquote:
Gelukkig heb ik er maar 1quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:11 schreef EDMAN- het volgende:
ja ik ben daar dus ook bang voor
'leuk kopen'
en dan..
Helaas wel jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:16 schreef EDMAN- het volgende:
en we zijn weer terug op het oude niveau
zzzz
Geen ideequote:Op woensdag 28 mei 2014 16:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoeveel stuks zouden het zijn op 100%?
Dat sowiesoquote:
quote:
Had jij vorige keer niet al zoiets gekocht?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:21 schreef EDMAN- het volgende:
ik wil hemk wel... maar doe verder niet aan extreme sports ofzo
haha neequote:Op woensdag 28 mei 2014 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had jij vorige keer niet al zoiets gekocht?
aaaah vandaar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:22 schreef essnhills het volgende:
Ich liebe ananas trouwens weer bij 1dkHele chat volgespamd
quote:
Het mag daar ook alleen tijdens een ananasliedjequote:
Hihihi 1 is genoeg...quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:21 schreef essnhills het volgende:
GOPRO GOPRO GOPRO! Ohnee wacht, ze had hem al hè?
Oh ben jij er zo eenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:22 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
haha nee
ik zeg vooral dat ik dingen wil kopen, en koop dan niks
als in? je kan je foto's / filmpjes niet direct zien? klopt wel iddquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:24 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Hihihi 1 is genoeg...
Maar ik twijfel nu wel, ding heeft geen lcd. Die moet je apart kopen..
Ja opzich us het niet erg, maar als ik ga duiken wil ik wel weten of mn foto's mooi gelukt zijn anders is het zo sneu als ik terug komquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:25 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
als in? je kan je foto's / filmpjes niet direct zien? klopt wel idd
mjah snap ik!quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:26 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ja opzich us het niet erg, maar als ik ga duiken wil ik wel weten of mn foto's mooi gelukt zijn anders is het zo sneu als ik terug kom
Geen idee, nog nooit gehadquote:
Nee, geen enkele, de hele hunt lang nietquote:
verdommequote:Op woensdag 28 mei 2014 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, geen enkele, de hele hunt lang niet
Jawel een voebel-livingcolourquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, geen enkele, de hele hunt lang niet
en als ie wel was geweest? had je er nog niks aanquote:
Ja daarom twijfel ik nu. Want zo een lcd kost ook weer een paar tientjesquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:28 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
mjah snap ik!
vriend van me had er 1 mee tijdens skiën: bijna niks mislukt hoor. Maargoed, das iets anders als onderwater
Ssst, die was geheimquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:31 schreef Locomokipkachelefoon het volgende:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Ik had de hele vraag nog niet eens gelezen johquote:
De hoogste tijd de laatste ronde, nog 10 secondenquote:
Het is dat ik zo uiteten ga, maar anders zou k het doen...als ik thuis ws en bitterballen had gehad.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:33 schreef essnhills het volgende:
Ik zou bijna trek krijgen in bittergarnituur van al die tv's
Niet dat ik een frituurpan heb
Neuj. Ik mis het eigenlijk totaal niet, heb er toch geen ruimte voor in de keuken hier en het ruikt hier in huis tenminste niet van frituurquote:
We hebben hier geen schuurquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:35 schreef EDMAN- het volgende:
True that. Ik zette hem altijd in de schuur. Nu altijd maar naar Jef Patat
(Hollandse frieten zijn overigens lekkerder dan Belgische imo)
En waar moet ik hem dan tussendoor zetten?quote:
Zaklampje?quote:
Ik heb zo'n 2L pannetje, kan net een beetje patat in en een snack als ik dat wil. Maar ik eet het zo weinig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
En waar moet ik hem dan tussendoor zetten?
Nee hier gewoon geen frituur
en dan ook nog een Trombone vasthebbenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:45 schreef Fiorano het volgende:
Pleuris koken en hunten tegelijk gaat niet, pasta kookte over...
smoesjes, ik kan prima koken en hunten tegelijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:45 schreef Fiorano het volgende:
Pleuris koken en hunten tegelijk gaat niet, pasta kookte over...
Broodje smeren toch? ff snel eitje bakken kan ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
smoesjes, ik kan prima koken en hunten tegelijk
Neuh daar was ik alweer klaar meequote:Op woensdag 28 mei 2014 16:45 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
en dan ook nog een Trombone vasthebben
Ik had het over die quiche eigenlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:46 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Broodje smeren toch? ff snel eitje bakken kan ook
Hier, nieuwe heli omdat die ander stuk isquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:46 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Broodje smeren toch? ff snel eitje bakken kan ook
het is toch ook Sinterklaas kapoentje?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
laptop spatie rugzak
ze leren het nooit
Ik nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:48 schreef EDMAN- het volgende:
ik heb een heli heli helikopter
elke man heeft de helikopter weleens gedaan
Ja dat is ook geen samenstellingquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:48 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
het is toch ook Sinterklaas kapoentje?
Oh is dat hetquote:
Die grap ken ik nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij maakt tegen mij de alom bekende gecastreerde haan garp![]()
huuuu?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij maakt tegen mij de alom bekende gecastreerde haan garp![]()
Blijkbaar toch niet zo alom bekendquote:
13 boxjes voor de moeitequote:Op woensdag 28 mei 2014 16:54 schreef EDMAN- het volgende:
come on jongens, ff een boxje voor ik naar huis ga
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:57 schreef EDMAN- het volgende:
het is tijd, de hoogste tijd, u wordt bedankt voor weer een avond gezelligheid
dag mevrouw
eeeeen dag meneer
tot de volgende keer
Nee de vershoudbakjes (1dk stond wel vast)quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij hebt de RC heli gekocht?
Alle beetjes helpenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee de vershoudbakjes (1dk stond wel vast)
Die had ik gister ook al besteld, maar dan zonder kortingscouponNu even die van gister annuleren
Geen idee, ik kreeg vandaag ineens een mail met een kortingscodequote:Op woensdag 28 mei 2014 17:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen
Wacht, kreeg je die kortingscode omdat je die eerdere bakjes kocht?
Oh ja, is vastgelopen zie ik nu pas, ik dacht dat hij nog steeds bezig was met dat slot.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:10 schreef essnhills het volgende:
1dk is niet berekend op 3 huntdagen lijkt wel
Same herequote:Op woensdag 28 mei 2014 17:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh ja, is vastgelopen zie ik nu pas, ik dacht dat hij nog steeds bezig was met dat slot.
Nee, er is nu een ventilator zonder ventilatorenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh ja, is vastgelopen zie ik nu pas, ik dacht dat hij nog steeds bezig was met dat slot.
15 keer luchtvermeerdering, dit ding CREËERT lucht vanuit niksquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, er is nu een ventilator zonder ventilatoren
OMG OMG OMGquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
15 keer luchtvermeerdering, dit ding CREËERT lucht vanuit niks
quote:
Dat boek is wel wat duurder om te verzenden en een postzegel is al 65ct ofzo tegenwoordigquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
2,95 verzendkosten voor iets wat 39 cent kost om te verzenden
wut. Ja dat weet ik dus nooit want er staat alleen nog maar 1 of 2 opquote:
Dat is echt al héél lang geledenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wut. Ja dat weet ik dus nooit want er staat alleen nog maar 1 of 2 op
Voordat die 1 of 2 er op kwam was het nog 39 cent toch
Waarschijnlijk tot vanavond 23;59quote:
Blijkt er nog een vierde dag te komenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:29 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Blijkt er nog een vierde dag te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |