Viel best mee? Anderhalf jaar gebruikt ofzoquote:
toch snel, ooit eens 6 jaar gedaan met een 3310quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Viel best mee? Anderhalf jaar gebruikt ofzo
Ja, ik ook jaren met mijn 34.10..quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
toch snel, ooit eens 6 jaar gedaan met een 3310
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:28 schreef Rockiejj het volgende:
Doei kusje knuffel. Tot vanavond in de bios!
Pizbruin...ik vind het gewoon onsmakelijk klinken.quote:
ik had eerder een vrieslolly moeten pakkenquote:
Mijn moeder loopt nog steeds rond met een 3330, die is al 10jr oud nu denk ik.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
toch snel, ooit eens 6 jaar gedaan met een 3310
wel weer een nieuwe term. Poepbruin ken ik wel, maar pizbruin..quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pizbruin...ik vind het gewoon onsmakelijk klinken.
Dat si waarquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik ook jaren met mijn 34.10..Maar ik hoor nooit van mensen met smartphones die zo lang meegaan
Daarom, dat is gewoon een baksteenquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder loopt nog steeds rond met een 3330, die is al 10jr oud nu denk ik.
Is wel fijn spul.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pizbruin...ik vind het gewoon onsmakelijk klinken.
Ik ben voorgegaard.quote:
quote:
Ik prefereer dan de kelder denk ik. is niet zo heet in de zomerquote:
SM Kelder?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik prefereer dan de kelder denk ik. is niet zo heet in de zomer
Nee, ik heb nu al een SM kamer, met allemaal haken in het plafond etc.quote:
Sorry xoxoquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:47 schreef EDMAN- het volgende:
ik woon in België, aub niet over kelders praten. Ligt gevoelig hier
Ik wil wel een dag doorbrengen in jou SM kamer.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu al een SM kamer, met allemaal haken in het plafond etc.
De Oostenrijkers die ik erover sprak vonden het juist wel grappigquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:47 schreef EDMAN- het volgende:
Wat nou als we het over zolderkamers hebben en een Jood komt langsquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:47 schreef EDMAN- het volgende:
En dat die gasprijzen maar blijven stijgen danquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat nou als we het over zolderkamers hebben en een Jood komt langs
'Mijn familie heeft zich moeten verschuilen op zolderkamers, ligt gevoelig hier'
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
En dat die gasprijzen maar blijven stijgen dan
Chromecastquote:
Avondje met haar mag ook wel langskomen op de hunt. Of ze zit een een doos natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:06 schreef EDMAN- het volgende:
wat ik nu toch net vind overigens
gvd
http://instagram.com/annanystrom
die gaat dan toch echt mee naar de kelder (heyyy daar istie weer)quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Avondje met haar mag ook wel langskomen op de hunt. Of ze zit een een doos natuurlijk.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:17 schreef Janetje het volgende:
Ik heb net een nieuwe simkaart gekregen omdat ik telkens geen telefoniebereik had.
Mag ik 48 uur niet meer internetbankieren van de bank.
Niet als enigste,heb net te horen gekregen dat ik vrijdag om 6:30 kan starten, een uur reizen bij mij vandaan.quote:
aiiiiquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:22 schreef .Bankbiljet het volgende:
[..]
Niet als enigste,heb net te horen gekregen dat ik vrijdag om 6:30 kan starten, een uur reizen bij mij vandaan.
Beveiligingsmaatregel, blijkbaar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goeie timing wel
Waarom mag je dat niet dan?
Goeie timingquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Beveiligingsmaatregel, blijkbaar.
Tancodes worden 48 uur bevroren.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:27 schreef EDMAN- het volgende:
GVD!!!!!
komt mn baas met me lullen
serieus Essn.. dit is niet leuk meer
ja het wordt eens tijd. vriend van me heeft al tinnitus en heb zelf ook aardig oorsuizen soms na een feestjequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Had je die thunderplugs willen hebben?![]()
Mochten ze toevallig in mijn box zitten dan mag je ze hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:28 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ja het wordt eens tijd. vriend van me heeft al tinnitus en heb zelf ook aardig oorsuizen soms na een feestje
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:29 schreef Idanue het volgende:
[..]
Mochten ze toevallig in mijn box zitten dan mag je ze hebben.
Dan is het wel verstandigquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:28 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ja het wordt eens tijd. vriend van me heeft al tinnitus en heb zelf ook aardig oorsuizen soms na een feestje
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:30 schreef EDMAN- het volgende:
We shall see. Waarvoor heb jij ze gekocht, snurkende vriend?
Jup, aangezien eigenlijk overal (te) luide muziek de standaard is geworden..quote:
Ik heb bijna wat gekocht... een s3 van een fokker.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, aangezien eigenlijk overal (te) luide muziek de standaard is geworden..![]()
Er is nu niks mis met mijn oren, en dat wil ik graag zo houden.
Yuppp. Vroeger werd je er nog weleens op aangekeken, 'nerd met je oordoppen'. Mensen worden nu toch verstandiger gelukkig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, aangezien eigenlijk overal (te) luide muziek de standaard is geworden..![]()
Er is nu niks mis met mijn oren, en dat wil ik graag zo houden.
Dat telt natuurlijk niet als hunten hè?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb bijna wat gekocht... een s3 van een fokker.
Mits hij er dit keer in slaagt een fatsoenlijke foto te maken
Tinnitus heeft ook wat meer bekendheid gekregen de laatste jaren gelukkigquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:35 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Yuppp. Vroeger werd je er nog weleens op aangekeken, 'nerd met je oordoppen'. Mensen worden nu toch verstandiger gelukkig.
Ik wens het m'n ergste vijand niet toe, serieus.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tinnitus heeft ook wat meer bekendheid gekregen de laatste jaren gelukkig
Ik ook nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:37 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik wens het m'n ergste vijand niet toe, serieus.
Dat vind ik ook altijd lastig met luchtjes inderdaadquote:
Hahaquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:40 schreef EDMAN- het volgende:
Yup, net als zonnebrillen. Ooit zo'n carrera gekocht hier. dat ding is LELIJK
Ik wou net zeggenquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:40 schreef EDMAN- het volgende:
Yup, net als zonnebrillen. Ooit zo'n carrera gekocht hier. dat ding is LELIJK
Jaquote:
Die kreeg ik in de mail van iboodquote:
quote:
Of in de kelderquote:
Wat?quote:
Deze hunt? Ja vaak traag. Maar alledrie de nachten wel pauze. En dan 's ochtendsvroeg weer snelquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:53 schreef EDMAN- het volgende:
ik bedoel.. hoe gaat het 's nachts? lang wachten vaak?
Sneller doorklikken dusquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Neeeeee, godver de godver ik wilde die Monsters U zooi
Ik was bijna klaar met de bestelprocedure toen ik de vervelende uitverkochtklank hoorde
Geen idee, hangt van je vriendin afquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:53 schreef EDMAN- het volgende:
is het raar als ik mn vriendin dit als cadeau geef?
Conchitaquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, hangt van je vriendin af
Gewoon lekker slapenquote:
Hij liep heel even vast bij het laden van de eerste bestelpagina, dus daar moest ik refreshen, dat heeft mij genektquote:
Is paypal er weer dan ja?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Hij liep heel even vast bij het laden van de eerste bestelpagina, dus daar moest ik refreshen, dat heeft mij genekt
En volgende keer selecteer ik wel gewoon paypal, scheelt een klikje t.o.v. ideal
Hahaquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:56 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb de Monster U set. Gister heel hard om gezeurd bij vriend, mocht eerst niet en nu wel
.
haha, hij betaald of wat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:56 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb de Monster U set. Gister heel hard om gezeurd bij vriend, mocht eerst niet en nu wel
.
Nee ikzelf, maar de kast is eigenlijk al volquote:
Oh, want eerst hadden ze die wel, en toen een hele tijd niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kon die wel selecteren dacht ik ja
Fok!Huntquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat telt natuurlijk niet als hunten hè?
Nephunterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |