Ik moest laatst weer werken bij een van je buren, meteen helemaal para omdat ik geen makeup op had en een joggingbroek aan enzo, "straks maakt ie me belachelijk op het internetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou serieus lezen. Of Gossip Girl pagina ofzo.quote:
Ben je trouwens klaar voor je aardappel fun fact voor vandaag? Ik heb er al een paar op vooruit geschreven.quote:
Huh, wat voor werk en waar danquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik moest laatst weer werken bij een van je buren, meteen helemaal para omdat ik geen makeup op had en een joggingbroek aan enzo, "straks maakt ie me belachelijk op het internet![]()
"
Dat ben ikquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Hey CY, ben je blond zoals in je fotoboek? Of is dat iemand anders?
Ik werk bij Cordaan, in de thuiszorgquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh, wat voor werk en waar dan?
En godkanki CY![]()
![]()
.
Oh ja, daar zit Hugh ook in eh? Jammer.quote:
Jezus man, SC'ers en hun aanwezigheid in een straal van -500mquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik werk bij Cordaan, in de thuiszorgDus ik begin dan bij de Oude Raai, en dan moet ik allerlei van die oudjes gaan oogdruppelen enzo. Waaronder buren van jou dus
Oh die heb ik ook al even niet gezien inderdaadquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:47 schreef hoink581 het volgende:
Weet iemand van jullie wat er mee Haywood is gebeurd?
Aangereden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:47 schreef hoink581 het volgende:
Nu je het zegt... Maak er een topic over!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:47 schreef hoink581 het volgende:
Nou is dat eens even fijn. Als er ooit een meet komt begin ik gewoon 3 dagen van tevoren al met make up opsmeren en m'n haar doen, alles om maar in de befaamde 8.0+ klasse te komen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jezus man, SC'ers en hun aanwezigheid in een straal van -500m![]()
.
Na je fobo bekenen te hebben moet ik je promovern tot de above average class, de commissie ?/10 sponsored by dWc/MMG heeft unaniem besloten dat je bent opgeschoven naar de 7,00/10-class.
weer gemistquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die Veer zag er wel lekker uit op die fotos gisteren.
Ahw, zo lief dit.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jezus man, SC'ers en hun aanwezigheid in een straal van -500m![]()
.
Na je fobo bekenen te hebben moet ik je promovern tot de above average class, de commissie ?/10 sponsored by dWc/MMG heeft unaniem besloten dat je bent opgeschoven naar de 7,00/10-class.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik werk bij Cordaan, in de thuiszorgDus ik begin dan bij de Oude Raai, en dan moet ik allerlei van die oudjes gaan oogdruppelen enzo. Waaronder buren van jou dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |