Haha, lijkt me ook wel leuk.quote:
Als je het toen niks vond, dan is dat nu nog zo. Er is niet veel veranderd, zeker niet qua performance ... ik vraag me ook af of dit ook ooit gefixed gaat worden, ze hebben ook al de handdoek in de ring gegooid betreffende de flashlights die door muren schijnen, dat is blijkbaar onmogelijk te fixen ..quote:
selectief lezen, jij bent er goed in.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:40 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Als je het toen niks vond, dan is dat nu nog zo. Er is niet veel veranderd, zeker niet qua performance ... ik vraag me ook af of dit ook ooit gefixed gaat worden, ze hebben ook al de handdoek in de ring gegooid betreffende de flashlights die door muren schijnen, dat is blijkbaar onmogelijk te fixen ..
Ik zei ook niet dat ze het niet gaan fixen, ik vroeg me alleen af of het ze gaat lukken - net als met de flashlights.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
selectief lezen, jij bent er goed in.
Ze zijn de hele renderer aan t vervangen JUIST om dit probleem aan te pakken.
Je zegt "ze hebben de handdoek in de ring gegooid"quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:42 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ze het niet gaan fixen, ik vroeg me alleen af of het ze gaat lukken - net als met de flashlights.
Helemaal niet lezen, daar ben jij dan blijkbaar weer goed in
Wrs irriteren ze zich aan 't kleuterstemmetje en gedrag van je. Ik ben werkelijk 0,0 keer neergeschoten door mensen (gelet: iedereen boven de 18) waar ik vriendelijk mee was.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:36 schreef Photomorti het volgende:
Net even de friendly aanpak gedaan , wapen op me rug rondlopen en praatjes proberen te maken met mensen , resultaat 3x doodgeschoten
Ik ging in svetlo gewoon zo op het dak staan en naar mensen roepen
[ afbeelding ]
kleuterstemmetje yeah rightquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wrs irriteren ze zich aan 't kleuterstemmetje en gedrag van je. Ik ben werkelijk 0,0 keer neergeschoten door mensen (gelet: iedereen boven de 18) waar ik vriendelijk mee was.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:16 schreef Photomorti het volgende:
Ik ben echt de beste dayz speler ooit , ik roep naar pipo " hey man , here on the roof are you friendly?
Hij roept terug yeah man im friendly.
yeah right friendly waar heb ik dat vaker gehoord , huppa kogel in de kop
[ afbeelding ]
Nou kijk, dat is dan wel met een reden. Niet doelloos KoS.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:57 schreef Photomorti het volgende:
ja mensen verneuken mijn vriendelijkheid keihardGisteren werd ik ook doodgeschoten en vervolgens hoor je yeah sorry man but i really wanted that hunter backpack.
Jij mijn vader? Hoe oud mag je wel niet wezen dan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:14 schreef Photomorti het volgende:
[..]
kleuterstemmetje yeah rightik had je vader kunnen zijn kindje en ik gedroeg me gewoon netjes
hey man , how are you , do you need anything blablabla geen rare fratsen.
Ik hoop dat er ooit een fok server komt , kan ik jullie pestventjes eens even neerschieten met jullie huiliehuilie regels
16 wssquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jij mijn vader? Hoe oud mag je wel niet wezen dan.
jij bent echt de aids van DayZquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:16 schreef Photomorti het volgende:
Ik ben echt de beste dayz speler ooit , ik roep naar pipo " hey man , here on the roof are you friendly?
Hij roept terug yeah man im friendly.
yeah right friendly waar heb ik dat vaker gehoord , huppa kogel in de kop
[ afbeelding ]
al was je 51quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:50 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Kill or be killed jongen![]()
En ik ben 25
Geen kans dat jij even oud bent als ikquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:50 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Kill or be killed jongen![]()
En ik ben 25
misschien is hij wel "speciaal"quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Geen kans dat jij even oud bent als ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |