SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Vertel?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
600 dollar gespendeerd en dan zo'n team!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zal niet werken. Publieke IP zit in Europa.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:07 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik ga ook even een Mexicano accounto maken. En dan stream ik wel.
Nonde... Toefjesquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:08 schreef Toefjes het volgende:
Dus als je in FUT WC voor 5K coins een pakje koopt, krijg je een 5K pakje in FUT kado?
jazekerquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:08 schreef Toefjes het volgende:
Dus als je in FUT WC voor 5K coins een pakje koopt, krijg je een 5K pakje in FUT kado?
Y you have to be madquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zeggen we niet, dan weet jij het ook.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hij praat ook net als Maver, de hele tijd Nice
Ja, maar dat was hier pas 100x gezegd en stond ook gewoon in de uitleg van EA.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:08 schreef Toefjes het volgende:
Liga bbva teamzonder IFs (alleen pedro) of dure spelersquote:
We hebben nog nooit een live commentary van Maver gehoord.. hoe zat dat nu met Twitch? Binnenkort kan toch iedereen streamen via de Xbox ofzo?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hij praat ook net als Maver, de hele tijd Nice
Als je Xbox One hebt en je connectie laat het toe.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We hebben nog nooit een live commentary van Maver gehoord.. hoe zat dat nu met Twitch? Binnenkort kan toch iedereen streamen via de Xbox ofzo?
Hoor je Maver tegen zijn ''vriendin'' ; ik heb het koudquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We hebben nog nooit een live commentary van Maver gehoord.. hoe zat dat nu met Twitch? Binnenkort kan toch iedereen streamen via de Xbox ofzo?
Dan kan ik het dus niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:10 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Als je Xbox One hebt en je connectie laat het toe.
En als ik een Mexicaanse DNS gebruik?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:08 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zal niet werken. Publieke IP zit in Europa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:11 schreef Kamikazie het volgende:
Maver zijn vriendin :Haha maver's vriendin heeft een snorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Weet je wie nog meer een snor heeft?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha maver's vriendin heeft een snor
Johan Derksiequote:Op woensdag 28 mei 2014 13:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet je wie nog meer een snor heeft?
Jammur.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:12 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd, werkt niet. Evenmin een Mexicaanse proxy.
Dat is hem niet?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:13 schreef Confetti het volgende:
https://twitter.com/lldanyll
Jochie van 16 die ons allemaal te snel af is
Tis sowieso niet winstgevend. hij heeft 35x 5k betaald voor 50k in Fut en een Modricquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij kreeg net Schurrle (die hij gewoon discardt) en net ook Cech, had hij die ook gediscard?
Veel te veel gekut.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:14 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Proxy op de Router configureren (als je router dit kan) moet mogelijk zijn.
Modric is 192k volgens FutDB dus dan wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis sowieso niet winstgevend. hij heeft 35x 5k betaald voor 50k in Fut en een Modric
Proxy gebruikenquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:08 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zal niet werken. Publieke IP zit in Europa.
Oh ik dacht goedkoperquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Modric is 180k volgens FutDB dus dan wel.
Maar ik ga misschien niet eens FutWC spelen.
Er zijn geen shiny spelersquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is de shiny in zo'n 5k WC pack nu altijd een consumable?
Echt niks waard iddquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:21 schreef StijnDa het volgende:
Godver wat veel waardeloze spelers uit die packs
Ik had geen zin om de uitleg van EA te lezen of te kijken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, maar dat was hier pas 100x gezegd en stond ook gewoon in de uitleg van EA.
[..]
Liga bbva teamzonder IFs (alleen pedro) of dure spelers
Dat hebben ze van hun stats reviewer, die ene van Fenerquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:23 schreef Ozz-03 het volgende:
Hoe komt EA erbij dat Emenike 81 pace moet hebben.Tering zeg die gast rent iedereen op 80% eruit
In Turkije ja en niet getest nadat ze een tasje hebben gestolen. gr grquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:23 schreef Ozz-03 het volgende:
Hoe komt EA erbij dat Emenike 81 pace moet hebben.Tering zeg die gast rent iedereen op 80% eruit
Daar ga ik even verandering in brengen dan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat hebben ze van hun stats reviewer, die ene van Fener![]()
Kan wel een videotje vinden waar hij da Costa helemaal zoek speelde.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In Turkije ja en niet getest nadat ze een tasje hebben gestolen. gr gr
Kuyt goalquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kan wel een videotje vinden waar hij da Costa helemaal zoek speelde.En alsof hij in Rusland nou op een geweldig niveau speelde.
Grapje man, niet zo aangevallen voelen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kan wel een videotje vinden waar hij da Costa helemaal zoek speelde.En alsof hij in Rusland nou op een geweldig niveau speelde.
Nee jonge, is gewoon dikke bullshit om iemand in niet eens een jaar zo erg te downgraden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Grapje man, niet zo aangevallen voelen.
Ga je dat door de wc spoelen jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:28 schreef over_hedge het volgende:
ik ga 150k aan packs openen en dan vind ik het wel mooi geweest met dat fut wc.
Kun je m altijd nog lachen om die reden, mocht je verliezen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:27 schreef StijnDa het volgende:
Als je iemand tegen komt met 80+ spelers op WC FUT heeft hij dus tientallen packs geopend...
Je komt in ieder geval niet ieder potje tegen iemand met Ibarbo.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
We kunnen inmiddels wel concluderen dat de kans om een goede speler te pullen niet echt veel hoger is als bij normaal fut
En dan met untradeables
Maar je moet er in investeren wat je niet terug krijgt. Wat ik een beetje raar vindquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je komt in ieder geval niet ieder potje tegen iemand met Ibarbo.Dit kan gewoon heel leuk zijn als je een leuk team op de been hebt, maar je moet er wel wat in investeren.
Ik ga gewoon dik shizzlen vanavond.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:29 schreef Ozz-03 het volgende:
Je komt in ieder geval niet ieder potje tegen iemand met Ibarbo. Dit kan gewoon heel leuk zijn als je een leuk team op de been hebt, maar je moet er wel wat in investeren.
Mwa, als je er 150K insteekt en je krijgt er met een beetje geluk 50-75K voor terug vind ik het niet erg.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar je moet er in investeren wat je niet terug krijgt. Wat ik een beetje raar vind
En een verdienmodelquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:30 schreef The_Yakuza het volgende:
EA heeft wel een marketingmodel waar je 'u' tegen zegt
Wat een leuk grapje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga je dat door de wc spoelen ja?
lol wtf, waarom dat nou weerquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
En de Community heeft het kanaal gesloten
Hetzelfde zo te zien.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:31 schreef Toefjes het volgende:
Mensen die de stream hebben gekeken: Hoe is de gameplay? Anders dan FUT, of gewoon hetzelfde?
Begrijpelijk, anders werd de kans op goede namen natuurlijk te groot.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:34 schreef Confetti het volgende:
Veel spelers zijn er gewoon ingelaten om de packs maar te kunnen vullen.
Voor ons nog niet.quote:
Ja prima, maar als je niet te veel wil investeren heb je een brons/silver team.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind het juist wel leuk dat je nu echt zelf een team moet bouwen.
En zoals net al werd gezegd, geen Ibarbo of iets dergelijks in elk team omdat hij zo goedkoop en OP is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
Mexico dachten de meeste hier? Ik weet het ook niet...quote:
En een beetje oldschool FIFA. Niet direct allemaal 80+ teams, maar collectief lekker beginnen met een mix van 60/70-rated spelersquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
In die 5k packs zitten toch ook gold?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja prima, maar als je niet te veel wil investeren heb je een brons/silver team.
Hij speelt met/tegen Emenikequote:Op woensdag 28 mei 2014 13:38 schreef Maver24 het volgende:
http://www.twitch.tv/lukefoster33
nog iemand die het speelt
Ik ook niet ja, dus wss zijn die er ook uitquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De shiny is een consumable. Verder nog geen chem styles in die packs gezien.
Collins!quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:41 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zie John.
Zijn er meerdere of Ola John?
Ik zie niks.. maar er is ook een Amerikaanse John.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:41 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zie John.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:41 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zie John.
Doet het nietquote:
veel spelers zitten erinquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:47 schreef Rijst het volgende:
Maar hoe zien de packs er van binnen uit dan? Alleen spelers of veel consumable crap?
Hey Reemi, ik geloof dat iemand hier zijn hulp aanbiedtquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:48 schreef over_hedge het volgende:
je zou maar een site als wefut of zo hebben. Mag je weer allemaal nieuwe spelers gaan toevoegen.
Zo'n comment bij die stream...quote:Hello, I am currently 15 years old and I want to become a walrus. I know there’s a million people out there just like me, but I promise you I’m different. On December 14th, I’m moving to Antartica; home of the greatest walruses. I’ve already cut off my arms, and now slide on my stomach everywhere I go as training. I may not be a walrus yet, but I promise you if you give me a chance and the support I need, I will become the greatest walrus ever. If you have any questions or maybe advice, just inbox me. Thank you all so much ~~ And please no copy pasterino.
Hahahaquote:
quote:hello. i am 18 years old and i am a profesonal penguin wrestling champion. i have won all matches with penguins but now i need money to go to the north pole so i can wrestle with the penguin king so please donate to me. please dont copy and paste my life storyf
lekker voor hem.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij vraagt nog heel vriendelijk; please no copy pasterino en wat doe jij ... smerig hoor.
Wat staat er nou?quote:
En toch doen he..quote:please dont copy and paste my life storyf
slowpoke.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat staat er nou?
[..]
En toch doen he..
Edit: Oh en nu ben ik een slowpoke.![]()
Als je rijst een cocky geeft kan hij je wel helpen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
bohhhhh, such language much knowledge.
welke kaartjes?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:59 schreef Grandesco het volgende:
Heeft Wefut ondertussen de kaartjes al?
Luie donders.
Ja.quote:
Nee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:02 schreef ThadCastle het volgende:
Die streams waren wss gewoon van Beta testers
Rissa doet dat wel voor z'n nieuwe PS mattie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je rijst een cocky geeft kan hij je wel helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JONGENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JONGENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Hij ziet er wel grijs uit.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er staat toch dat 'ie niet beschikbaar is, noepje.
Van Persie's height gefixt.quote:
Ik zie Robben eigenlijk nooit skillen.........quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij ziet er wel grijs uit.
3* skill____!
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Vorige keer ook bij Bart Smit een PS4 besteld. Binnen een kwartier een bevestigingsmail. Na 2 uur een annuleringsmailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JONGENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
ik had de PS4 op de dag voor de release besteld bij BS, had em nog binnen ook de volgende dagquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorige keer ook bij Bart Smit een PS4 besteld. Binnen een kwartier een bevestigingsmail. Na 2 uur een annuleringsmail
Ik had hem 16 uur na bestellen binnen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorige keer ook bij Bart Smit een PS4 besteld. Binnen een kwartier een bevestigingsmail. Na 2 uur een annuleringsmail
Ik na 7 maanden of zo pasquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik had hem 16 uur na bestellen binnen.
Dat komt omdat jij een turk bent. Vuile nationalisten daar bij de Bart Smit.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik had hem 16 uur na bestellen binnen.
Ben jij ooit in het verleden verkracht door een Turk ofzo.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:15 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij een turk bent. Vuile nationalisten daar bij de Bart Smit.
Over 9 uur en 41 minuten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:18 schreef Roypsv het volgende:
Maargoed, wanneer kunnen wij nu FUT WC spelen ?
00:00quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:18 schreef Roypsv het volgende:
Maargoed, wanneer kunnen wij nu FUT WC spelen ?
Nee. Ik ben stiekem ook gewoon een turk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ben jij ooit in het verleden verkracht door een Turk ofzo.
Is dat met zekerheid?quote:
hij word nog dagelijks aangepaktquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ben jij ooit in het verleden verkracht door een Turk ofzo.
Deze man weet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:19 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Is dat met zekerheid?
[..]
hij word nog dagelijks aangepakt
Doet het toch niet kanker idioot!quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:21 schreef Maver24 het volgende:
echt wel, doet het echt wel hier, beter internet kopen
oh boyquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:21 schreef Maver24 het volgende:
Dat zal wel komen omdat jij hem ergens gecached hebt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:21 schreef Maver24 het volgende:
Deed je maar zo in de party knuppel.quote:
quote:
Kijk, dit bedoel ik nou. Dit gedrag hoort niet in de Nederlandse samenleving thuis... en daarvoor MINDER!quote:
lijk jij in het echt ook op pelle?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:25 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou. Dit gedrag hoort niet in de Nederlandse samenleving thuis... en daarvoor MINDER!
Die werkt wel.quote:
Sorry man.quote:
nee maar ik heb wel die swagquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:26 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Lijk jij op Bakkali dan? Want die heeft echt een poephoofd.
Schijnbaar kunnen ze hier de plaatjes van de ea server niet zien dus moet ik maar Puush gebruikenquote:
Anders post je gewoon de link waar je deze vind, kakhoofd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Schijnbaar kunnen ze hier de plaatjes van de ea server niet zien dus moet ik maar Puush gebruiken
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Inderdaad optyfen met die kutplaatjes
je kan ze ook allemaal in 1 spoiler oid zettenquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Schijnbaar kunnen ze hier de plaatjes van de ea server niet zien dus moet ik maar Puush gebruiken
Nee jij bent gewoon een idiootquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:31 schreef Maver24 het volgende:
Kan je internet het niet aan al die plaatjes. loopt je pc dan vast ?
Stoer doen met je Wajong internet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:31 schreef Maver24 het volgende:
Je post toch ook niet elk woord los? Gewoon due bende in 1 post. Scheelt tijd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:31 schreef Maver24 het volgende:
quote:
Je had me gister zo kunnen horen in de party als je niet zo hard aan het ragen was over je wedstrijdje tegen rijst.quote:
Prima gast.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je had me gister zo kunnen horen in de party als je niet zo hard aan het ragen was over je wedstrijdje tegen rijst.
party?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je had me gister zo kunnen horen in de party als je niet zo hard aan het ragen was over je wedstrijdje tegen rijst.
Deze doen t bij mij gewoon allemaal?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.easports.com/f(...)d-cup-top-40-ratings
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Prima gast.Minder op mij letten, doe je best vaak namelijk de laatste tijd.
Neymar 87 is wel hoog.. maar in het Braziliaanse elftal speelt hij veel beter.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Deze doen t bij mij gewoon allemaal?
Messi trouwens 2 punten hoger dan Ronaldo nog steeds![]()
Gelukkig post jij wel altijd verstandig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als me iets doms opvalt in het topic dan zeg ik daar wat van. Het is niet omdat jij het bent. Je post alleen gewoon als een achterlijke zemmer.
Doe is rustig jij.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gelukkig post jij wel altijd verstandig.
Ja echt EA... Ronaldo doet het voor de nationale ploeg beter dan Messi..quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Deze doen t bij mij gewoon allemaal?
Messi trouwens 2 punten hoger dan Ronaldo nog steeds![]()
Ten opzichte van jou is alles verstandig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jij kan niet eens lezen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:38 schreef byah het volgende:
op het EA forum lees ik net dat iemand zijn tijdzone naar Australië heeft gewijzigd en al kan spelen op de X1
Zeg jijquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ten opzichte van jou is alles verstandig.
Je zal mij in ieder geval niet zo snel iemand een kanker idioot zien noemen omdat zijn plaatje niet werkt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tyfes idioot.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je zal mij in ieder geval niet zo snel iemand een kanker idioot zien noemen omdat zijn plaatje niet werkt.
En toch goed terecht gekomen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zeg jij
Jij bent zonder middelbare school diploma gaan studeren.... blijft een wonder.
Je hebt een Pelle UI, dan ben je NOOIT goed terecht gekomen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:41 schreef Grandesco het volgende:
[..]
En toch goed terecht gekomen.
Haters blijven haten.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hebt een Pelle UI, dan ben je NOOIT goed terecht gekomen.
Linkje ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:38 schreef byah het volgende:
op het EA forum lees ik net dat iemand zijn tijdzone naar Australië heeft gewijzigd en al kan spelen op de X1
Maak een vlogje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Straks naar de Mac (omdat ik nog een bon heb die ik wil gebruiken) maar het regent al de hele dag dus dan moet ik door de regen lopen. #liefdagboek
Ik heb vanmiddag voor lunch een McKroket in mijn mik gegooid /liefdagboekquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Straks naar de Mac (omdat ik nog een bon heb die ik wil gebruiken) maar het regent al de hele dag dus dan moet ik door de regen lopen. #liefdagboek
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:47 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag voor lunch een McKroketPenis in mijn mik gegooid /liefdagboek
Wow. Heb jij gewoon een topic aangemaakt waar mensen WEL op reagerenquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2851715.page
good for youquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben niet eens populair op het EA forum (maar wel in 1 thread) maar ik heb daar wel bijna 3500 posts.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben niet eens populair op het EA forum (maar wel in 1 thread) maar ik heb daar wel bijna 3500 posts.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nee alleen dat we een hbo opleiding hebben behaald die we niet hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:58 schreef The_Yakuza het volgende:
Zetten jullie het aantal posts dat jullie op een forum hebben ook op je cv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |