SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Vertel?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
600 dollar gespendeerd en dan zo'n team!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zal niet werken. Publieke IP zit in Europa.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:07 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik ga ook even een Mexicano accounto maken. En dan stream ik wel.
Nonde... Toefjesquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:08 schreef Toefjes het volgende:
Dus als je in FUT WC voor 5K coins een pakje koopt, krijg je een 5K pakje in FUT kado?
jazekerquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:08 schreef Toefjes het volgende:
Dus als je in FUT WC voor 5K coins een pakje koopt, krijg je een 5K pakje in FUT kado?
Y you have to be madquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zeggen we niet, dan weet jij het ook.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hij praat ook net als Maver, de hele tijd Nice
Ja, maar dat was hier pas 100x gezegd en stond ook gewoon in de uitleg van EA.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:08 schreef Toefjes het volgende:
Liga bbva teamzonder IFs (alleen pedro) of dure spelersquote:
We hebben nog nooit een live commentary van Maver gehoord.. hoe zat dat nu met Twitch? Binnenkort kan toch iedereen streamen via de Xbox ofzo?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hij praat ook net als Maver, de hele tijd Nice
Als je Xbox One hebt en je connectie laat het toe.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We hebben nog nooit een live commentary van Maver gehoord.. hoe zat dat nu met Twitch? Binnenkort kan toch iedereen streamen via de Xbox ofzo?
Hoor je Maver tegen zijn ''vriendin'' ; ik heb het koudquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We hebben nog nooit een live commentary van Maver gehoord.. hoe zat dat nu met Twitch? Binnenkort kan toch iedereen streamen via de Xbox ofzo?
Dan kan ik het dus niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:10 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Als je Xbox One hebt en je connectie laat het toe.
En als ik een Mexicaanse DNS gebruik?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:08 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zal niet werken. Publieke IP zit in Europa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:11 schreef Kamikazie het volgende:
Maver zijn vriendin :Haha maver's vriendin heeft een snorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Weet je wie nog meer een snor heeft?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha maver's vriendin heeft een snor
Johan Derksiequote:Op woensdag 28 mei 2014 13:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet je wie nog meer een snor heeft?
Jammur.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:12 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd, werkt niet. Evenmin een Mexicaanse proxy.
Dat is hem niet?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:13 schreef Confetti het volgende:
https://twitter.com/lldanyll
Jochie van 16 die ons allemaal te snel af is
Tis sowieso niet winstgevend. hij heeft 35x 5k betaald voor 50k in Fut en een Modricquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij kreeg net Schurrle (die hij gewoon discardt) en net ook Cech, had hij die ook gediscard?
Veel te veel gekut.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:14 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Proxy op de Router configureren (als je router dit kan) moet mogelijk zijn.
Modric is 192k volgens FutDB dus dan wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis sowieso niet winstgevend. hij heeft 35x 5k betaald voor 50k in Fut en een Modric
Proxy gebruikenquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:08 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zal niet werken. Publieke IP zit in Europa.
Oh ik dacht goedkoperquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Modric is 180k volgens FutDB dus dan wel.
Maar ik ga misschien niet eens FutWC spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |