abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140698616
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:20 schreef Kapsalon het volgende:
CoolGuy mede gezien het grote aantal reacties van jouw hand in dit topic krijg ik de indruk dat je je wel degelijk druk maakt om de mening van anderen. Succes met je horloges
Zegt degene die als opvulling van zijn tijd naar pure oogaids als Utopia kijkt en zich daar druk maakt over iemand die op TV te zien is. Lachwekkend figuur ben je toch ook :D

quote:
ik heb er overigens een van de Hema. Geeft dezelfde tijd aan als die van jou. En m'n vriendin zorgt ook voor me als ze geen afgedankte tweedehands panasonic tv van me krijgt. Maar goed, ieder z'n keuzes
Ben je niet in de war met je moeder?
pi_140698712
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het feit alleen al dat ik in deze topicreeks, en de topicreeks die hier voor zat ik zoveel mensen zag klagen over alles wat vooral allemaal te duur is, waarvan ik denk 'dat is helemaal niet duur', in dié positie wil ik me bevinden, dat dat zo is. Dan hoef ik nl niet te denken dat iets te duur is. Ik wil niet hoeven nadenken als ik bv ergens een horloge zie liggen of ik dat wel kan betalen of dat ik daar eventueel iets anders voor moet laten, of zoals vorige week een nieuwe tv. Dat moet gewoon kunnen. Dat geldt niet alleen met een huis zo, maar dat geldt met alles.
Mensen die het niet kunnen betalen vinden dingen te duur. Mensen die het kunnen betalen kunnen dingen wel op waarde schatten. Typisch gevalletje van de have's vs de have-not's. Ook wel weer typisch dat er in dit topic zoveel verzuurde zuinige Hollanders zitten die gaan lopen roeptoeteren over je horloges terwijl ze stiekem maar wat graag in je situatie hadden willen zitten. Pure afgunst natuurlijk.
pi_140698863
Om van al het persoonlijke geneuzel weer even naar woningmarktnieuws te gaan

NRCQ heeft regelmatig artikelen over de woningmarkt. Waaronder onderstaande. De redder van Vestia zit nu zelf in de problemen.

http://www.nrcq.nl/2014/0(...)000-woningen-te-koop

en opmerkelijk vastgoed te koop
http://www.nrcq.nl/2014/0(...)-panden-van-het-rijk

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2014 10:30:16 ]
pi_140698958
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mensen die het niet kunnen betalen vinden dingen te duur.
Dit is natuurlijk onzin.

Dit kunnen de meeste hier wel betalen. Het blijft alleen wel gruwelijk duur.

quote:
2s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:28 schreef 99.999 het volgende:
Om van al het persoonlijke geneuzel weer even naar woningmarktnieuws te gaan

NRCQ heeft regelmatig artikelen over de woningmarkt. Waaronder onderstaande. De redder van Vestia zit nu zelf in de problemen.

http://www.nrcq.nl/2014/0(...)000-woningen-te-koop

en opmerkelijk vastgoed te koop
http://www.nrcq.nl/2014/0(...)-panden-van-het-rijk
Wat een dombo's :')

"Het WIF is in nood gekomen doordat het verdienmodel van de corporatie niet meer werkt. "...

Wat een figuren daar dan ook :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 4 juni 2014 @ 11:00:40 #180
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_140699635
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat loop jij stoer te doen vanaf je zolderkamertje dan?
Ik vind het nu eenmaal hilarisch hoe zo'n figuur vol trots vertelt dat zijn succes (nieuwe tv, zwitserse zakmes, vriendin) komt doordat hij tot zijn 30e thuis bleef wonen om te sparen.

Mijn huis heeft geen zolder - maar materieel kom ik bijzonder weinig te kort.
Overal verstand van.
pi_140699691
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:00 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik vind het nu eenmaal hilarisch hoe zo'n figuur vol trots vertelt dat zijn succes (nieuwe tv, zwitserse zakmes, vriendin) komt doordat hij tot zijn 30e thuis bleef wonen om te sparen.

Mijn huis heeft geen zolder - maar materieel kom ik bijzonder weinig te kort.
Jij pikt er wel heel selectief dingen uit en laat andere dingen dan weer achterwege.

Geen idee of je het door hebt, maar een punt maak je bepaald niet. Sterker nog: je wekt de indruk dat je een beetje jaloers bent.
  woensdag 4 juni 2014 @ 11:35:37 #182
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_140700524
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij pikt er wel heel selectief dingen uit en laat andere dingen dan weer achterwege.

Geen idee of je het door hebt, maar een punt maak je bepaald niet. Sterker nog: je wekt de indruk dat je een beetje jaloers bent.
Ik begrijp dat jij ook lang thuis hebt gewoond (wie weet, nog steeds!) dus je aangevallen voelt. Begrijpelijk. Laat juist nog een hele serie weg (alles nieuw! nooit markplaats!).

En jaloezie, neuh - hooguit op zijn lagere belastingaanslag.
Overal verstand van.
pi_140700654
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:35 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij ook lang thuis hebt gewoond (wie weet, nog steeds!) dus je aangevallen voelt. Begrijpelijk. Laat juist nog een hele serie weg (alles nieuw! nooit markplaats!).

En jaloezie, neuh - hooguit op zijn lagere belastingaanslag.
Nee, dat begrijp je verkeerd. Vanaf mijn 18e uit huis. En nu? Valt je theorie weer eens in het water?

Zijn woning sla je voor het gemak even over. Nu weer trouwens. Doe je dat bewust of snapte je het punt echt niet?

Het komt over als jaloezie.
pi_140700856
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:39 schreef Halcon het volgende:
Het komt over als jaloezie.
Dat issie alleen echt niet :). Daar geloof ik niks van.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_140701056
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:47 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat issie alleen echt niet :). Daar geloof ik niks van.
Geen idee. Het komt zo over. Of 'ie het is kan ik natuurlijk niet weten en boeit me ook geen drol. :)
pi_140701090
Laten we het vooral OT houden, volgens mij hebben er een aantal weer een unban gekregen dus huizenmarkt gaat weer gezellig worden.
pi_140702828
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:32 schreef sitting_elfling het volgende:

"Het WIF is in nood gekomen doordat het verdienmodel van de corporatie niet meer werkt. "...

Wat een figuren daar dan ook :').
Wordt er dadelijk weer een volgende financiele injectie van de overige wbv's geeist welke wel aan veilig financieren gedaan hebben.

Het is te triest voor woorden dat wbv's naar het fantasieverhaaltjes van de financiele tovenaars geluisterd hebben, en nog erger dat de financiele tovenaars totaal niet eerlijk zijn geweest over de risico's .

Hoe zit het met jou moreel? Is dit net zo als bij goldman en sachs, van de ene kant klanten rotzooi aansmeren, en aan de ander kant met het bedrijf winsten pakken op de rotzooi die je je klanten verkocht hebt.
pi_140723254
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:55 schreef Basp1 het volgende:

Hoe zit het met jou moreel? Is dit net zo als bij goldman en sachs, van de ene kant klanten rotzooi aansmeren, en aan de ander kant met het bedrijf winsten pakken op de rotzooi die je je klanten verkocht hebt.
Het moreel is beter bij dit soort bedrijven ivg met woning corporaties. Die mensen daar zijn echt dom. Mensen bij Goldman zijn echt niet dom.

Nee, de meeste hebben/hadden nooit door dat ze rotzooi verkochten. Ik bedoel, kop in het zand en als waardes van deze producten zoals deze zouden stijgen was er immers niks aan de hand. Lachend hand in hand schudden met de klanten terwijl je beide miljoenen loopt te verdienen.

Goldman heeft goede advocaten, woning corporaties natuurlijk niet :') :D
  woensdag 4 juni 2014 @ 21:46:18 #189
165633 eriksd
The grand facade...
pi_140723351
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:20 schreef Kapsalon het volgende:
CoolGuy mede gezien het grote aantal reacties van jouw hand in dit topic krijg ik de indruk dat je je wel degelijk druk maakt om de mening van anderen. Succes met je horloges

ik heb er overigens een van de Hema. Geeft dezelfde tijd aan als die van jou. En m'n vriendin zorgt ook voor me als ze geen afgedankte tweedehands panasonic tv van me krijgt. Maar goed, ieder z'n keuzes
Oh dat gelul van een goedkoop horloge geeft ook de tijd aan. Daar gaat het toch niet om druiloor.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  woensdag 4 juni 2014 @ 21:55:35 #190
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_140723865
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wordt er dadelijk weer een volgende financiele injectie van de overige wbv's geeist welke wel aan veilig financieren gedaan hebben.

Het is te triest voor woorden dat wbv's naar het fantasieverhaaltjes van de financiele tovenaars geluisterd hebben, en nog erger dat de financiele tovenaars totaal niet eerlijk zijn geweest over de risico's .

Ze hadden de woningbouwvereingingen gewoon woningbouwverenigingen moeten laten.

Dat concept was goed, vereniging oprichten en dan samen goedkoop bouwen, met een initiële stimulatie van de lokale politiek , door grond tegen aankoopprijs beschikbaar te stellen zodat arbeiders ook een woning hadden

Helaas zijn er geldwolven in het huurdersbestuur gekomen en hebben de macht gegrepen en moest er aan marktwerking gedaan worden met marktconform topsalarissen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  † In Memoriam † donderdag 5 juni 2014 @ 09:27:30 #191
230491 Zith
pls tip
pi_140736051
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:46 schreef eriksd het volgende:

[..]

Oh dat gelul van een goedkoop horloge geeft ook de tijd aan. Daar gaat het toch niet om druiloor.
Dit standpunt verdedigen :') Kan dit topic nog oppervlakkiger?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 5 juni 2014 @ 10:35:59 #192
165633 eriksd
The grand facade...
pi_140737798
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 09:27 schreef Zith het volgende:

[..]

Dit standpunt verdedigen :') Kan dit topic nog oppervlakkiger?
Welk standpunt? Uiteraard kan je voor een goedkoop alternatief gaan met alles: je gaat er niet dood van. Een huis in zuidoost of diemen is ook warm en droog. En goedkoop. Maarja, ik zit toch liever in Zuid. Kost wel wat meer. Resultaat hetzelfde.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_140748602
ok dan.

zie in de straten meer bordjes met 'verkocht'

de prijzen zijn laag

als je een huis wil kopen doe het dan in 2015 zijn genoeg goeie deals

rente gaat nog verder dalen, nu draghi de rente op vrijwel 0% zet
pi_140750070
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:35 schreef eriksd het volgende:

[..]

Welk standpunt? Uiteraard kan je voor een goedkoop alternatief gaan met alles: je gaat er niet dood van. Een huis in zuidoost of diemen is ook warm en droog. En goedkoop. Maarja, ik zit toch liever in Zuid. Kost wel wat meer. Resultaat hetzelfde.
Een chaletje op de camping is nog goedkoper.
pi_140750142
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 16:04 schreef arjan1112 het volgende:
ok dan.

de prijzen zijn laag

Nog even en je ontvangt rente bij je hypotheek i.p.v. dat je moet betalen.
  donderdag 5 juni 2014 @ 17:23:08 #196
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_140751497
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juni 2014 16:42 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nog even en je ontvangt rente bij je hypotheek i.p.v. dat je moet betalen.
is het dan optelbaar ??
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_141196815
http://www.funda.nl/koop/(...)01557-baangracht-69/

zou het echt verkocht zijn of komt ie over 3 maanden weer te koop voor 69.000,-
pi_141197908
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 16:04 schreef arjan1112 het volgende:
ok dan.

de prijzen zijn laag

Hallo, onze banken moeten nog wel een steady inkomstenbron hebben. Gratis lenen, en uitgeven tegen 4%. Easy money
pi_141198104
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:38 schreef antfukker het volgende:

[..]

Hallo, onze banken moeten nog wel een steady inkomstenbron hebben. Gratis lenen, en uitgeven tegen 4%. Easy money
Toch liggen de tarieven daar veelal al aardig onder.
pi_141198134
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:43 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Toch liggen de tarieven daar veelal al aardig onder.
3% dan :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')