Niemand durft de tent te verlaten. Krijg je dan geen uitkering van het UVW? ;-)quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja, een slap karakter is ook een karakter. Persoonlijk zou ik het een sterker karakter vinden wanneer ze dat zinkende schip verlaat, na iedereen eens flink de waarheid te hebben gezegd. Want ik geloof wel dat ze er een ongezouten mening over heeft. Alleen houdt ze die helaas voor zich.
Die actie had potentie, maar ging ook weer als een nachtkaars uit. Terwijl dat juist voor de nodige onrust had kunnen zorgen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:15 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Er is precies 1 activiteit geweest van Aike die ik wel aardig vond nl. de meting van activiteit.
Er is niets meegedaan. Wat ik weer laf vond is dat ze er weer anderen voor nodig had.
Dat was het wel zo ongeveer
Maandag en gisteren waren de kijkcijfers goed. Of de kijkers goed zijn weet ik niet ;-)quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is nog niet afgelopen hoor. Al ben ik er gezien de tanende kijkcijfers en het naderende WK balletjetrap bang voor dat dat moment weleens heel dicht genaderd zou kunnen zijn..
Nee ze suggereerde dat hij iets gekocht had maar niet betaald.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:13 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik hoor weleens voorbij komen dat Ron zelf nauwelijks eet. Het heeft dus misschien niet te maken met de biomarkt, maar met Rons eetpatroon.
Vandaar die oude kop. Die is over de 50 en in de overgang. Niks 37quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:21 schreef Marenda het volgende:
Moet Aike dokter bellen voor Vanessa ofzo,Ze is steeds ongesteld.
Ik dacht dat Aike een goede afspraak met haar werkgever had en dat ze waarschijnlijk gewoon terug mocht komen. Misschien heeft het met de borg te maken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:18 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Niemand durft de tent te verlaten. Krijg je dan geen uitkering van het UVW? ;-)
Het is tenslotte vrijwillig werkeloos.
Ik denk dat ze wacht op een aanbod voor een job binnen SBSquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die actie had potentie, maar ging ook weer als een nachtkaars uit. Terwijl dat juist voor de nodige onrust had kunnen zorgen.
Ruud heeft vannacht alle camera's gesloopt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Goedemorgen Cossers![]()
Ik heb weer eens geen beeld, gaat weer lekker daar.
Nou, of ze terug komt in dienst hangt hoofdzakelijk af hoe Utopia voor Aike verlopen is. Als ze zich belachelijk heeft gemaakt of niet meer geloofwaardig, zou haar werkgever het kontrakt kunnen ontbinden. Aike zelf kan dat niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Aike een goede afspraak met haar werkgever had en dat ze waarschijnlijk gewoon terug mocht komen. Misschien heeft het met de borg te maken.
Was het maar waar, dan zou het een snelle exit worden voor Ruud.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ruud heeft vannacht alle camera's gesloopt.
Nee, dat is een grapjequote:Op woensdag 28 mei 2014 10:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ruud heeft vannacht alle camera's gesloopt.
Goedemorgen btw
Dan snap ik niet dat ze haar kist nog niet gepakt heeft.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Aike een goede afspraak met haar werkgever had en dat ze waarschijnlijk gewoon terug mocht komen. Misschien heeft het met de borg te maken.
Ontbinden? Werkgever hoeft niets te ontbinden. Ze is toch vertrokken voor onbepaalde tijd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, of ze terug komt in dienst hangt hoofdzakelijk af hoe Utopia voor Aike verlopen is. Als ze zich belachelijk heeft gemaakt of niet meer geloofwaardig, zou haar werkgever het kontrakt kunnen ontbinden. Aike zelf kan dat niet.
Dit heeft Aike zelf zo verteld...quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:29 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ontbinden? Werkgever hoeft niets te ontbinden. Ze is toch vertrokken voor onbepaalde tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |