katten, alle soorten pollen en gras, huisstofmijt, soms conserveringsrotzooi, frambozen en nog wat dingen die ik niet eens 1,2,3 weet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
aha ja dan snap ik het wel
ik ben echt zo blij dat ik nergens allergisch voor ben
lijkt me een redelijke hel, met dat soort toestanden zoals voor dieren of hooikoorts
klopt maar ik vind het zoiezo dom van mensen dat ze meedoen aan een rls met live streaming en dan niet ff uitzoeken hoe dat precies werkt dan. de onwetendheid dat wij niet alles zien volgens de bewoners is soms echt te grappig vind ik en ik vind ze dan ook echt dom. vooral vanflessaquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:33 schreef isax het volgende:
[..]
dat was geen 300+ camaras op je face met stream optie.
Ahaa. Ben nieuw hier. Wilde een account aanmaken om te checken of Lot echt als ballerina ging in de musical. Maar hier mag echt alles? Niet alleen Utopia?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dit is de SlowChat, hier mag je over alles praten
sjezus, zou niet willen ruilen met je. ken gelukkig nog steeds alles in mijn mond stoppen zonder dat ik bang hoef te zijn dat ik geen lucht meer krijgquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:36 schreef isax het volgende:
[..]
katten, alle soorten pollen en gras, huisstofmijt, soms conserveringsrotzooi, frambozen en nog wat dingen die ik niet eens 1,2,3 weet.
heeeeerlijk
ik geloof dat we wel netjes moeten blijven en niet teveel andere irriteren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:36 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Ahaa. Ben nieuw hier. Wilde een account aanmaken om te checken of Lot echt als ballerina ging in de musical. Maar hier mag echt alles? Niet alleen Utopia?
Okay, bedankt!quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik geloof dat we wel netjes moeten blijven en niet teveel andere irriteren.
we hebben het vaak over muziek hier of films of series
en ja of lot echt in een ballerina pakje gaat, dat merken we welquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:36 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Ahaa. Ben nieuw hier. Wilde een account aanmaken om te checken of Lot echt als ballerina ging in de musical. Maar hier mag echt alles? Niet alleen Utopia?
ik zwelde de laatste keer helemaal op op mijn verjaardag door framboosjesquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
sjezus, zou niet willen ruilen met je. ken gelukkig nog steeds alles in mijn mond stoppen zonder dat ik bang hoef te zijn dat ik geen lucht meer krijg
omgquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:39 schreef isax het volgende:
[..]
ik zwelde de laatste keer helemaal op op mijn verjaardag door framboosjes
Ik zie bijna alleen vrouwen. Zo erg kan ik het toch niet zijn?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en je niet weg laten jagen hoor. sommige blaffen wel maar bijten niet
nu jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:40 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Ik zie bijna alleen vrouwen. Zo erg kan ik het toch niet zijn?
overdag zijn er voornamelijk vrouwen jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:40 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Ik zie bijna alleen vrouwen. Zo erg kan ik het toch niet zijn?
okay, hoop dat ik niet uit de toon valquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
overdag zijn er voornamelijk vrouwen ja
maar s'avonds is er genoeg man volk en erg gezellig hier
stuk of 7 zijn toch wel vaak hier?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:41 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Wie zitten hier dan nog meer? Veel mannen ook?
tuurlijk niet waarom zou dat zo zijnquote:
Dus er zitten ook mannen, gelukkig!quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:43 schreef isax het volgende:
[..]
stuk of 7 zijn toch wel vaak hier?
maar eigenlijk streamen de meeste hier minimaal.
streams staan wel bijna altijd aan maar kijken doe ik alleen als het interesant is. de rest hou ik via de cos in de gaten of kijk filmpjes en sv verslagenquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:45 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Dus er zitten ook mannen, gelukkig!
Ik stream niet zo vaak, jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |