barbaarquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:49 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Gekkenhuis, ik kende ze helegaar niet!![]()
Ik maak zelf altijd een ezelsoor waar ik gebleven ben.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:53 schreef Miek37 het volgende:
Goffer, Lot moet een balerina pakje aan tijdens de musical...
uurtje of 2 wakker en wel dingen gedaan ja, alle apparatuur draait hier weerquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:17 schreef isax het volgende:
[..]
ben je net pas wakker of veel gedaan al?
ik hou van mijn stofzuigerquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
uurtje of 2 wakker en wel dingen gedaan ja, alle apparatuur draait hier weer
lang leve technoglogie, nu nog een stofzuiger die alles alleen doet maar die krengen zijn duur
soms wel jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:17 schreef isax het volgende:
ik begin dat commentaar op lot toch wel zielig te vinden
dat is ze ook, hoor je me niet zeggen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
soms wel ja![]()
in het begin vond ik haar gewoon jong en moest ze nog veel dingen leren dacht ik. nu vind ik het wel een beetje een vals kreng en ze doet het zelf door heel de tijd te vreten
ik heb een dyson zonder snoerquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
heb jij zo'n ding of nog gewoon een ouderwetse waar je zelf mee moet lopen
ja druk en verveling hebben er zeker mee te makenquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:23 schreef isax het volgende:
[..]
dat is ze ook, hoor je me niet zeggen.
maar ik denk dat dat eten goed te verklaren is.
ze zitten opgesloten, hebben een zenderkamer die bijna verteld waarneer ze een slokje water mogen drinken.
ze kunnen iedere maand eruit gestuurt worden dus moeten goed presteren.
recipe for a one way ticket to hell. ik zou me ook vol vreten.
bofferdquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:24 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een dyson zonder snoer
stofjes weg
en zij is mega beschermt opgevoedquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja druk en verveling hebben er zeker mee te maken
maar dit is gewoon door mijn allergieenquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
bofferd
ook een soort design dingetje eigenlijk
dat wel allemaal maar haar broer heeft ook in een serie gezeten dus volgens mij weet ze wel een beetje hoe het werktquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:28 schreef isax het volgende:
[..]
en zij is mega beschermt opgevoed
altijd geld gehad
en waarscheinlijk vast wel ooits gepest.
zo'n spel als utopia is gewoon te onveilig voor een mens die nooit zelfs eens voor de camara heeft gestaan.
aha ja dan snap ik het welquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:28 schreef isax het volgende:
[..]
maar dit is gewoon door mijn allergieen
ik kan niet met een gewonen stofzuiger stofzuigen.
wat een mooi gebiedquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:45 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Lekker hoor, ga je nog wat leuks doen?
Ik ga morgen met Hemelvaartsdag heel toepasselijk met een stel fotovriendjes plaatjes schieten in het Hemels Gewelf!
[ afbeelding ]
http://www.stroom.nl/nl/kor/project.php?pr_id=2125635
dat was geen 300+ camaras op je face met stream optie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat wel allemaal maar haar broer heeft ook in een serie gezeten dus volgens mij weet ze wel een beetje hoe het werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |