quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
nice! mevrouw punkman pakt de winst!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:57 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
hebben jullie hier een hint bij nodig?
Teletekst, is vrij simpel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:57 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
hebben jullie hier een hint bij nodig?
Zullen we dat doen? En de winnaar mag/moet een nieuwe zetten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:59 schreef Punkman het volgende:
Hebben we geen bewegende plaatjes, vind ik wat makkelijker.
topquote:Op woensdag 28 mei 2014 04:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zullen we dat doen? En de winnaar mag/moet een nieuwe zetten.
zonder hint ik ook niet hoor, hidiho zal wel een geavanceerde truc hebben op 1 of andere databasequote:
die doet gewoon een search, de lijerquote:Op woensdag 28 mei 2014 04:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
zonder hint ik ook niet hoor, hidiho zal wel een geavanceerde truc hebben op 1 of andere database
Nou ja zoiets of een cap of een gifjequote:Op woensdag 28 mei 2014 03:59 schreef Punkman het volgende:
Hebben we geen bewegende plaatjes, vind ik wat makkelijker.
ook een stel ?????quote:Op woensdag 28 mei 2014 04:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
zonder hint ik ook niet hoor, hidiho zal wel een geavanceerde truc hebben op 1 of andere database
Ik heb geen verstand van films maar wel van googlequote:
ik ben coulantquote:Op woensdag 28 mei 2014 04:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
je moet wel weten welke kom nou toch! the dark knight!
quote:Op woensdag 28 mei 2014 04:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van films maar wel van google
Ik ben lekker nu Joezi. :quote:Op woensdag 28 mei 2014 04:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
je moet wel weten welke kom nou toch! the dark knight!
oww zoo ja het kan allemaal hier, ik schijn een kloon te zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 04:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
baconbus en hidiho, binnen een minuut heeft hidiho het antwoord
ja best wel aardigquote:
punkman al langer, ik ben na een tijdje gaan fokken na het volgen van utopia.quote:Op woensdag 28 mei 2014 04:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
oww zoo ja het kan allemaal hier, ik schijn een kloon te zijnZijn jullie echt nieuw op fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |