Ik zou hem bijna gaan lezenquote:Op woensdag 28 mei 2014 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was een bestseller, dat lijkt me meer norm dan kinky.
Nu word ik nieuwsgierig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:04 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja Punk, die heb je mooi gemist moehahahaaaa!
Heb je die gemist. Miek haar tettenquote:Op woensdag 28 mei 2014 02:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nu word ik nieuwsgierig.
Wat voor foto, wat stond erop, waarom weet ik daar niks van...
we hadden een post je lingerie topicquote:Op woensdag 28 mei 2014 02:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nu word ik nieuwsgierig.
een mooi huidjequote:Op woensdag 28 mei 2014 02:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nu word ik nieuwsgierig.
Netjes hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 02:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Passen die wel op mijn beeldscherm dan ?
Damn, gemist.quote:
Mag toch alleen in het tettentopicquote:
quote:
Ik heb het er niet zo op opquote:
Alleen jammer dat die bus niet op zijn helft rijdtquote:Op woensdag 28 mei 2014 02:13 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
toch vind ik darth vader gifjes het grappigste
quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die bus niet op zijn helft rijdt
dat heb je niet op internetquote:Op woensdag 28 mei 2014 02:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
het is toch schending van je potretrecht
Ik word draaierigquote:
en je plaatje beweegt niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Graag.quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:15 schreef Miek37 het volgende:
Heeft iedereen mn tetten nu gedownload of ik moet ze er nog een keer opzetten?
Is dat nou een typo of uhmquote:Op woensdag 28 mei 2014 02:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja als je portretrecht geschonden word, dan ook goed hequote:Op woensdag 28 mei 2014 02:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
amateur he, maar ik verwacht een betere versie
Gezeik en gedonder en kliekjes gedoe. Anderen voelen zich niet welkom. Echt dat gaat gebeuren het is net Utopia. Dus wat dat betreft is het okquote:
geen wetten geen regels!quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Gezeik en gedonder en kliekjes gedoe. Anderen voelen zich niet welkom. Echt dat gaat gebeuren het is net Utopia. Dus wat dat betreft is het ok
Dat vond ik er juist wel leuk aan. Wij staan er toch al bij.quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Gezeik en gedonder en kliekjes gedoe. Anderen voelen zich niet welkom. Echt dat gaat gebeuren het is net Utopia. Dus wat dat betreft is het ok
Tja, het was me pas ook later opgevallen, maar of mensen van wie niet het plaatje erbij staat, nu niet meer durven te komen lijkt me ook wat stug.quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom vind ik die ui's niet zo tof in de opquote:
Ja, dan houd het op.quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:20 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Aah sorry, ik krijg net een mailtje van Liesje, mag niet!
Geloof me.quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tja, het was me pas ook later opgevallen, maar of mensen van wie niet het plaatje erbij staat, nu niet meer durven te komen lijkt me ook wat stug.
ik ben er ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 02:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tja, het was me pas ook later opgevallen, maar of mensen van wie niet het plaatje erbij staat, nu niet meer durven te komen lijkt me ook wat stug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |