quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
daarom zit er toch een man naast je die je helpt
kan toch heel snel gebeurenquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee joh hij zit er toch naast![]()
en hij heeft ook gewoon een rem enzo he
Hehehehe.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
AH leukal een keer iets in een auto gedaan of is echt alles nieuw?
ik reed ook altijd te hart, maar volgende boete moet ik ribba 6 maanden inleveren ofzoquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik rij altijd 80+ op polderwegslechte gewoontes
gewoon fulltime appie werken voor ribbaquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik rijd niet, geen geld voor rijbewijs
Nice.quote:
Je moet toch vooruit gaanquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is wel kut dat je hele tijd spiegels moet checken.
Ik doe dat ook niet meer.
Ja joh.quote:
mijn 1e keer snelweg tijdens rijles reed ik op de Brienenoordbrug meteen 130 links, alles inhalenquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:14 schreef Fera het volgende:
O sof, mijn eerste rijles was zelfs een verrassing, dus ik zag het helemaal niet aankomen. Maar het viel reuze mee. We gingen zelfs even de snelweg op. Vond ik doodeng, maar achteraf niet nodig.
Komt goed.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn 1e keer snelweg tijdens rijles reed ik op de Brienenoordbrug meteen 130 links, alles inhalen
mijn rij-instructeur: Je bent niet bang ofwel?
kennelijk mocht je er maar 100
O pls.quote:
quote:Dodelijk ongeluk tijdens rijles
Een 17-jarig meisje heeft tijdens een van haar eerste rijlessen een dodelijk verkeersongeluk veroorzaakt. Tijdens een ritje in het Belgische Keersbergen viel haar lesauto stil op een kruispunt. Een tegemoetkomende motorrijder kon de auto niet meer ontwijken en knalde frontaal op de bolide. Het 57-jarige slachtoffer overleed ter plaatse.
De tiener had al enkele rijlessen achter de rug en zou de rest van haar lessen onder begeleiding van haar moeder afmaken. Zowel het meisje als haar moeder raakten niet gewond, maar zijn wel in shock naar een ziekenhuis gebracht. "Ze kampt met een schuldgevoel en heeft veel schrik om weer in een auto te kruipen", zegt de vriend van haar moeder, die tevens ooggetuige was.
Had ook niet anders verwacht van zo'n baas.quote:
ik heb serieus teringveel tijgerpuntenquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht van zo'n baas.
Komt goedquote:
Beetje ongelukkige timing.quote:
Waarom beschamend?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb serieus teringveel tijgerpuntenbeetje beschamend altijd
![]()
en de continentenbonussen![]()
Heeft niks met slet zijn te maken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naarling ben je toch ook
[..]
Wat?
gewoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |