Met liefde.quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:16 schreef Mumit het volgende:
Kom die tt maar eens in mijn gezicht zeggen
geef mij je nummer eens,quote:Op woensdag 28 mei 2014 02:18 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Dus ik gaf net m'n nummer aan iemand, belt ze mij anoniem. Natuurlijk is het common sense om nooit anonieme nummers te beantwoorden en vroeg ik haar of ze mij belde, en zo ja, waarom anoniem. Zij zegt dus nee.
Waarom geloof ik hier geen kut van.
Mag ik je nummerquote:Op woensdag 28 mei 2014 02:18 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Dus ik gaf net m'n nummer aan iemand, belt ze mij anoniem. Natuurlijk is het common sense om nooit anonieme nummers te beantwoorden en vroeg ik haar of ze mij belde, en zo ja, waarom anoniem. Zij zegt dus nee.
Waarom geloof ik hier geen kut van.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al ruim 1,5 uur wakker van non-stop geboor tegenover mijn huis
#prayforkaneel
Hehe. Blij dat ik aan je idioom heb kunnen bijdragen. Dit maakt mijn dag weer goed.quote:
Dat apprecieer ik zeer kaneelquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Blij dat ik aan je idioom heb kunnen bijdragen. Dit maakt mijn dag weer goed.
ik vind jouw vocabulaire wel een beetje apocrief hoor Kaneelquote:
Twijfelachtig? Wutquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vind jouw vocabulaire wel een beetje apocrief hoor Kaneel
houd je gerontofilie eens onder controle Kaneelquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twijfelachtig? Wut
Ik zal jou eens mores leren, ouwe doerak van me.
Ik ben hier niet degene met een oudere vriendin, palurk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
houd je gerontofilie eens onder controle Kaneel
Ik dacht altijd dat dat 3 aparte woorden waren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:34 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ben erg onder de indruk van je fluxdebouche
het lijkt mij flagrant dat het slechts 1 woord isquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat 3 aparte woorden waren.
Ik heb het even opgezocht, maar is toch echt flux de bouche.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het lijkt mij flagrant dat het slechts 1 woord is
je bent een cretin jijquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, maar is toch echt flux de bouche.
Niet zo bijdehand dus, fielt die bent.
Plebejers zullen plebejen.quote:
en VA is gewoon een kapoenquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Plebejers zullen plebejen.
Eckte patriciërs, zoals wij, trekken zich daar niks van aan.
Sof heeft me anders succesvol gekoppeld, we gaan zienquote:
heb je pics?quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sof heeft me anders succesvol gekoppeld, we gaan zien
Ofcourse. Wil je met, of zonder dronken sof?quote:
Haha, baas.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sof heeft me anders succesvol gekoppeld, we gaan zien
noh laat zienquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ofcourse. Wil je met, of zonder dronken sof?
Beiden krijg je niet, maar ach
Metquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ofcourse. Wil je met, of zonder dronken sof?
Beiden krijg je niet, maar ach
quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
noh laat zien![]()
jonguh ik steun je in alles dat weet jeIk zie jou als mijn kleine broer
mooi zoquote:
Het probleem is dat ik dat niet kan ontkennenquote:
goeeedquote:
dat zou dan geen probleem moeten zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik dat niet kan ontkennen
AH leukquote:
alles nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
AH leukal een keer iets in een auto gedaan of is echt alles nieuw?
daarom zit er toch een man naast je die je helptquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:01 schreef supersof het volgende:
[..]
alles nietben bang dat ik ga botsen ofzo
nee joh hij zit er toch naastquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:01 schreef supersof het volgende:
[..]
alles nietben bang dat ik ga botsen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |