SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Mja eerste vind ik wel krom aangezien er zo weinig werk is. Dan 'moet' je wel iets doen wat je niet fijn vindt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niemand dwingt de mensen om daar te werken. Ben je 't niet eens met het salaris, dan moet je iets anders gaan doen.
dat ben ik alquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:19 schreef Ezell het volgende:
maarr maar maarrrr
aldodo is wel best boyfriend ever
Omdat je hem niet leuk genoeg vind?quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had geen zin in de date en weet niet of ik nog wel wil daten
dus heb dat gezegd maar vond het heel moeilijk
jaquote:
het lukt nog niet echt want je loopt zo'n kwartier achterquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen om te rellen als ik me verveel
kquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen om te rellen als ik me verveel
Naja, eerlijk zijn is het belangrijkst dus.quote:
quote:
Jullie wensen mensen die geen fooi geven nog net de hel niet in.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat jij de enige bent die schijnt te denken dat horeca-medewerkers fooi eisen.
Oke man.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jullie wensen mensen die geen fooi geven nog net de hel niet in.
Je bent zelf ook niet echt de vriendelijkheid zelve in deze discussie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jullie wensen mensen die geen fooi geven nog net de hel niet in.
ditquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:20 schreef Fera het volgende:
[..]
En sof, ik vind het goed van je dat je eerlijk bent geweest tegen je date.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |