Serieus?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Je krijgt alleen voor de nominale duur van je studie (bachelor=3 jaar) prestatiebeurs.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van negen tot ongeveer vijf dan. Vaak genoeg tot half zes, zes uur bezig geweest.
Is goed te doen, maar inderdaad, beter doe je gewoon 4 jaarquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus?Wie de neuk slaagt er nou binnen drie jaar voor een bètastudie?
_!
Ach joh, boeie, ik kijk wel. Dat duurt nog eeuwen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]![]()
Eerder variabele werktijd tussen 6 uur 's ochtends en 2 uur 's nachts, afhankelijk van wat er nog moet gebeuren of welke metingen je wil doen. PhD's worden betaald voor 40 uur, maar als je er minder dan 60 draait dan doe je echt iets verkeerd.
Anders zou iedereen er langer over doen, gewoon ingeschreven blijven staan, jaar volplannen met assistentschapjes en die extra 3500 euro incasseren voor nop.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus?Wie de neuk slaagt er nou binnen drie jaar voor een bètastudie?
_!
Het streven is 70% in vier jaar, dat wil de overheid in 2016 bereiken, dat lukt al amper.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:35 schreef defineaz het volgende:
[..]
Is goed te doen, maar inderdaad, beter doe je gewoon 4 jaar
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het streven is 70% in vier jaar, dat wil de overheid in 2016 bereiken, dat lukt al amper.
Dit. Wel zorgen dat je het goed geregeld hebt met je laatste vak/thesis.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:35 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Anders zou iedereen er langer over doen, gewoon ingeschreven blijven staan, jaar volplannen met assistentschapjes en die extra 3500 euro incasseren voor nop.
Nou, ik denk dat er ook wel behoorlijk wat mensen zijn die niet gewoon alles in één keer halen hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:35 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Anders zou iedereen er langer over doen, gewoon ingeschreven blijven staan, jaar volplannen met assistentschapjes en die extra 3500 euro incasseren voor nop.
Of gewoon je diploma niet aanvragen door je programma (lees: minor) nog niet goed te laten keuren bij de excie.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:36 schreef defineaz het volgende:
[..]
[..]
Dit. Wel zorgen dat je het goed geregeld hebt met je laatste vak/thesis.
Wat doe je in de US dan? Een minor of zo?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:37 schreef defineaz het volgende:
Holy fuck ik moet ook maar eens gaan checken bij mijn studieadviseur hoe ik het ga doen met afstuderen want ik vlieg pas in juli terug
True, maar vadertje staat gaat niet voor jouw falen betalen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat er ook wel behoorlijk wat mensen zijn die niet gewoon alles in één keer halen hoor.
Ik wist niet dat dat konquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Of gewoon je diploma niet aanvragen door je programma (lees: minor) nog niet goed te laten keuren bij de excie.
Nee gewoon chillen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat doe je in de US dan? Een minor of zo?
Maar het huidige systeem, wat dus geldig was aan het begin van het studiejaar, was toch drie jaar plus een jaar uitloop of niet? Snap er geen kut meer van.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:38 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
True, maar vadertje staat gaat niet voor jouw falen betalen.
Hoe het precies geregeld is verschilt heel erg per uni, maar meestal is er wel wat op te vinden om onder je diploma-aanvraag uit te komen.quote:
Uitwisselingsprogramma voor twee quarters (vijf maanden), ik moet nog wat laatste vakken halen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat doe je in de US dan? Een minor of zo?
Klinkt wel tof.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:39 schreef defineaz het volgende:
[..]
Uitwisselingsprogramma voor twee quarters (vijf maanden), ik moet nog wat laatste vakken halen.
Nee, voor de nominale duur krijg je prestatiebeurs. Je mag nominale duur + 1 jaar je studenten Ov gebruiken en je mag na je nominale duur nog 3 jaar lenen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar het huidige systeem, wat dus geldig was aan het begin van het studiejaar, was toch drie jaar plus een jaar uitloop of niet? Snap er geen kut meer van.
Oh, zo. Maar hoe zit dat dan met de nieuwe regeling. Als ik na vier jaar studeren, dus in 2017 met mijn master begin, heb ik dan nog studenten-OV?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Nee, voor de nominale duur krijg je prestatiebeurs. Je mag nominale duur + 1 jaar je studenten Ov gebruiken en je mag na je nominale duur nog 3 jaar lenen.
Heel erg chill ja, zeker aan te raden (zelfs met de rellen en schierpartijen hierquote:
No clue hoe het met OV zit in de nieuwe regeling, ik heb een fiets.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, zo. Maar hoe zit dat dan met de nieuwe regeling. Als ik na vier jaar studeren, dus in 2017 met mijn master begin, heb ik dan nog studenten-OV?
Haha ik heb tijdens mijn bachelor denk ik 3 keer de bus gepakt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
No clue hoe het met OV zit in de nieuwe regeling, ik heb een fiets.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
No clue hoe het met OV zit in de nieuwe regeling, ik heb een fiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |