yes, als je leest hoe sof post weet je hoe de date gingquote:
Nicequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
yes, als je leest hoe sof post weet je hoe de date ging
Je zou denken dat dat al gebeurt gezien die achterlijk hoge prijzen overalquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
dan wordt het gewoon doorberekend in hun prijzen en betaal jij ze alsnog
IK HEB ZE GEKOPPELD!!!!quote:
We moeten niks, maar het is toch wel zo aardig? Die mensen bedienen je met een glimlach, ondanks hun vaak zware kutbaan. Je hebt al op flinke uitgaven gerekend als je in een restaurant gaat eten, wat maken die paar euro dan nog uit? Maar je maakt er wel mensen blij mee, dus waarom zou je het dan laten?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus omdat hun werkgevers weigeren hen fatsoenlijk te betalen moeten wij dat doen?
Geld verwachten voor niksquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:52 schreef Ezell het volgende:
als je uit eten gaat of even op een terrasje een drankje doet, dan is het logisch dat je meer uitgeeft dan wanneer je thuis op de bank zit... dat weet je ook
doe dan niet moeilijk over extra euro of zo
Je overdrijft. Genoeg restaurants waar je nog voor een prima prijs kan eten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je zou denken dat dat al gebeurt gezien die achterlijk hoge prijzen overal
Je betaalt in ieder geval niet voor de service, want daar is de fooi al voor.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind een glas cola op het terras anders al duur genoeg. 1,50/2 euro voor een klein glaasje cola
Jezusquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geld verwachten voor niks![]()
Nee, niet verwachten... eisenHet lef
echt vieze nederlandscultuur trekje verder dat gierigheidquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
chinezen![]()
altijd 'ruzie' maken over wie na een etentje de rekening betaald
Is toch ook triest?quote:
Geef mij een tientje. Ik geef m'n rekeningnummer wel in DMquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En het is ieders goedrecht om die mensen gierig te vinden
quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geld verwachten voor niks![]()
Nee, niet verwachten... eisenHet lef
quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geef mij een tientje. Ik geef m'n rekeningnummer wel in DM
echt hequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja walgelijkste karaktertrek die je kan hebben
haha ik ook jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik vind dat echt kutIk had me eigenlijk wel een beetje verheugd op een beetje isketch na al die jaren haha. Speel dat echt al vanaf ik het internet ken, zo baas dat dat blijft bestaan!
is toch niet gezondquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:59 schreef supersof het volgende:
[..]
echt he
ik heb een vriendin en die wil altijd per se alles splitten als we samen iets kopen
dan moet ik soms 75 cent geven aan dr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |