Ligt er aan of je me aanstaat of niet. Ik mag ook werken voor m'n geld.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]jij bent er dus ook zo 1.
Zo`n mierenneuker die per se 10 cent terug wilt.
Ik vind een glas cola op het terras anders al duur genoeg. 1,50/2 euro voor een klein glaasje colaquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:52 schreef Ezell het volgende:
als je uit eten gaat of even op een terrasje een drankje doet, dan is het logisch dat je meer uitgeeft dan wanneer je thuis op de bank zit... dat weet je ook
doe dan niet moeilijk over extra euro of zo
Waarom moet ik betalen voor hun diensten terwijl ik dat al doe door die 80 euro die ik al aan het restaurant geef?quote:
Nou aan je toon te merken is dat dus bij niemand het geval.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt er aan of je me aanstaat of niet. Ik mag ook werken voor m'n geld.
wow een half uurtje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Rellen jonguh rellen
En Inso was een half uurtje gebant
Ik heb ook wel iets zelf gedaan hoor, maar thanksquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:53 schreef supersof het volgende:
MIJN TWEEDE KOPPELACTIE IS GELUKT JAAAAA
Het is iemands goed recht z'n geld uit te geven hoe hij wenstquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom op, dan ben je toch gierig of niet? Gewoon tientje van maken, hoeven ze ook niet helemaal moeilijk te doen en kleingeld voor je te halen.
En het is ieders goedrecht om die mensen gierig te vindenquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is iemands goed recht z'n geld uit te geven hoe hij wenst
uh nouquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ook wel iets zelf gedaan hoor, maar thanks
dat weet je ook voordat je gaat zittenquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind een glas cola op het terras anders al duur genoeg. 1,50/2 euro voor een klein glaasje cola
Dat leg ik toch net uit in mijn reactie?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom moet ik betalen voor hun diensten terwijl ik dat al doe door die 80 euro die ik al aan het restaurant geef?
Inderdaadquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat weet je ook voordat je gaat zitten
buitenshuis eten en drinken is nou eenmaal duurder... wat boeit een paar centen extra nou?
Ja, natuurlijk. Maar je hoeft er niet zo krampachtig over te doen. Jeetje, je zou maar eens een euro extra overhebben voor een ander.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is iemands goed recht z'n geld uit te geven hoe hij wenst
Dus omdat hun werkgevers weigeren hen fatsoenlijk te betalen moeten wij dat doen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat leg ik toch net uit in mijn reactie?
Ik kan me op zo'n manier anders prima vermakenquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
Ga dan maar lekker naar de Aldi om je cola voor 30 cent op te halen en in plastic bekers in het park te drinken.
Date toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, ik heb me prima vermaakt
Maar zonder gekheid, watskeburt?
dan wordt het gewoon doorberekend in hun prijzen en betaal jij ze alsnogquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus omdat hun werkgevers weigeren hen fatsoenlijk te betalen moeten wij dat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |