kom ook danquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:43 schreef Amarantha het volgende:
Godver ik helemaal blij, gaan ze curven
Omdat ze je goeie service verlenen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
omdat het praktischer is dan met je handen eten
ook word je minder vies
waarom mensen extra betalen voor hun werk? je geeft een agent toch ook geen fooi omdat hij je een boete geeft
feyenoord supporters toernooi, derde jaar met FOK!teamquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dus je hebt nog wel rechten enzo?
WTF is groene haas
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ze je goeie service verlenen.
Goed eten voor je klaarmaken.
Mits goeie bediening e.d dus. Als het een kut restaurant is met onbeschoft personeel doe ik het ook niet.
Nee ik vind dat echt kutquote:
ja daar betaal je dan toch ook een vermogen voor?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ze je goeie service verlenen.
Goed eten voor je klaarmaken.
Mits goeie bediening e.d dus. Als het een kut restaurant is met onbeschoft personeel doe ik het ook niet.
19quote:
WTFquote:
Blijk van waarderingquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
omdat het praktischer is dan met je handen eten
ook word je minder vies
waarom mensen extra betalen voor hun werk? je geeft een agent toch ook geen fooi omdat hij je een boete geeft
Het is gewoon sociaal gewenstquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja daar betaal je dan toch ook een vermogen voor?het is niet alsof je een tientje betaalt in een restaurant
Onder cup D en zonder inkijk -> geen fooiquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
tenzij kut of slecht natuurlijk
maar daar heb ik nooit last van
oh aight, leukquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
feyenoord supporters toernooi, derde jaar met FOK!team
ja heb rechten
domme regelquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is gewoon sociaal gewenstIk heb dat ook niet verzonnen
Ja, maar het leeuwendeel daarvan gaat echt niet naar het personeel. Fooi gaat wel naar het personeel, dus als zij extra service en klantvriendelijkheid verlenen mag dat beloond worden. Het is vaak hard werken in de horeca voor weinig loon. Ik respecteer het heel erg als men dan alsnog vrolijk en vriendelijk kan blijven en mij het beste kan bieden wat mogelijk is. Daarom geef ik fooi.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja daar betaal je dan toch ook een vermogen voor?het is niet alsof je een tientje betaalt in een restaurant
Ik heb het over Nederland he?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
domme regel
kut amerikanen
kutloon daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |